abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60753134
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:27 schreef Twinky het volgende:
is er niet een OP-weghaalbeveiliging te maken

en geef eens antwoord op mijn vragen?
Sorry helemaal over je post heengelezen.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Twinky het volgende:
En dan? Wat gebeurt er als de tijd voorbij gaat? Is dan je leven sneller voorbij? Of wordt het dan sneller weer beter? Waarom drink je om te vergeten? Waar leidt het toe?
Ik weet het niet... Ja ik denk dat het beter wordt. Ik heb hele slechte herinneringen. Lijkt wel alsof ik alleen de slechte herinneringen onthou..
pi_60755438
Ok sorry dat ik de OP verwijderd heb maar ik was nog onder invloed vanochtend. Maar ik ben net terug van de therapie heeft niks geholpen het was alleen een inleidingsgesprek maar ik werd fakking GEK toen ik op de tram stond te wachten opeens kwam er een tram aan en al die mensen gingen tegen mij praten. Maar de psychiater heeft gezegt dat ik me niet druk moet maken om de reacties. Maar nu ga ik naar bed ik ben moe.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:25:17 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60755498
Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat één (intake)sessie meteen zoden aan de dijk zet.
Welterusten!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:39:12 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60755845
en de OP weer teruggezet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:45:53 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60756010
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:22 schreef Helgi het volgende:
ik was nog onder invloed vanochtend.
Maar ik ben net terug van de therapie heeft niks geholpen
Misschien moet je het eens nuchter proberen. Gewoon voor de kick, kijken of je het dan wel snapt.
pi_60756067
Het begint inmiddels wel gruwelijk irritant te worden dat mensen een topic openen, later spijt krijgen en dan heel lafjes de OP weer verwijderen.

Edit: al gebeurd, thnx Re
Syl moet winnen!
pi_60756217
Ik hoop dat die therapeut ook weet dat je een verslaving hebt, want als je zoveel drinkt om te vergeten, en dat zo regelmatig doet, dan heb je niet alleen slechte herinneringen maar ook een pittig alcoholprobleem.

Daarbij, het klinkt alsof de alcohol de slechte dingen alleen maar op dat moment doet vergeten, dus de volgende dag moet je weer aan de borrel om ze te vergeten. Zorg dat je met je verleden leert omgaan en van je alcoholprobleem afkomt.

De alcohol is alleen een probleem extra, geen oplossing.
Syl moet winnen!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:55:32 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60756255
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik hoop dat die therapeut ook weet dat je een verslaving hebt, want als je zoveel drinkt om te vergeten, en dat zo regelmatig doet, dan heb je niet alleen slechte herinneringen maar ook een pittig alcoholprobleem.

Daarbij, het klinkt alsof de alcohol de slechte dingen alleen maar op dat moment doet vergeten, dus de volgende dag moet je weer aan de borrel om ze te vergeten. Zorg dat je met je verleden leert omgaan en van je alcoholprobleem afkomt.

De alcohol is alleen een probleem extra, geen oplossing.
Nee! Echt??!?!?? Ben je aan het trainen voor wereldkampioen open deuren intrappen?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:00:04 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60756376
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal. Alcohol is goed. Alcohol doet je dingen vergeten. Pijn vergeten. Slechte herinneren ben ik vergeten door alcohol. Zelfs al doe ik nog zo mijn best, ik kan ze niet meer herinneren. Maar ook de mooie herinneringen vergeet ik maar als je het een wilt moet je ook het ander erbij nemen. Elke dag als ik ga slapen denk ik: mooi, weer een kutdag voorbij. Elke dag die voorbij gaat is er weer eentje minder.

Is dit raar om te denken? Wat denken jullie ervan?

Ik zou gewoon nog net iets meer drinken zodat je vergeet dat je wat vergeten bent.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:16:43 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_60756740
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:22 schreef Helgi het volgende:
Ok sorry dat ik de OP verwijderd heb maar ik was nog onder invloed vanochtend. Maar ik ben net terug van de therapie heeft niks geholpen het was alleen een inleidingsgesprek maar ik werd fakking GEK toen ik op de tram stond te wachten opeens kwam er een tram aan en al die mensen gingen tegen mij praten. Maar de psychiater heeft gezegt dat ik me niet druk moet maken om de reacties. Maar nu ga ik naar bed ik ben moe.
Ja, goed zo. Ga maar terug naar bed.
Goede invulling van je dag verder
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_60756940
Ik zou doorgaan met de professionele hulp.
pi_60756957
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je het eens nuchter proberen. Gewoon voor de kick, kijken of je het dan wel snapt.
Dat sowieso. Dronken naar een therapie-sessie gaan is niet echt slim.
pi_60758535
Dit valt onder gezeur. Kap 'ns met drinken, dat helpt al veel. Heb je die therapie ook al minder nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes d'r mee en probeer 'ns wat minder als 'n zeikerd over te komen, sorry dat ik 't zeg.

M.
Hallon!
pi_60759276
Ik was gister dronken daarom heb ik zo'n rare openingspost gemaakt nu ben ik het er niet mee eens. En het is echt niet zo dat ik elke dag drink al lijkt het misschien zo.
pi_60760235
Hmm, als je bij iedere dag denkt "weer een kutdag voorbij" en weer een dag minder... waarom leef je dan nog als ik vragen mag?
Lambo of Rekt
pi_60767465
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:40 schreef Helgi het volgende:
Ik was gister dronken daarom heb ik zo'n rare openingspost gemaakt nu ben ik het er niet mee eens. En het is echt niet zo dat ik elke dag drink al lijkt het misschien zo.
HOeveel drink je dan per week/dag?
pi_60767631
Misschien een idee om niet dronken te posten
pi_60768342
Ok gister was ik best down nu lijkt het net alsof ik depressief ben maar ik ben meestal heel vrolijk hoor... En sorry dat ik het zeg maar hoe goedbedoeld jullie reacties ook zijn het heeft toch geen zin en ik moet morgen naar de psychiater.
pi_60768540
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, als je bij iedere dag denkt "weer een kutdag voorbij" en weer een dag minder... waarom leef je dan nog als ik vragen mag?
Onderschat de angst voor de dood niet. Hoe graag sommige mensen ook van het leven af willen (iets wat ik me op zich best kan voorstellen), overgaan tot het beëindigen van je eigen leven doen alleen de meest extreme gevallen.
pi_60768609
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:49 schreef Helgi het volgende:
Ok gister was ik best down nu lijkt het net alsof ik depressief ben maar ik ben meestal heel vrolijk hoor... En sorry dat ik het zeg maar hoe goedbedoeld jullie reacties ook zijn het heeft toch geen zin en ik moet morgen naar de psychiater.
Geen zin geen zin.
Ik heb niet de illusie dat de FOK! mensen je eventuele problemen weg kunnen toveren maar een luisterend oor, je verhaal kwijt kunnen en goed bedoelde tips kunnen misschien toch in beperkte maten bijdragen.
Veel mensen weten tenslote meer dan eentje.
pi_60768826
quote:
Ik drink er een biertje op
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_60774004
quote:
Het hele leven heeft geen zin.
Fokken heeft ueberhapt geen enkele zin.
Fuck.

Maar goed, op zo'n intakegesprek reageer je ook niet echt denderend, wat is er dan in vergelijking mis met een beetje speciale aandacht van wat fokkertjes.
Beetje je verhaal doen, beetje aandacht, misschien een enkele tip of eye-opener... Als d'r geen idiote dingen van verwacht kan zo'n forumpie toch zinvoller zijn dan je denkt.

Of nou ja, het doet toch minimaal wat van de tijd verstrijken in die dagen waarvan we steeds weer zo blij zijn als ze voorbij zijn.
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')