Sorry helemaal over je post heengelezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:27 schreef Twinky het volgende:
is er niet een OP-weghaalbeveiliging te maken
en geef eens antwoord op mijn vragen?
Ik weet het niet... Ja ik denk dat het beter wordt. Ik heb hele slechte herinneringen. Lijkt wel alsof ik alleen de slechte herinneringen onthou..quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Twinky het volgende:
En dan? Wat gebeurt er als de tijd voorbij gaat? Is dan je leven sneller voorbij? Of wordt het dan sneller weer beter? Waarom drink je om te vergeten? Waar leidt het toe?
Misschien moet je het eens nuchter proberen. Gewoon voor de kick, kijken of je het dan wel snapt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:22 schreef Helgi het volgende:
ik was nog onder invloed vanochtend.
Maar ik ben net terug van de therapie heeft niks geholpen
Nee! Echt??!?!?? Ben je aan het trainen voor wereldkampioen open deuren intrappen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:54 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik hoop dat die therapeut ook weet dat je een verslaving hebt, want als je zoveel drinkt om te vergeten, en dat zo regelmatig doet, dan heb je niet alleen slechte herinneringen maar ook een pittig alcoholprobleem.
Daarbij, het klinkt alsof de alcohol de slechte dingen alleen maar op dat moment doet vergeten, dus de volgende dag moet je weer aan de borrel om ze te vergeten. Zorg dat je met je verleden leert omgaan en van je alcoholprobleem afkomt.
De alcohol is alleen een probleem extra, geen oplossing.
Ik zou gewoon nog net iets meer drinken zodat je vergeet dat je wat vergeten bent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal. Alcohol is goed. Alcohol doet je dingen vergeten. Pijn vergeten. Slechte herinneren ben ik vergeten door alcohol. Zelfs al doe ik nog zo mijn best, ik kan ze niet meer herinneren. Maar ook de mooie herinneringen vergeet ik maar als je het een wilt moet je ook het ander erbij nemen. Elke dag als ik ga slapen denk ik: mooi, weer een kutdag voorbij. Elke dag die voorbij gaat is er weer eentje minder.
Is dit raar om te denken? Wat denken jullie ervan?
Ja, goed zo. Ga maar terug naar bed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:22 schreef Helgi het volgende:
Ok sorry dat ik de OP verwijderd heb maar ik was nog onder invloed vanochtend. Maar ik ben net terug van de therapie heeft niks geholpen het was alleen een inleidingsgesprek maar ik werd fakking GEK toen ik op de tram stond te wachten opeens kwam er een tram aan en al die mensen gingen tegen mij praten.Maar de psychiater heeft gezegt dat ik me niet druk moet maken om de reacties. Maar nu ga ik naar bed ik ben moe.
Dat sowieso. Dronken naar een therapie-sessie gaan is niet echt slim.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens nuchter proberen. Gewoon voor de kick, kijken of je het dan wel snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes d'r mee en probeer 'ns wat minder als 'n zeikerd over te komen, sorry dat ik 't zeg.
M.Hallon!
HOeveel drink je dan per week/dag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:40 schreef Helgi het volgende:
Ik was gister dronken daarom heb ik zo'n rare openingspost gemaakt nu ben ik het er niet mee eens. En het is echt niet zo dat ik elke dag drink al lijkt het misschien zo.
Onderschat de angst voor de dood niet. Hoe graag sommige mensen ook van het leven af willen (iets wat ik me op zich best kan voorstellen), overgaan tot het beëindigen van je eigen leven doen alleen de meest extreme gevallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, als je bij iedere dag denkt "weer een kutdag voorbij" en weer een dag minder... waarom leef je dan nog als ik vragen mag?
Geen zin geen zin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:49 schreef Helgi het volgende:
Ok gister was ik best down nu lijkt het net alsof ik depressief ben maar ik ben meestal heel vrolijk hoor... En sorry dat ik het zeg maar hoe goedbedoeld jullie reacties ook zijn het heeft toch geen zin en ik moet morgen naar de psychiater.
Ik drink er een biertje opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:49 schreef Helgi het volgende:
Ok gister was ik best down nu lijkt het net alsof ik depressief ben maar ik ben meestal heel vrolijk hoor... En sorry dat ik het zeg maar hoe goedbedoeld jullie reacties ook zijn het heeft toch geen zin en ik moet morgen naar de psychiater.
Het hele leven heeft geen zin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:49 schreef Helgi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |