abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:23:57 #301
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_61105971
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Nee, ALLE zeker niet! Die nieuwe treinstellen van AnsaldoBreda zij er ook nog steeds niet. Naar verluid komen die in de loop van volgend jaar. Wat "in de loop" mag betekenen moet ik je schuldig blijven. Maar die treinen komen sowieso volgend jaar niet schat ik zo in. Er is er nu 1 half klaar en die staat weg te roesten op een testbaan in Tjechie. Eerst moet er 1 trein helemaal klaar zijn. Die moet naar NL komen, testrijden, en de beveilging tussen de baan en trein schijnt nogal problemen te hebben, dan moet die trein nog goedgekeurd worden, heel circus is dat. Helemaal omdat het de eerste hogesnelheidstrein is. Het is geen vervolgbestelling VIRM ofzo. Alles nieuw. Vervolgens moeten alle machinisten die op die lijn komen te rijden opgeleid worden en alle andere treinen moeten klaar zijn.
Pfffff dat was het wel ongeveer. Ik reken er al op dat die "gepimpte rijtuigen" nog wel een aantal jaartjes blijven hobbelen. Wat een blamage voor Nederland en de NS. Of Hispeed of internationaal, hoe je wilt.
Ik heb het over de HSL zelf niet de kut treinen, dat weet ik, als ik de NS was zou ik gelijk wat TGV/Thalys/ICE bestellen of een paar eurostars opkopen.
Maar hoe staat het met de baan zelf ?
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')