Daar ging die aflevering wel om, maar ik twijfel of ie dat ook met Kip kochtquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Was het niet een eettafel?
ben weer terug van ziek zijn
volgens mij ging de eettafe van chandler en Kip kapot en daarom moesten Joey en hij een nieuwe kopen... het werd overigens een tafelvoetbalspel en ze aten dan wel bij de sink...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ging die aflevering wel om, maar ik twijfel of ie dat ook met Kip kocht
Drumstelquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
Welke fratsen haalde Phoebe allemaal uit, zodat Rachel weer bij haar ging en wilde wonen?
Vast dat ze het gewoon had moeten zeggen, maar dat zoek je vast nietquote:En wat zei Rachel later tegen Phoebe wat ze beter had kunnen doen ipv van die fratsen die ze heeft uitgehaald?
1 = goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Drumstel
Spin
[..]
Vast dat ze het gewoon had moeten zeggen, maar dat zoek je vast niet
Yes!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Joey vissen geven... Daar schijnt ze bang voor te zijn...
Weeeeeehehehehequote:
Jemenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarheen verhuist chandler als hij weer is weg wil bij Janice? Land, Plaats, en straatnaam en nummer
Frank the Thirdquote:
Hoe is de hond van Rachel overleden (LaPoo)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ronny volgens mij. Ze regelt de uitvaart van dieren...
" and draged 16 blocks"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Aangereden door een ijscowagen
meer...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:17 schreef Chielus het volgende:
aargh, die moet ik weten uit TOW Chandler hates dogs. Meer dan er zijn iig; 54?
heel goed!quote:
Robin Williams...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:46 schreef Lyzio het volgende:
"Mork" speelde min of meer al eens in Friends; op wie doel ik?
quote:
Coloradoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heel goed!
uit welke staat komt Tag
heel goedquote:
Goed trouwens. Knap!quote:
Davey?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heel goed
Hoe heette de schildpad van Rachel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |