En nog wel met grof geschut, 'loser'quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef nietzman het volgende:
Die sloerie zat ook al te schelden in m'n fotoboek..
Niet alle users zijn van die heldere lichtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef Leandra het volgende:
Was het niet gewoon weer de TS van dat topic met een andere kloon?
Wel hilarisch triest trouwens als je om zoiets een PM gaat sturen
Pik ik er eentje in, voor het slapen gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oepsliggen weer 2 brandende kankerstaafjes in de asbak
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bwhehe, ze wil weten watvoor studie ik doe!
En ze durft niet naar het topic te komen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:07 schreef VeX- het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-ongewenste-PMs-krijgen-van-een-stalker-die-met-mij-wil-copuleren-aandachtstopic.
Ben je gek?!quote:
Ik ben geen PM-heldinquote:
Dat die muts weet wat een PM is, ze wist niet eens wat FB wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je gek?!
Ik lig als een hellehond voor m'n mailbox te wachten nu.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben geen PM-heldin
Ik PM amper, als ik PM dan doe ik het naar mensen die ik lief en aardig vind en die ik niet wil blokkerenso fucking sue me
Ow sorry shmoops, fw je ze even?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je gek?!
Ik lig als een hellehond voor m'n mailbox te wachten nu.
http://messages.fok.nl/faq.php?id=quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben geen PM-heldin
Ik PM amper, als ik PM dan doe ik het naar mensen die ik lief en aardig vind en die ik niet wil blokkerenso fucking sue me
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alle users zijn van die heldere lichten
Ja lekker is dat, ga jij ff uitleggen hoe dit hele topic nutteloos wordtquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/faq.php?id=
Daar staat het als het goed is.
Het is toch al een tijdje stilquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, ga jij ff uitleggen hoe dit hele topic nutteloos wordt![]()
Het begon net leuk te worden
Ja en er staat niet eens tussen hoe je moet blokkeren (al wijst het zich vanzelf).quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is het veel tekst?
Heb ik geen zin in.
Ben ik eens behulpzaamquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, ga jij ff uitleggen hoe dit hele topic nutteloos wordt![]()
Het begon net leuk te worden
Zei ze: ik wil er niet op klikken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Heb het topic wel gePM'd maar ze wilde er niet op klikkenmaar ze heeft het heul wel gedaan en was bang geworden natuurlijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |