abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60731936
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Hier ben ik het volledig mee eens.
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.
Dan kan je er natuurlijk van uit gaan dat ik wat terug ga doen...

Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
Ben jij niet die emo?
><(({°>
pi_60731964
mmm ach ben niet zo modegeil en koop idd bij de Hema mn bozers (geen 1,50 btw en ze gaan echt wel lang mee)

Maar vind wel belangrijk om gewoon leuke hippe kleding enzulks te hebben maar met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
pi_60732005
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Pollewoppie het volgende:
met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
massakleding dus
pi_60732008
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ben jij niet die emo?
Ja, dat is die emo
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:58:46 #80
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60732017
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Nee.
Oh okee
pi_60732022
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Pollewoppie het volgende:
mmm ach ben niet zo modegeil en koop idd bij de Hema mn bozers (geen 1,50 btw en ze gaan echt wel lang mee)

Maar vind wel belangrijk om gewoon leuke hippe kleding enzulks te hebben maar met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
Wat zijn bozers
><(({°>
pi_60732032
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Oh okee
je sig !!
><(({°>
pi_60732059
quote:
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.

Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
jij bent zeker een emo
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60732061
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

M.a.w.: jjij loopt wel degelijk achter de mode aan. Dan bén je een guido / mooiboy.
OMFG Weet jij uberhaupt wel wat dat is? Mooiboys zijn 16-jarige gebruinde pubers met diamanten oorbelletjes, die shirtjes dragen waar met koeienletters 'Armani' opstaat. (Moeten ze overigens zelf weten, maar ik ga daar niet op uitmaken of ze zeker of onzeker zijn, dat zal per persoon verschillen).

Kom eens buiten (en niet alleen op de Lowlands-camping), dan zie je dat tegenwoordig elke beetje normale jongen/man wat moeite doet voor z'n uiterlijk. En dat wil dus niet zeggen dat ze aan bovenstaande punten voldoen, integendeel.

Nogmaals : jij loopt NIET met de mode mee, dus je bent een alto? Dat is dus jouw eigen simpele redenering...
quote:
Dat jij dat bestempelt als onzekerdheid van mijn kant, is niet mijn probleem: ik geef niet eens ergens aan dat ik dat erg vindt / jij een sukkel bent / etc.
Ik zeg niet dat jij onzeker bent, ik zeg dat je niet moet huilen over de kledingstijl van anderen, en iemand n.a.v. zijn/haar stijl als zeker of onzeker bestempelen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:00:54 #85
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60732076
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Wat zijn bozers
Flauw hoor typo neuken
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:01:12 #86
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60732087
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

je sig !!
pi_60732108
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Flauw hoor typo neuken
><(({°>
pi_60732120
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

OMFG Weet jij uberhaupt wel wat dat is? Mooiboys zijn 16-jarige gebruinde pubers met diamanten oorbelletjes, die shirtjes dragen waar met koeienletters 'Armani' opstaat. (Moeten ze overigens zelf weten, maar ik ga daar niet op uitmaken of ze zeker of onzeker zijn, dat zal per persoon verschillen).

Kom eens buiten (en niet alleen op de Lowlands-camping), dan zie je dat tegenwoordig elke beetje normale jongen/man wat moeite doet voor z'n uiterlijk. En dat wil dus niet zeggen dat ze aan bovenstaande punten voldoen, integendeel.
><(({°>
pi_60732138
quote:

.

Ondanks dat de 'gothic/rock/metal'-stijl (of hoe je het ook noemt) niet mijn stijl is, vind ik het juist best wél getuigen van zeker van jezelf zijn. Maar net als jou vind ik het jammer als mensen op basis van de eerste indruk/stijl van iemand meteen roepen dat ze onzeker zijn.
pi_60732244
Wat de fuck is bjorn borg, random door chinees kind gemaakte onderbroek?
pi_60732267
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Chillah.Bee het volgende:

Moeite doen voor je uiterlijk staat niet gelijk aan met de mode meelopen hoor. Als jij dat denkt, dan maak je alleen maar meer duidelijk dat jij een mooiboy / guido bent
quote:
Nogmaals : jij loopt NIET met de mode mee, dus je bent een alto? Dat is dus jouw eigen simpele redenering...
Nogmaals: ik geef NERGENS aan dat ik jouw stijl kut vindt of dat ik niet / wel met de mode meeloop. Projecteer je eigen onzekerheid niet op mij aub.
quote:
Ik zeg niet dat jij onzeker bent, ik zeg dat je niet moet huilen over de kledingstijl van anderen, en iemand n.a.v. zijn/haar stijl als zeker of onzeker bestempelen.
Waar OH waar zeik ik over jouw kledingkeuze? Waar OH waar zeg ik dat ik NIET met de mode meeloop?
pi_60732299
Wat is trouwens Guido? Is dat nieuw??
><(({°>
pi_60732302
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
.

Ondanks dat de 'gothic/rock/metal'-stijl (of hoe je het ook noemt) niet mijn stijl is, vind ik het juist best wél getuigen van zeker van jezelf zijn. Maar net als jou vind ik het jammer als mensen op basis van de eerste indruk/stijl van iemand meteen roepen dat ze onzeker zijn.
Dus pas als je je als skater / metalhead / gothic-figuur / guido / mooiboy / klassiek persoon etaleert, dán pas ben je zeker van jezelf? Mensen in 'normale kleding' kunnen dat niet zijn over hun eigen lichaam?
pi_60732335
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is trouwens Guido? Is dat nieuw??
http://i58.photobucket.co(...)ownpants/guido12.jpg
pi_60732469
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef MLF het volgende:

[..]

massakleding dus
Zoals 99.9% van de mensheid.

Bovendien... Datgene wat echt niet voor de massa is bestemd is ofwel extreem duur (beginnend in de duizendtallen) ofwel extreem lelijk.

Mensen die zich illusies maken
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60732487
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Moeite doen voor je uiterlijk staat niet gelijk aan met de mode meelopen hoor. Als jij dat denkt, dan maak je alleen maar meer duidelijk dat jij een mooiboy / guido bent
Ja, en dat jij een lelijke alto bent Kap eens met je vooroordelen.
quote:
Nogmaals: ik geef NERGENS aan dat ik jouw stijl kut vindt of dat ik niet / wel met de mode meeloop. Projecteer je eigen onzekerheid niet op mij aub.
Ik ben niet onzeker. Ook niet extreem zelfverzekerd maar degenen die zich hier op Fok op zaterdagavond druk maken over disco/club-gangers, dát zijn de onzekere ventjes vaak.
quote:
Waar OH waar zeik ik over jouw kledingkeuze? Waar OH waar zeg ik dat ik NIET met de mode meeloop?
Heb je gelijk in, maar waarom ga je dan zo fel tegen me in?
pi_60732490
quote:
Whehehe . !
><(({°>
pi_60732540
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus pas als je je als skater / metalhead / gothic-figuur / guido / mooiboy / klassiek persoon etaleert, dán pas ben je zeker van jezelf? Mensen in 'normale kleding' kunnen dat niet zijn over hun eigen lichaam?
Vaak zijn het de iewat alternatieve typjes met 'neutrale' kleding aan (of af en toe een zwart bandshirt) die de grootste mond hebben (op internet dan ) over mensen die zich wel iets 'opvallender' durven te kleden.
pi_60732612
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Whehehe . !
Op Fok delen ze alles in 3 groepen in.

Of je bent een van hen:

Of je bent een emo:

Offff... een mooiboy/guido!

Iets anders bestaat volgens velen hier niet
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:22:21 #100
194154 BigKahuna