ja TS, bedreig hem, dan hoef kun je helemaal niet naar LLquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:05 schreef jordeeeh het volgende:
Bel je m op, scheldt je m de dood in en hang je snel weer op.
Of beter nog, ga naar de studio, steek een mes tussen z'n ribben, pis over m heen, leg een drol in zn bek, verkracht hem (of is t geen verkrachting meer als ie al dood is?) en zet m daarna in de fik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja TS, bedreig hem, dan hoef kun je helemaal niet naar LL
Dat zijn dan weer de betere grappenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me kwam een keer langs en zei "Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar ik heb een cadeautje voor je".
Had ie letterlijk een dooie mus mee die tegen zn raam was gevlogen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me kwam een keer langs en zei "Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar ik heb een cadeautje voor je".
Had ie letterlijk een dooie mus mee die tegen zn raam was gevlogen
maar dan nog komt Anouk op LL...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of beter nog, ga naar de studio, steek een mes tussen z'n ribben, pis over m heen, leg een drol in zn bek, verkracht hem (of is t geen verkrachting meer als ie al dood is?) en zet m daarna in de fik.
Gast! Ik ga toch niet naar Lowlands om een artiest te zien die ik ook op elke willekeurige dorpsbraderie kan zien. Róisín Murphy speelt op dat moment in de Bravo, Infadels in de India en de Flaming Lips in de Grolsch. En dan zou ik zeker naar Anouk gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:57 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Doe niet zo triest anti Anouk man, ben je 13 ofzo ? Stiekum sta je toch te springen tijdens haar optreden.
Hmm, dan doen we t zelfde bij Anouk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
maar dan nog komt Anouk op LL...
Maar dan wel heel snel een topic op FOK! openen over hoe stoer je wel niet ben enzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:05 schreef jordeeeh het volgende:
Bel je m op, scheldt je m de dood in en hang je snel weer op.
Hehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef zovty het volgende:
Beter blij met een dode mus dan dood door een blije mus.
Uhuh uhuhquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar dan wel heel snel een topic op FOK! openen over hoe stoer je wel niet ben enzo
ze hoeft niet dood, maar dat zelf optreden lijkt mij wel watquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:12 schreef jordeeeh het volgende:
Of we vermoorden haar vlak voor haar optreden en gaan dan zelf zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |