Rustig proberen, steeds iets vroeger en dan steeds wat minder voeding gaan geven. Voor je het weet hoeft ze die fles helemaal niet meer!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoi Stellaen mama guuzewuus
mag ik trouwens even opscheppen met mijn kleine meid die gewoon heerlijk slaapt s'nachts en die zich s'morgens meestal pas om 8 uur of later meld(laatste fles is meestal rond 11/half 12)
zou ik die laatste fles ook al naar 10 uur kunnen verschuiven of zit daar dan teveel tijd tussen?
Mag ik dan opscheppen over mijn kleine meid, die om 8 uur haar laatste voeding heeft, en dan naar bedje gaat en pas om 8 uur de dag erna weer komtquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoi Stellaen mama guuzewuus
mag ik trouwens even opscheppen met mijn kleine meid die gewoon heerlijk slaapt s'nachts en die zich s'morgens meestal pas om 8 uur of later meld(laatste fles is meestal rond 11/half 12)
zou ik die laatste fles ook al naar 10 uur kunnen verschuiven of zit daar dan teveel tijd tussen?
voedselintroductie schema voor kindjes vanaf zes maandenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:09 schreef Ticootje het volgende:
Wat een lieve foto!!
Over het fruit, Jen krijgt steeds om de dag hapje met banaan. (Omdat het dus stoppend werkt) Het is nu gewoon even wachten op een goede poepbroek en dan mag ze gewoon weer fruithap van mij. Banaan krijgt ze overigens met appel. Alleen banaan vindt ze vies.
Vanaf 6 maanden mag ze toch ook op een broodkorst knabbelen?
Mag ik dan strontjaloers vragen hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef Incognita het volgende:
[..]
Mag ik dan opscheppen over mijn kleine meid, die om 8 uur haar laatste voeding heeft, en dan naar bedje gaat en pas om 8 uur de dag erna weer komt.
Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Het gebeurde gewoon opeens van de ene op de andere dag..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Mag ik dan strontjaloers vragen hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen?![]()
Hihi, geen opschepverhalen over Stella's slaapgedrag, al doet ze natuurlijk wel hééél erg haar best.
Ik wil ook "die ene op andere dag" . Stella-darling, you know what to do baby, go for it. Gewoon die ene op andere dagquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef Incognita het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Het gebeurde gewoon opeens van de ene op de andere dag..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef Incognita het volgende:
[..]
Mag ik dan opscheppen over mijn kleine meid, die om 8 uur haar laatste voeding heeft, en dan naar bedje gaat en pas om 8 uur de dag erna weer komt.
Leuke foto Ynske!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef Ynske het volgende:
Eli komt eventjes naar jullie lachen
[ afbeelding ]
Ze is nog maar 4 maandquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:51 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik wil ook "die ene op andere dag" . Stella-darling, you know what to do baby, go for it. Gewoon die ene op andere dag. Moet lukken toch
![]()
En nu ben ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop