Barf! Half-man, half-dog, he's his own best friendquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:19 schreef Terpentin07 het volgende:
Je baas is in ieder geval blij.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dit in Klaagbaak
[..]
Volgens mij hoort dit in Klaagbaak de prullenbak
quote:
Een vakkenvuller met een leasebak?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:56 schreef Rosbief het volgende:
Nouja, ik zou in ieder geval je leasebak lekker houden.
[..]
Volgens mij hoort dit TS in Klaagbaak de prullenbak
Wanneer mag je dan wel terug komen? na het weekend?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:53 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het gewoon niet kunnen hoor! ik had nog 3 weekies vrij en nou moet ik in me vakantie naar een baantje gaan zoekendan had ze dat toch ook wel tijdes het werk kunnen zeggen.. maar nee krijg ik ineens een telefoontje mirel je hoeft niet meer terug te komen na de vakantie lekker dan!
KUTZOOI!
misschien is bas zo'n mooie perzische katquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sjibble het volgende:
Ontslagen IN vakantie?!
ONTSLAGEN OP VAKANTIIE!!Zeker fouten gemaakt en was de ansichtkaart de druppel?
Maargoed. Dat had ik met mn stage. Dat ik op school was gingen ze lekker bellen dat ik niet meer hoefde te komen.
Echt veel te schijterig om me er over te:
Bellen
E-Mailen
Uit te nodigen voor een gesprek
Het recht voor zn raap zeggen (ook wel punt hierboven).
Paupers zijn het wel.
Bij dat soort bedrijven moet je gewoon langs de bas gaan en vertellen wat voor poesje hij is dat hij het je gewoon niet vertelt voor je op vakantie ging.
Ze bedoelt vakantie als in 'vrij van het werk' niet als in 'weg naar een exotische bestemming'. In de vakantie ontslagen dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sjibble het volgende:
Ontslagen IN vakantie?!
ONTSLAGEN OP VAKANTIIE!!![]()
oproepkracht?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:09 schreef Godshand het volgende:
opzegtermijnen idd..
meestal moet je nog minimaal een maand door kunnen werken, en dien je een officiële brief met daarin het ontslag vermeld te krijgen...
alleen op staande voet kunnen ze je meteen ontslaan..
ik zou dus gaan klagen bij de baas..
sowieso gaan janken over een bijbaan...bijbanen heb je zo weer gevonden. gaat pas echt een probleem worden als je een full-time baan kwijtraakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef W1ZZ het volgende:
Als ze in een viskraam staat zoals hier wel wordt gesuggereerd kun je je afvragen of dat wel allemaal wit inclusief opzegtermijnen is
Dat dacht ik in mijn jeugd ook, nooit meer teruggebeldquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nounou, wat een probleem zeg, om een utizendbureau binnen te lopen.
maandag 11:00: binnenlopen
maandag 11:15: baan gevonden
dinsdag 08:00 beginnen
als frituurvetquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Je kan altijd je lichaam nog in de uitverkoop gooien.
waarom maak je daar dan geen gebruik van, in plaats van hier te komen mekkeren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef Viswijfje het volgende:
als ze dit gewoon met werken had geflikt had ik wel ff 4 weken met zo gezichtin de kraam gestaan en dat weet ze best ze probeerd er gewoon makkelijk vanaf te komen!!!! ik heb ook rechten!!!
wat staat er in je contract?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef Viswijfje het volgende:
als ze dit gewoon met werken had geflikt had ik wel ff 4 weken met zo gezichtin de kraam gestaan en dat weet ze best ze probeerd er gewoon makkelijk vanaf te komen!!!! ik heb ook rechten!!!
Mirellaquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat was de bedoeling van je naam?
Merel of Mireille ?
Helaas ook post rechten op FOK!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef Viswijfje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |