Zoiets. Geen zin om te kijkenquote:
Ja! Je mag hem (verder) verbaggeren. Ik ben slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef Janetje het volgende:
Is dit 'm voor vanavond?
Ik heb een klacht over de FPquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef Janetje het volgende:
Is dit 'm voor vanavond?
Nee je bent een kankerkloon. Ga eens slapen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef dagdag het volgende:
hoi ben nieuw
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hier klikken
http://messages.fok.nl/relations.php?relation=215581&a=blocked
De nachtbagger?? Nope, die is vandaag undercover: Discussieforum #1: Serieus zijn is een eisquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef Janetje het volgende:
Is dit 'm voor vanavond?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee je bent een kankerkloon. Ga eens slapen.
Als u dagdag wilt blokkeren klik dan hier!quote:
Idd, gewoon opquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja en er staat niet eens tussen hoe je moet blokkeren (al wijst het zich vanzelf).
Kankerstaaf ingeslikt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, nu ik toch een roze, donkerblauwe en twee blauwen langs heb zien komen.. heb ik notes?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef bondgirl007 het volgende:
Jongens, ik lach me echt dood hier.Nooit verwacht dat ik ooit zou kunnen genieten van het lezen van dit soort reacties.
dagdag en Hoi_piepeloi, jullie zijn echt geweldig.
Jullie moeten samen cabaret gaan doen![]()
![]()
![]()
Ik ga slapen. Tot morgen mijn kleine engeltjes
Toch wel goed verzekerd hè?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef bondgirl007 het volgende:
Jongens, ik lach me echt dood hier.Nooit verwacht dat ik ooit zou kunnen genieten van het lezen van dit soort reacties.
![]()
![]()
en nu wel lief doen he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef bondgirl007 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef bondgirl007 het volgende:
![]()
![]()
Ik koppel haar naam niet aan lage hersenactiviteit, maar haar ronduit debiele reactiequote:Op maandag 11 augustus 2008 02:39 schreef Syheriat het volgende:
Fuck hé, klagen over iemands username als argument is al triest. Vooral als je het probeerd te doen met woorden die lijken alsof ze voor jou heel moeilijk zijn, zoals "lage hersenactiviteit". Zeer triest. Daarbij is het volledig irrelevant.
Gewoon Hoi_Piepeloiquote:MAAR
Als je dan zelf "HOI PIEPELEPOI" (HIHIHIHI) als username hebt, dan... Fuck, dan faal je. Like never before.
Dat valt niet te ontkennen.quote:Ik ontken overigens niet dat de "bondgirl" in kwestie volledig labiel en compleet achterlijk overkomt, maar ik vond dat deze kanttekening toch even als reflectie moest dienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |