weet je zeker dat het een echte man was? wat een miskleun...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef Eva1976 het volgende:
Oke doe nog een poging om weer ontopic te gaan:
Wil jij em er in stoppen?, ik weet niet hoe dat moet......![]()
En voor de duidelijkheid, het was de man die dat zei!!!
soms zijn die tips nodig om te kunnen genietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:39 schreef lord_sylus het volgende:
Vrouwen die contant 'tips' geven ... sneller ... harder ... trager ... zachter ... nee een beetje hoger ... lager ...
HOU UW MOND EN GENIET TOCH GEWOON![]()
![]()
![]()
sorry voor de caps
maar ze kunnen ook soms enorm overdrijven ook, laat de man ook een beetje ontdekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms zijn die tips nodig om te kunnen genieten
Who let the dogs out whoef whoef whoef whoefquote:Nog een afknapper: de neus van je hond tegen je kont voelen
hetzelfde voor katte nagels in je kont....:P:P:Pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms zijn die tips nodig om te kunnen genieten
Nog een afknapper: de neus van je hond tegen je kont voelen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een afknapper: de neus van je hond tegen je kont voelen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:05 schreef Konkaen het volgende:
Iemand die een jongetje blijkt te zijn in plaats van een meijsje, bah bah.
Ik vind dat juist wel een turn-onquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:39 schreef lord_sylus het volgende:
Vrouwen die contant 'tips' geven ... sneller ... harder ... trager ... zachter ... nee een beetje hoger ... lager ...
![]()
![]()
sorry voor de caps
En jij je maar afvragen en bedenken dat ze zo lekker glee, nu weet je waarom! Je zat in andermans zaad te roeren!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:34 schreef dark__power het volgende:
mijn grootste afknapper:
na geneukt te hebben met praktisch het lekkerste meisje van de school erachter komen dat ze het in dezelfde week met 20 andere gedaan heeft
That needs some explination!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:05 schreef Konkaen het volgende:
Iemand die een jongetje blijkt te zijn in plaats van een meijsje, bah bah.
Da's het voordeel van seks met dezelfde sekse, ik weet precies wat mijn bedpartners lekker vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:39 schreef lord_sylus het volgende:
![]()
![]()
sorry voor de caps
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:41 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een echte man was? wat een miskleun...
ben je ooit over die schok heengekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |