Oh, dus het is een kutklacht als je er achteraf achter komt dat er insecten in je koffie rondkruipen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef jordeeeh het volgende:
Kutklacht trouwens, je had er voordat je t te horen kreeg toch ook geen last van?
Als je er vooraf ook geen last van hebt, waarom dan achteraf wel klagen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:01 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Oh, dus het is een kutklacht als je er achteraf achter komt dat er insecten in je koffie rondkruipen?
Laat je nakijken.
Ik bedoel, wat is dat nou weer voor trieste seks...quote:Pas recentelijk is het voortplantingsmechanisme van het zilvervisje ontdekt. Het mannetje laat een spermatofoor, een spermacapsule, achter. De locatie van deze capsule wordt door middel van biochemische signalen door een vrouwelijk zilvervisje bepaald, waarna zij de capsule opneemt.
Niet al te snugger, he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je er vooraf ook geen last van hebt, waarom dan achteraf wel klagen?
Sterk puntquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je er vooraf ook geen last van hebt, waarom dan achteraf wel klagen?
Schoon? Die zooi is altijd zwart.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:05 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Niet al te snugger, he?
Vooraf wist ik het niet eens. En GA IK ER VAN UIT DAT IK SCHONE KOFFIE DRINK.
Dus je merkte er niks van dat er zilvervisjes in zaten. Wat is dan t probleem als je t verschil niet proeft?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:05 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Niet al te snugger, he?
Vooraf wist ik het niet eens. En GA IK ER VAN UIT DAT IK SCHONE KOFFIE DRINK.
Omdat het idee uberranzig is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus je merkte er niks van dat er zilvervisjes in zaten. Wat is dan t probleem als je t verschil niet proeft?
Ik wil dat wel weten, opdat ik weet waar ik wel en waar ik geen koffie moet drinkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:11 schreef xyz147 het volgende:
Ik wil niet weten hoevaak dat in de horeca voorkomt
Niet aan denken? Opgelost. Lockertje.quote:
Niet bij TS in ieder geval..quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:12 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Ik wil dat wel weten, opdat ik weet waar ik wel en waar ik geen koffie moet drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |