Hoe deed jij het dan?? Pepijn is een goede eter en jij geeft toch ook nog bv?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:56 schreef p_iglet het volgende:
Ticootje, die aantal keren borstvoeding in dat lijstje van Troel zijn heeeeeeeeeeel weinig.
Ik denk dat er nauwelijks bvkindjes zijn die met 4-5x bv per dag genoeg hebben, zonder uitgebreide bijvoeding erbij.
Dat is nog erger dan wat bij ons als richtlijn gegeven wordt! Een kind vanaf 9 maand op drie voedingen en een tussendoortje zetten :quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
En ik wilde het nooit geloven, maar het is echt waar. Het wordt steeds leuker!![]()
Wat ik ook zo leuk vind is dat hij nu echt op ons gaat reageren, dus blij kijken als je de kamer binnen komt etc. etc. Dat waren van die dingen die ik altijd zo graag wilde, al die jaren dat ik aan het rammelen was. Zo'n kinderkoppie dat jou (en je partner) echt boven alles verkiest zeg maar.
Ok, na 12 dagen afwezigheid duurt het even, maar goed, dat was natuurlijk ook wel erg lang.
Dat is het wel zo'n beetje. Ik heb dan nog een curcus babymassage gedaan, als Jen verstopt zit doe ik haar buikje goed masseren, dat heeft tot nu toe het resultaat dat ze dan dezelfde dag nog goed poept.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:32 schreef realbase het volgende:
Frederique huilt al de hele dag .. darmkrampjes.. zo zielig voor dr
Iemand nog tips naast de : buikaaien, fietsen met beentjes , badje, cinababy ?
vind het zo zielig voor haar..
ik had weleda masage olie, daarmee het buikje inmasseren werkte hier heel goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:32 schreef realbase het volgende:
Met de klok mee draaiende bewegingen maken rond de navel. Niet tegen de klok in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had weleda masage olie, daarmee het buikje inmasseren werkte hier heel goed.
Een pittenkussen of iets anders dat warm kan worden (in de babywalz staan speciale babybuikwarmdingen)
sterkte!
Het hoort er jammer genoeg toch een beetje bij...
Dr brown is een soortgelijke fles en is gewoon verkrijgbaar bij de prenatal... (verder geen ervaring, Jen drinkt eigenlijk alleen goed uit de tommee tippee flesjes, die weer bij de etos verkrijgbaar zijn)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef tigermickey het volgende:
heeft er iemand ervaring met de Bfree fles?
Heerlijk dat het zo goed gaat. En wat lekker dat je een doorslapertje hebt. Ik word gewoon een beetje jaloers op alle mama's met doorslapers!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:54 schreef Libel het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb hier nog niet getypt sinds Junah er is. Nu dan even een update over mijn kleine meid.
Ze doet het gewoon fantastisch! Een droombaby. Ze is nu acht weken en ze slaapt door sinds ze vier weken oud was![]()
Ze heeft geen reflux (mijn beide zoontjes hadden hier erg last van, Iben moest zelfs zwaar aan de medicijnen), ze heeft geen krampjes, ze huilt alleen als ze honger heeft (dus om de vier uur een huiltje dat rap gestild is met een flesje). Kortom, het is puur genieten met haar erbij!
Ik heb tijdens de zwangerschapsgymreunie nog een goede tip gehad:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:32 schreef realbase het volgende:
Waarom waterbestendig? Als het regent leg je je kind er niet op en als het droog is lijkt het mij een zweetding. En als baby liggen ze er op, maar wil je ze dan buiten op de grond leggen? zodra dat kan zijn ze zo oud dat ze niet op het speelkleed blijven. Dus ik vraag me af hoe nuttig het is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef tinny het volgende:
Ik zit er over te denken om een dik waterbestendig speelkleed voor buiten te bestellen bij kidzimpulz
Heeft iemand van jullie hiermee ervaringen? is het wat? Ik ben namelijk niet helemaal overtuigd of het wel handig is
- is 140 x 160 cm niet te klein?
- is het niet te lomp groot als je het wil opvouwen (schijnt nogal dik/stug te zijn)
Mijn maxicosi is tot 9 kilo... Dennis is nu toch zwaarder dan 9 kilo? Vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef Lois het volgende:
Eh Ticootje bedoel je nou dat Jen al niet meer in de maxi-cosi zit? Meen je dat nou? Dat is wel ontzettend snel hoor, met 6 maanden. Volgens mij was mijn jongste, en dat was niet eens een klein kindje, bijna een jaar toen ze van stoel wisselde, ik wilde haar zolang mogelijk veilig (en dat is dus achterstevoren) vervoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |