Nu ik 'm zo lees weet ik hem inderdaad opeensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef Lyzio het volgende:
THE SKY IS BLUE ROSS AND I HAD SEX YESTERDAY! Die kop van Joey erbij is onbetaalbaar
Nee, daar werd ze chef toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
Alessandro's?
Dat is de 2e volgens mij, daar werkt ze niet in het begin tochquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
Oh dat ene restaurant? Waar ze die tieten moest dragen?
Nopequote:
Zeg het maarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het opgezocht... Kon het niet laten
Was daar NOOIT opgekomen!
Dat was toch om een andere reden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef Caramel het volgende:
Ik weet het niet!!! Ik weet wel dat ze ergens ontslagen was omdat ze daar vlees had gebruikt dat over de houdbaarheidsdatum was.
Dat is idd als ze recensent isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:12 schreef Lyzio het volgende:
Ehm..Monica wordt ontslagen omdat ze vlees heeft aangenomen en dat niet bedrijfpolicy is. Het wordt gezien als steekpenningen.
Dat jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:12 schreef Lyzio het volgende:
Ehm..Monica wordt ontslagen omdat ze vlees heeft aangenomen en dat niet bedrijfpolicy is. Het wordt gezien als steekpenningen.
Was dat niet die gozer met z'n gebroken been, die Phoebe leuk vondquote:
Ahquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef Lyzio het volgende:
Anders ik welDie aflevering was niet geheel on-toevallig zojuist op tv
Voor wie was die cake eigenlijk bedoeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |