Hmmmz..vooruit.quote:
Nee, tongzoenen, mocht dat niet duidelijk zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef rieski het volgende:
En wat reken je dan allemaal mee? Incl. Hond/Kat etc? Incl. de zure lap naar binnen of ook de kusjes die maar tot de wang kwamen....
Heb je daar dan een little black book voor waarin je na elke nieuwe vrijpartner een vinkje zet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef Starr_003 het volgende:
Hmmmz..vooruit.
Ik ben 22 en heb met 47 gezoend (ja bijgehouden) (gaarne geen reacties als 'zie mij eens met veel..' topic gedreutel
)
Nu jullie, go on!
Hahahaha, goede vraagquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar dan een little black book voor waarin je na elke nieuwe vrijpartner een vinkje zet?
Ja ik had vroeger zon blocknootje bij me en dan noteerde ik het. Tegenwoordig doe ik het digitaal toch levert dat wellis problemen op als ik het tel nummer op heb geslagen van een meisje en de volgende morgen heet ze ineens. %hdud^&& met telefoon nummer 06-h12quote:
Hmm..nou zeg eens..wat vind jij veel?? Blijkbaar gevoelig snaartje geraakt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Ja ik had vroeger zon blocknootje bij me en dan noteerde ik het. Tegenwoordig doe ik het digitaal toch levert dat wellis problemen op als ik het tel nummer op heb geslagen van een meisje en de volgende morgen heet ze ineens. %hdud^&& met telefoon nummer 06-h12
Nee ja uhm ik ken vrouwen die pakten er 11 per avond (vroegah) dat vin ik veel maar als je 22 ben en je begint ongeveer op je 14 = 8 jaar 47/8 = 5 a 6 per jaar vin ik niet veel. Vin ik goed niet teveel niet te weinig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hmm..nou zeg eens..wat vind jij veel?? Blijkbaar gevoelig snaartje geraakt?
Oke..leuk dat je toch serieus reageertquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Nee ja uhm ik ken vrouwen die pakten er 11 per avond (vroegah) dat vin ik veel maar als je 22 ben en je begint ongeveer op je 14 = 8 jaar 47/8 = 5 a 6 per jaar vin ik niet veel. Vin ik goed niet teveel niet te weinig.
Ikzelf heb geen idee hoeveel 4 vrouwen op 1 avond is wellis voorgekomen. Dus dan gaat het snel.
Weet jij je eerste tongzoen nog?
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
Ja ik weet mijnes ook nog wel die had ik half geforceerd was in groep 8 denk dat ik 11 was bijna 12 (begin augustus geboren). Gingen ik , me vriendin (van toen) en haar beste vriend (hij had voorderest weinig vrienden) een rondje fietsen. Toen heb ik haar half gedwongen met me te zoenen op de berg (toen berg nu heuvel van 3 meter) bij ons in het lokale park . Maar ik von het eigenlijk niet zo lkkr als dat ik het nu vind.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Oke..leuk dat je toch serieus reageert![]()
![]()
Ja mijn eerste tongzoen herinner ik me nog heel goed. Ik was toen 13. Was met een oudere jongen..was echt reuzespannend! Maar ging gelukkig allemaal 'vanzelf'. Vanaf mijn 16e ging ik vaak uit naar plaatselijke discotheken en dan kon het ook erg snel gaan. Ik herinner me dat ik ooit op 1 avond ook met 4 jongens had gezoend..in dezelfde discotheekAchja..je bent jong en je wilt wat
Hmm..niet zozeer of ík een slet ben, maar wat over het algemeen als veel of als weinig wordt gezien. Vooral omdat ik er geen wijs uit wordt omdat het aantal zo varierend is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef tuxepux het volgende:
4. En ik denk dat dat weinig is, maar het boeit me niet zoveel verder. Ik heb vrienden die nog nooit hebben gezoend, en ook vrienden die regelrechte sletten zijn.
Maar de vraag is dus of jij een slet bent? Wat maakt dat uit?
Hahaha, leuk zulke dingen vergeet je niet weer hequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Ja ik weet mijnes ook nog wel die had ik half geforceerd was in groep 8 denk dat ik 11 was bijna 12 (begin augustus geboren). Gingen ik , me vriendin (van toen) en haar beste vriend (hij had voorderest weinig vrienden) een rondje fietsen. Toen heb ik haar half gedwongen met me te zoenen op de berg (toen berg nu heuvel van 3 meter) bij ons in het lokale park . Maar ik von het eigenlijk niet zo lkkr als dat ik het nu vind.
Ps: ze heeft het uiteindelijk ook uitgemaakt omdat ik teveel wou zoenen :p sja spanjaarden he
4 is wel foking weinig. T is toch gewoon lkkr eerst ff drankie doen, dan sta je op de dansvloer btje oe btje a hoppaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef tuxepux het volgende:
4. En ik denk dat dat weinig is, maar het boeit me niet zoveel verder. Ik heb vrienden die nog nooit hebben gezoend, en ook vrienden die regelrechte sletten zijn.
Maar de vraag is dus of jij een slet bent? Wat maakt dat uit?
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Starr_003 het volgende:
Hmm..niet zozeer of ík een slet ben, maar wat over het algemeen als veel of als weinig wordt gezien. Vooral omdat ik er geen wijs uit wordt omdat het aantal zo varierend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |