quote:
Scherp! Maar het zijn er zeker 6...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Die doos heeft Joey bij zich als Ross aan Rachel verteld dat hij haar niet meer mag zien van Emily. Niet als ze de "we were on a break" ruzie hebben, daar heeft hij namelijk geen doos.
mag jij de volgende doen....quote:
a.k.a. the one with brad pitt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef Lyzio het volgende:
Klopt Mango! Zodoende hoeven ze Monica niet mee te helpen![]()
Monica: Is your team winning honey?
Chandler: Oh yeah, Anderson just scored again
Chandler (to Phoebe): There is no Anderson..
Geweldig stukje! Vooral als ze naar de tv gaan schreeuwen
Over z'n job: No it's completely boring, but hey; I'm rich and thin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
a.k.a. the one with brad pitt...
"Screw it, bring on the yamms...."
brad pitt suckte hard qua acterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
a.k.a. the one with brad pitt...
"Screw it, bring on the yamms...."
Ik vond haar karakter gewoon irritantquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[ afbeelding ]
haar vond ik meer zuigen btw, de aflevering met Brad is tenminste nog grappig...
Van elk seizoen bestaat zo'n Gagreel: ongeveer 15 min met de leukste bloopers, heb ze inmiddels allemaal, erg leuk om te zien...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond haar karakter gewoon irritant
Maar ze lijkt me wel een leuk persoon![]()
Bloopers van haar vanaf 2.30![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |