Niks vooroordeel; ik geef gewoon waarom ik dat vind....had je maar antwoord moeten geven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ja, en dat jij een lelijke alto bentKap eens met je vooroordelen.
Dat is alweer een flinke nuancering t.o.v. wat je dit hele topic rondspuitquote:Ik ben niet onzeker. Ook niet extreem zelfverzekerd maar degenen die zich hier op Fok op zaterdagavond druk maken over disco/club-gangers, dát zijn de onzekere ventjes vaak.
klik.quote:Heb je gelijk in, maar waarom ga je dan zo fel tegen me in?
Kan....maar in hoeverrre verschil jij daar nu zelf in?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:18 schreef Chillah.Bee het volgende:
Vaak zijn het de iewat alternatieve typjes met 'neutrale' kleding aan (of af en toe een zwart bandshirt) die de grootste mond hebben (op internet dan) over mensen die zich wel iets 'opvallender' durven te kleden.
Voor de goede orde:quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Op Fok delen ze alles in 3 groepen in.
Of je bent een van hen:
[ afbeelding ]
Of je bent een emo:
[ afbeelding ]
Offff... een mooiboy/guido!
[ afbeelding ]
Iets anders bestaat volgens velen hier niet![]()
Die stropdasquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor de goede orde:
iedereen die volgens TS'er niet tot één van bovenstaande groepen behoort, ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Wat is er moeilijk aan "Op Fok delen ze alles in 3 groepen in."?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor de goede orde:
iedereen die volgens TS'er niet tot één van bovenstaande groepen behoort, ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Jij was toch geen standaard-Fokker?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:29 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wat is er moeilijk aan "Op Fok delen ze alles in 3 groepen in."?
Juist, en daarom vind ik het zo achterlijk dat alles bij die 3 groepen gepleurd wordt, en daar nog de mate van zelfverzekerheid aan opgehangen wordt ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij was toch geen standaard-Fokker?
Het is maar mode op 1 avond per jaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
googlen op P7080181.jpg geeft trouwens dit resultaat:
[ afbeelding ]
Als dit de nieuwe mode is, dan pas ik hoor
Even een standaard foto van een populair dancefeest, omdat ik me afvroeg wat daar hier voor naamkaartje en welke mate van zekerheid aan gehangen werdquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:45 schreef BigKahuna het volgende:
Nee daar zou ik ook niet tussen passen
Wat zit je nou steeds te praten over zekerheid of wat dan ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Even een standaard foto van een populair dancefeest, omdat ik me afvroeg wat daar hier voor naamkaartje en welke mate van zekerheid aan gehangen werd
Lees de OP nog eensquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat zit je nou steeds te praten over zekerheid of wat dan ook?
Idd, eigenlijk is er uberhaupt geen discussie mogelijk en hebben wij gewoon gelijk, en de rest zijn een stel lelijke festival-bezoekende onzekere jaloerse nerds.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja .. nouja het zal allemaal wel, ik vind het een kutdiscussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |