abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60737511
Ik blow niet, al maak ik soms op Lowlands een uitzondering. Probleem is dat onze beroeps-smoker dit jaar niet mee is. Misschien haal ik zelf nog 2 tientjes wiet voor eigen gebruik.

Het festival zal een eclectische combinatie van X, M en G worden. Er schijnt ook wat Keta mee te gaan, maar ik zie het niet zo zitten om dat op Lowlands voor het eerst te doen, dus ijs en wederdienende blijf ik daar vanaf.

Zondag alleen pils en maandagmiddag weer werken.
pi_60737536
Dit topic is inmiddels meer geschikt voor UVT geloof ik.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60737660
Iemand nog een leuk adresje voor goedkope (opblaas)stoeltjes?

Dank
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_60737669
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit topic is inmiddels meer geschikt voor UVT geloof ik.
Dan maar weer over op de muziek.....

Jaya the Cat is voor mij een van de weinige bands die ik moet zien dit jaar. Voor de rest kunnen de 'grote namen' me de reet roesten (meeste heb ik al eens gezien). Iemand nog tips voor de wat onbekendere bandjes?
pi_60737672
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen hoor. Ik vond het logisch dat het 5 zou zijn omdat het na 1 t/m 4 de volgende is die open gaat, maar veel meer heb ik er ook nooit over nagedacht. Vorig jaar stond ik op 2, het jaar daarvoor wel op 5 of 7 dus.
Volgens mij wisselt het nog wel eens. Maar goed, ik sta toch vaak op 4.
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:55:11 #31
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60737836
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Iemand nog een leuk adresje voor goedkope (opblaas)stoeltjes?

Dank
Action?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_60737843
Zijn er overigens ook nog mensen die geen drugs gebruiken?

Ik niet overigens Ik neem wiet + hasj en misschien cake mee.
pi_60737860
Opblaas-stoeltjes

Ik haalde altijd een goedkoop stoeltje bij de Xenos, met zo'n bierblik-houder erin. Dit jaar stoeltjes van de Praxis.
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:58:59 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60737929
Heb ik het de afgelopen jaren gemist of bestaan de WC-concerten niet meer? Jeweets, lekker met z'n allen de wasbakken in elkaar slaan midden in de nacht.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:03:37 #35
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60738023
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik het de afgelopen jaren gemist of bestaan de WC-concerten niet meer? Jeweets, lekker met z'n allen de wasbakken in elkaar slaan midden in de nacht.
Vorig jaar heb ik ze ook jammerlijk gemist.. Misschien een mooie afsluiter voor de FOK!-meet, met zn allen naar camping 2 of 3.. (hoewel het toffer is aan het eind van het weekend..)
pi_60738145
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:56 schreef Technoviking het volgende:
Opblaas-stoeltjes

Ik haalde altijd een goedkoop stoeltje bij de Xenos, met zo'n bierblik-houder erin. Dit jaar stoeltjes van de Praxis.
Zag ik ergens voorbij komen in dit topic. Misschien zijn deze makkelijk mee te nemen aangezien ze weinig ruimte innemen. Mijn drie-poot-opklap-stoeltjes zijn vorig jaar namelijk overleden (hebben het een halve Lowlands uitgehouden).
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:09:47 #37
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60738152
camping 7 was in 2000 in ieder geval camping 5 (net over de brug rechts).
Ik ga in ieder geval voor camping 4 zoals elk jaar sinds. rustgevendheid ..
(heb ik nu wel nodig.. ben ziekjes :S)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60738172
Ja ik heb nog een super goed tentej gevonden hier in huis, moet het alleen maar ff vragen.
En opklapstoeltje heb ik al.
Fear is the grease of society.
pi_60738259
Campercamping is toch het best!
pi_60738261
Zo. Tóch maar kaplaarzen gehaald. Nu heb ik dan toch echt alles binnen, laat het feest maar beginnen.
pi_60738355
Als LL-newbie heb ik inmiddels een hoop info kunnen opzoeken, maar 1 ding kom ik nog niet achter: je mag geen frisdrankflessen mee het terrein op nemen, maar er is wel water te krijgen op het terrein? Zo ja, zijn dat flesjes of van die maffe cups? Het is wel handig als je niet elke keer voor een slok water ergens heen moet.
Hoe doet men dat?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_60738359
Zijn er nog mensen die van redelijk ver met de trein naar Lowlands willen en iets kunnen met 'de hele dag treinen voor 14.95'-kaartjes? M'n moeder wil er graag vanaf (zijn nog tot eind aug. geldig en de geplande trip is door omstandigheden niet doorgegaan) en toen dacht ik: daar kan misschien een 'lowlander' z'n voordeel mee doen. Zelf ga ik met de auto... (edit: het zijn er 4 in totaal)

OT: veel zin in lowlands! sinds 2002 niet meer geweest en nu weer eens wel. Wordt 7e Lowlands. Camping 5 was in 2002 1e camping rechtdoor als de brug rechts ligt, maar goed dat zal vast veranderd zijn intussen. In de jaren voor 2002 is de terreinindeling ook al eens drastisch gewijzigd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Arinna op 11-08-2008 18:25:52 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:21:48 #43
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60738384
Thursday, Aug 14More Details
Mostly cloudy and breezyLow: 11 °CHigh: 19 °C
Friday, Aug 15More Details
OvercastLow: 12 °CHigh: 18 °C
Saturday, Aug 16More Details
Clouds and sunshineLow: 9 °CHigh: 18 °C
Sunday, Aug 17More Details
Clouds and limited sunLow: 12 °CHigh: 21 °C
Monday, Aug 18More Details
Cloudy with thunderstormsLow: 12 °

dat ziet er al beter uit
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60738437
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef WheeleE het volgende:
Als LL-newbie heb ik inmiddels een hoop info kunnen opzoeken, maar 1 ding kom ik nog niet achter: je mag geen frisdrankflessen mee het terrein op nemen, maar er is wel water te krijgen op het terrein? Zo ja, zijn dat flesjes of van die maffe cups? Het is wel handig als je niet elke keer voor een slok water ergens heen moet.
Hoe doet men dat?
Je mag helemaal geen drinken meenemen het festivalterrein op. Er is een campingterrein waar je na de kaartcontrole binnenkomt en waar je tent staat. In dit gebied is een supermarkt waar je warme snacks, brood, drinken, gekoeld bier in blik etc. kunt kopen.

Vanuit dat gebied kun je via een toegangspoort naar het festivalterrein. Hier deelt men bekers uit waar je je blikje, pakje etc. over kunt schenken.

Je mag dus een één (geen 1,5) liter frisdrankfles meenemen naar het festival, maar alleen op de camping. Water haal je uit één van de vele kranen met drinkwater of in een normale plastic beker bij elke bar. Er is dus geen water uit flesjes te verkrijgen op het festivalterrein. Op het campingterrein verkopen ze water in grote pakken van Bar le Duc, voor weinig.
pi_60738528
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef Technoviking het volgende:
Ik blow niet, al maak ik soms op Lowlands een uitzondering. Probleem is dat onze beroeps-smoker dit jaar niet mee is. Misschien haal ik zelf nog 2 tientjes wiet voor eigen gebruik.

Het festival zal een eclectische combinatie van X, M en G worden. Er schijnt ook wat Keta mee te gaan, maar ik zie het niet zo zitten om dat op Lowlands voor het eerst te doen, dus ijs en wederdienende blijf ik daar vanaf.

Zondag alleen pils en maandagmiddag weer werken.
Ik word oud denk ik, wat betekent dat spul allemaal?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60738536
Hoeveel kost zo'n pak water eigenlijk?
Heb er vorig jaar aardig wat kapot gestampt (per ongeluk)

x
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:29:48 #47
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60738549
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
camping 7 was in 2000 in ieder geval camping 5 (net over de brug rechts).
Ik ga in ieder geval voor camping 4 zoals elk jaar sinds. rustgevendheid ..
(heb ik nu wel nodig.. ben ziekjes :S)
Dat schijnt de mietjescamping te heten, maar ik vind het daar ook het meest relaxed. Ik kan niet zo goed tegen kinderen en dat zijn pubers nu eenmaal
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:30:23 #48
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60738565
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:55 schreef super-muffin het volgende:
Zijn er overigens ook nog mensen die geen drugs gebruiken?
Ik wellicht. Ik blow al tijden weinig tot niet meer, op Lowlands nog nooit geblowd zelfs en dit jaar tot nu toe 1 avondje. Misschien neem ik iets mee, misschien niet, als ik het meeneem is het maar de vraag of ik het rook.

Ik ga zo eens het blokkenschema bekijken. Afgelopen weekend hoorde ik toen ik op Zandstock aankwam Editors (een cd, uiteraard) en daar heb ik wel weer zin in. Gutter Twins zoals in het vorige topic gezegd ga ik ook zeker zien. Killswitch Engage, Volbeat en waarschijnlijk ook Korpiklaani. PUSA wil ik wel eens zien en misschien ook weer eens Nightwish. Dropkick Murphys en Sex Pistols als ik dan niks anders doe. Danko Jones wil ik misschien ook nog wel even zien.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:31:55 #49
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60738588
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat schijnt de mietjescamping te heten, maar ik vind het daar ook het meest relaxed. Ik kan niet zo goed tegen kinderen en dat zijn pubers nu eenmaal
Ik heb er mijn eerste Lowlands gestaan, 2001, aan het pad. Het was er zeer gezellig het hele weekend (veel op de camping gezeten). Maar ja, dit jaar weer aan de andere kant van de brug waarschijnlijk, dat is ook prima.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:33:19 #50
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60738623
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb er mijn eerste Lowlands gestaan, 2001, aan het pad. Het was er zeer gezellig het hele weekend (veel op de camping gezeten). Maar ja, dit jaar weer aan de andere kant van de brug waarschijnlijk, dat is ook prima.
Zeker, ik ga altijd bij zo'n geul staan, dan kan je het makkelijkst je tent weer vinden zonder dat je het risico loopt om 's nachts over 100 scheerlijnen te struikelen. Op die andere campings loop je toch het risico dat er zo'n josti over je tent valt.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')