Ben jij niet die emo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Hier ben ik het volledig mee eens.
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.
Dan kan je er natuurlijk van uit gaan dat ik wat terug ga doen...
Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
massakleding dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Pollewoppie het volgende:
met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
Wat zijn bozersquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Pollewoppie het volgende:
mmm ach ben niet zo modegeil en koop idd bij de Hema mn bozers (geen 1,50 btw en ze gaan echt wel lang mee)
Maar vind wel belangrijk om gewoon leuke hippe kleding enzulks te hebben maar met Jack Jones ,Forecast enz ben ik ook wel tevree
jij bent zeker een emoquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.
Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
OMFGquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
M.a.w.: jjij loopt wel degelijk achter de mode aan. Dan bén je een guido / mooiboy.
Ik zeg niet dat jij onzeker bent, ik zeg dat je niet moet huilen over de kledingstijl van anderen, en iemand n.a.v. zijn/haar stijl als zeker of onzeker bestempelen.quote:Dat jij dat bestempelt als onzekerdheid van mijn kant, is niet mijn probleem: ik geef niet eens ergens aan dat ik dat erg vindt / jij een sukkel bent / etc.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
OMFGWeet jij uberhaupt wel wat dat is? Mooiboys zijn 16-jarige gebruinde pubers met diamanten oorbelletjes, die shirtjes dragen waar met koeienletters 'Armani' opstaat. (Moeten ze overigens zelf weten, maar ik ga daar niet op uitmaken of ze zeker of onzeker zijn, dat zal per persoon verschillen).
Kom eens buiten (en niet alleen op de Lowlands-camping), dan zie je dat tegenwoordig elke beetje normale jongen/man wat moeite doet voor z'n uiterlijk. En dat wil dus niet zeggen dat ze aan bovenstaande punten voldoen, integendeel.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef McKillem het volgende:
Moeite doen voor je uiterlijk staat niet gelijk aan met de mode meelopen hoor. Als jij dat denkt, dan maak je alleen maar meer duidelijk dat jij een mooiboy / guido bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Chillah.Bee het volgende:
OMFGWeet jij uberhaupt wel wat dat is? Mooiboys zijn 16-jarige gebruinde pubers met diamanten oorbelletjes, die shirtjes dragen waar met koeienletters 'Armani' opstaat. (Moeten ze overigens zelf weten, maar ik ga daar niet op uitmaken of ze zeker of onzeker zijn, dat zal per persoon verschillen).
Kom eens buiten (en niet alleen op de Lowlands-camping), dan zie je dat tegenwoordig elke beetje normale jongen/man wat moeite doet voor z'n uiterlijk. En dat wil dus niet zeggen dat ze aan bovenstaande punten voldoen, integendeel.
Nogmaals: ik geef NERGENS aan dat ik jouw stijl kut vindt of dat ik niet / wel met de mode meeloop. Projecteer je eigen onzekerheid niet op mij aub.quote:Nogmaals : jij loopt NIET met de mode mee, dus je bent een alto?Dat is dus jouw eigen simpele redenering...
Waar OH waar zeik ik over jouw kledingkeuze? Waar OH waar zeg ik dat ik NIET met de mode meeloop?quote:Ik zeg niet dat jij onzeker bent, ik zeg dat je niet moet huilen over de kledingstijl van anderen, en iemand n.a.v. zijn/haar stijl als zeker of onzeker bestempelen.
Dus pas als je je als skater / metalhead / gothic-figuur / guido / mooiboy / klassiek persoon etaleert, dán pas ben je zeker van jezelf? Mensen in 'normale kleding' kunnen dat niet zijn over hun eigen lichaam?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:02 schreef Chillah.Bee het volgende:.
Ondanks dat de 'gothic/rock/metal'-stijl (of hoe je het ook noemt) niet mijn stijl is, vind ik het juist best wél getuigen van zeker van jezelf zijn. Maar net als jou vind ik het jammer als mensen op basis van de eerste indruk/stijl van iemand meteen roepen dat ze onzeker zijn.
http://i58.photobucket.co(...)ownpants/guido12.jpgquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is trouwens Guido?Is dat nieuw??
Zoals 99.9% van de mensheid.quote:
Ja, en dat jij een lelijke alto bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Moeite doen voor je uiterlijk staat niet gelijk aan met de mode meelopen hoor. Als jij dat denkt, dan maak je alleen maar meer duidelijk dat jij een mooiboy / guido bent
Ik ben niet onzeker. Ook niet extreem zelfverzekerd maar degenen die zich hier op Fok op zaterdagavond druk maken over disco/club-gangers, dát zijn de onzekere ventjes vaak.quote:Nogmaals: ik geef NERGENS aan dat ik jouw stijl kut vindt of dat ik niet / wel met de mode meeloop. Projecteer je eigen onzekerheid niet op mij aub.
Heb je gelijk in, maar waarom ga je dan zo fel tegen me in?quote:Waar OH waar zeik ik over jouw kledingkeuze? Waar OH waar zeg ik dat ik NIET met de mode meeloop?
Whehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://i58.photobucket.co(...)ownpants/guido12.jpg
Vaak zijn het de iewat alternatieve typjes met 'neutrale' kleding aan (of af en toe een zwart bandshirt) die de grootste mond hebben (op internet danquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus pas als je je als skater / metalhead / gothic-figuur / guido / mooiboy / klassiek persoon etaleert, dán pas ben je zeker van jezelf? Mensen in 'normale kleding' kunnen dat niet zijn over hun eigen lichaam?
Op Fok delen ze alles in 3 groepen in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |