Thanx voor deze docu. Chet is the bomb.quote:
ik ben er al weer skattiequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Kijkt om zich heen en vraagt zich driftig af of er hier nog lekkere wijven zijn en gaat ondertussen maar even [ afbeelding ]
Lees de reactie van Yvonne.quote:
Hmm, een pannenkoek met warme kersen en walnotenijs......quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
Boh ik heb trek in pannenkoeken.
Of iets met vruchtenhagel.
Boooooooooooh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een pannenkoek met warme kersen en walnotenijs......![]()
Oi Fan, eindelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben er al weer skattie
*doet onmiddelijk waxine lampje aan*quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zie hier relletjes all over the place!
*doet gordijnen dicht*
Ik neem iedereen serieus !quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je alles hier serieus moet nemen he!
Hebbie ook wierook?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*doet onmiddelijk waxine lampje aan*
Romantisch![]()
Jakkes, ik hou alleen maar van hartige pannenkoeken, met kaas enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:36 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, een pannenkoek met warme kersen en walnotenijs......![]()
Zeg vooral dat laatste bevalt mij wel..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of banaan en mango, vers natuurlijk, en sorbetcitroenijs.![]()
Komt wel goed hoor, NMNS past wel op je!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zie hier relletjes all over the place!
*doet gordijnen dicht*
Citroenijs met wittechocoladesaus en amandelsnippers.... Sjucht, dat is pas lekker....quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg vooral dat laatste bevalt mij wel..
Houd het dan nooit op?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Citroenijs met wittechocoladesaus en amandelsnippers.... Sjucht, dat is pas lekker....
Geen punt bij NMNSquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, NMNS plast wel op je!![]()
* kahaarin die een aromatherapie-lavendelkaarsje toegooit.*
Never!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eens kijken of ik je zo ver krijg dat je naar de pizza grijpt!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, NMNS past wel op je!![]()
* kahaarin die een aromatherapie-lavendelkaarsje toegooit.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |