Dan maar weer over op de muziek.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit topic is inmiddels meer geschikt voor UVT geloof ik.
Volgens mij wisselt het nog wel eens. Maar goed, ik sta toch vaak op 4.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor. Ik vond het logisch dat het 5 zou zijn omdat het na 1 t/m 4 de volgende is die open gaat, maar veel meer heb ik er ook nooit over nagedacht. Vorig jaar stond ik op 2, het jaar daarvoor wel op 5 of 7 dus.
Action?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Iemand nog een leuk adresje voor goedkope (opblaas)stoeltjes?
Dank
Vorig jaar heb ik ze ook jammerlijk gemist.. Misschien een mooie afsluiter voor de FOK!-meet, met zn allen naar camping 2 of 3.. (hoewel het toffer is aan het eind van het weekend..)quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik het de afgelopen jaren gemist of bestaan de WC-concerten niet meer? Jeweets, lekker met z'n allen de wasbakken in elkaar slaan midden in de nacht.
Zag ik ergens voorbij komen in dit topic. Misschien zijn deze makkelijk mee te nemen aangezien ze weinig ruimte innemen. Mijn drie-poot-opklap-stoeltjes zijn vorig jaar namelijk overleden (hebben het een halve Lowlands uitgehouden).quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:56 schreef Technoviking het volgende:
Opblaas-stoeltjes
Ik haalde altijd een goedkoop stoeltje bij de Xenos, met zo'n bierblik-houder erin. Dit jaar stoeltjes van de Praxis.
Je mag helemaal geen drinken meenemen het festivalterrein op. Er is een campingterrein waar je na de kaartcontrole binnenkomt en waar je tent staat. In dit gebied is een supermarkt waar je warme snacks, brood, drinken, gekoeld bier in blik etc. kunt kopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef WheeleE het volgende:
Als LL-newbie heb ik inmiddels een hoop info kunnen opzoeken, maar 1 ding kom ik nog niet achter: je mag geen frisdrankflessen mee het terrein op nemen, maar er is wel water te krijgen op het terrein? Zo ja, zijn dat flesjes of van die maffe cups? Het is wel handig als je niet elke keer voor een slok water ergens heen moet.
Hoe doet men dat?
Ik word oud denk ik, wat betekent dat spul allemaal?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:42 schreef Technoviking het volgende:
Ik blow niet, al maak ik soms op Lowlands een uitzondering. Probleem is dat onze beroeps-smoker dit jaar niet mee is. Misschien haal ik zelf nog 2 tientjes wiet voor eigen gebruik.
Het festival zal een eclectische combinatie van X, M en G worden. Er schijnt ook wat Keta mee te gaan, maar ik zie het niet zo zitten om dat op Lowlands voor het eerst te doen, dus ijs en wederdienende blijf ik daar vanaf.
Zondag alleen pils en maandagmiddag weer werken.
Dat schijnt de mietjescamping te heten, maar ik vind het daar ook het meest relaxed. Ik kan niet zo goed tegen kinderen en dat zijn pubers nu eenmaalquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
camping 7 was in 2000 in ieder geval camping 5 (net over de brug rechts).
Ik ga in ieder geval voor camping 4 zoals elk jaar sinds. rustgevendheid..
(heb ik nu wel nodig.. ben ziekjes :S)
Ik wellicht. Ik blow al tijden weinig tot niet meer, op Lowlands nog nooit geblowd zelfs en dit jaar tot nu toe 1 avondje. Misschien neem ik iets mee, misschien niet, als ik het meeneem is het maar de vraag of ik het rook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:55 schreef super-muffin het volgende:
Zijn er overigens ook nog mensen die geen drugs gebruiken?
Ik heb er mijn eerste Lowlands gestaan, 2001, aan het pad. Het was er zeer gezellig het hele weekend (veel op de camping gezeten). Maar ja, dit jaar weer aan de andere kant van de brug waarschijnlijk, dat is ook prima.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat schijnt de mietjescamping te heten, maar ik vind het daar ook het meest relaxed. Ik kan niet zo goed tegen kinderen en dat zijn pubers nu eenmaal
Zeker, ik ga altijd bij zo'n geul staan, dan kan je het makkelijkst je tent weer vinden zonder dat je het risico loopt om 's nachts over 100 scheerlijnen te struikelen. Op die andere campings loop je toch het risico dat er zo'n josti over je tent valt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er mijn eerste Lowlands gestaan, 2001, aan het pad. Het was er zeer gezellig het hele weekend (veel op de camping gezeten). Maar ja, dit jaar weer aan de andere kant van de brug waarschijnlijk, dat is ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |