hmmm blijkbaar heb ik een verhaal gemist...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond sowieso bij Mart aan tafel... was vier jaar geleden ook erg mooie tv... jammer dat haar moeder en zusje er niet meer bij zijn
Die zijn allebei overleden,. Haar zusje vlak na de Spelen van Peking en vorig jaar haar moeder aan kanker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:36 schreef jmac het volgende:
[..]
hmmm blijkbaar heb ik een verhaal gemist...
Oeps, Athene ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:41 schreef knep het volgende:
Verschrikkelijk zeg.
Neem aan dat je de Spelen van Athene bedoelt?
Vreselijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zijn allebei overleden,. Haar zusje vlak na de Spelen van Peking en vorig jaar haar moeder aan kanker.
de wedstrijden om het brons zijn nu nog bezigquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Herhalingen van eerder.
Het loopt waarschijnlijk wat uit op de tatami.
Volgens mij aan kanker... voor zover het er toe doetquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:50 schreef meelborp het volgende:
waaraan is dat zusje overleden?
Een agressieve bacteriële infectie. Haar broer is de enige naaste familie die ze nog heeft, want ook haar vader is al even overleden.quote:
Als er iemand is die geen extra motivatie nodig heeft is zij 't wel.........kan niet voorstellen dat iemand het haar niet gunt (zelfs die italiaanse niet)quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:54 schreef TheArt het volgende:
Een agressieve bacteriële infectie. Haar broer is de enige naaste familie die ze nog heeft, want ook haar vader is al even overleden.
Ik vind het een Chinese Brigitte Nielsenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef NoJokes het volgende:
Het is net een man.
gewoon dom om zoveel risico te nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef ElmarO het volgende:
Nette ippon, maar die Française zal wel aardig balen dat ze alsnog verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |