quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de uitspraak van Brian tegen Huub: Zit je haar te neuken?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In het kader van non-informatie:
M'n gras even gestreken en m'n blouses gemaaid......![]()
Happie eten
Zon Balkonquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In het kader van non-informatie:
M'n gras even gestreken en m'n blouses gemaaid......![]()
Happie eten
Dat denkt ik ook niet, dit samen met het ongestelde bloed. Sorry, iedereen heeft wrs net gegeten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
"Heb je daar problemen mee?"
"Best wel ja!"
Dit komt nooit meer goed hoor.
Ja ik!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denkt ik ook niet, dit samen met het ongestelde bloed. Sorry, iedereen heeft wrs net gegeten.
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denkt ik ook niet, dit samen met het ongestelde bloed. Sorry, iedereen heeft wrs net gegeten.
Zij niet. Ik!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Muissssssssssssie![]()
![]()
![]()
![]()
morgen ben je jarig![]()
Oeps, dat wordt een extra rondje fietsen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:55 schreef Dementor het volgende:
Ja ik!
Pannenkoeken met kaas (echt waar!).
1x de fout in per maand kan nog wel.
Sorry Fan, ben je nu mikkelijk?quote:
Ja ik kan morgen een tour de tom gaan rijden, maar goed soms is het gewoon te lekker inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, dat wordt een extra rondje fietsen.![]()
Gelijk heb je, af een toe zondigen is geen ramp en pannenkoeken met kaas zijn heuuuuurlijk.
Oh jee, morgen een feestje in de COS dinges, gezellie.quote:
Muis is woensdag. De 13e toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik dacht muis![]()
GEFELICIFLAPSTAART NOEKJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JA van mij ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Muis is woensdag. De 13e toch?
Van harte gecondoleerd!
Een leeuw ooooieewwwwquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Muis is woensdag. De 13e toch?
Van harte gecondoleerd!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Dementor het volgende:
Van harte gecondoleerd.
"Snij de taarten aan, ontkurk de flessen en open het testament!"![]()
Met een verknipte tante die in haar kunstige fase zit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen dolenthousiast, ze moet het eerst nog maar zien te halen![]()
Voor je het weet doet ze mee aan de familietraditie en ligt ze in een te kleine kist
jij hebt ook gauw dat eten door je strot gedouwdquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen dolenthousiast, ze moet het eerst nog maar zien te halen![]()
Voor je het weet doet ze mee aan de familietraditie en ligt ze in een te kleine kist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |