jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Bruce117 het volgende:
Ze zenden wel erg veel reclame en herhalingen uit.
Ik had nota bene gezegd dat ik die streams wel fantastisch vind en dan gaan ze me doorverwijzen naar die streamsquote:Geachte kijker
Dank u voor uw e-mail. Tijdens de Spelen biedt de NOS op internet www.nos.nl/os (klik live) tegelijkertijd maar liefst 13 verschillende live TV-kanalen aan vanuit Peking; Nederland 1 en 12 directe live-kanalen. Biedt Nederland 1 de hoogtepunten van alles wat er gebeurt op de Spelen, op de website bepaalt de bezoeker zelf naar welke van de 28 Olympische sporten hij kijkt. Maar de speciale Olympische site biedt meer dan alleen alle live videokanalen. Ook samenvattingen, hoogtepunten, statistieken, uitslagen en ‘on demand’-content zijn 24 uur per dag op internet te vinden.
Ik heb uw opmerking/reactie inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet
Ik wed dat ze je mail niet eens gelezen hebben maar gewoon meteen een standaard reactie hebben teruggestuurdquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had nota bene gezegd dat ik die streams wel fantastisch vind en dan gaan ze me doorverwijzen naar die streams
Heb hetzelfde mailtje ook ontvangen :-)quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had nota bene gezegd dat ik die streams wel fantastisch vind en dan gaan ze me doorverwijzen naar die streams
Lijkt er wel heel erg op. Beetje jammer weer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik wed dat ze je mail niet eens gelezen hebben maar gewoon meteen een standaard reactie hebben teruggestuurd
Stream werkt hier.quote:
Ik niet, mijn mailtje zouden ze doorspelen naar de sportredactie!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef NFSU2 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde mailtje ook ontvangen :-)
Lees even het één na laatste regeltje van mijn mailtjequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik niet, mijn mailtje zouden ze doorspelen naar de sportredactie!
En ik heb nu geen beeld..
Oh jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees even het één na laatste regeltje van mijn mailtje
Oh, ok.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja die kijk ik ook nu![]()
Maar nog steeds geen beelden bij tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |