abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60839647
PES 2009:
quote:
Gameplay
Close control more intuitive:
• Manual cursor control
• Adjusted trick control for easier control – more within natural control parameters than via special movements

Ball movement more realistic:
• Ball has always been treated as separate entity, but 2009 has new air resistance calculations for trajectory of ball
• Instant control. Buttons presses are no longer stored, making for a crisper playing style
• Heavier foot-in tackles, depending on the length X is depressed
• New friction routines to affect ball movement in terms of ground conditions
• Backspin routines calculated so ball slows accordingly
• The bounce of the ball can be used more effectively: players can flick the ball up to tee a shot, or to lift it over a defender’s trailing leg
• Skills are now integrated more into the game. If a player has the ability, they will be able to perform deft turns others cannot and will be able to feint and shimmy within the confines of the control system
• Player has to compensate for heaviness of ground when weighting passes in wet conditions or frozen ground

Teamvision enhanced:
• Tactics change according to situation
• Better off-the-ball movement – running to receive passes, etc
• AI recognizes strategies that work and accumulates data on an ongoing basis within Master League and League modes

Visuals:
Stadiums:
• Graphic depiction of weather conditions unique to each stadium
• Much more detailed lighting effects that mimic the time of day more closely
• Key new grounds like Wembley, in total about 20 stadiums
• LED hoardings (PS3 and 360 versions only)

Players:
• All new players models in game: everything reworked for additional detail
• Specific new animations to make the game flow more: players now stumble, place a hand down so as to keep running
• More individuality to movement of players: running and kicking styles, for instance: Ronaldo’s stance before a free kick

Camera:
• New vertical camera, allowing end-to-end view including ‘Player Focus’ zoom, panning in on key one-on-one situations
• New distance drawing techniques using adjusted chromatic fields

Front End - Menus:
• All new, clearer menu system
• Match stats now on sub-menus if required
• Much improved music choice

Edit:
Sound:
• In addition to the importation of graphic data, music and crowd chants can also be added
Graphics:
• Pixel Paint function allows users to create team badges from scratch

Game Modes:
Become a Legend:
• New long-term mode sees player guiding one player to glory
• Control the destiny of a midfield/striking star
• Player works within team structure, akin to popular ‘Fix’ mode – assisting play, scoring goals, etc
• Default vertical view
• Dedicated development data for player as game progresses
• Full range of transfer opportunities: but fail to play well and you will be demoted to bench or even transferred
• Based on popular Japanese mode, first time in Europe

Legends:
• Online version of ‘Become a Legend’
• Use player created in solo mode
• Play online with other ‘fixed’ position friends
• Intricate play and teamwork rewarded with PES points
• Upload finest moments for others to view and rate

Master League
• More intuitive menus
• Easier to understand two-tier negotiations: team level and individual terms
• Loyalty: players unhappy with terms, etc, will not play as well. A happy player will play better
Zitten aardig wat veranderingen tussen. Met name de nieuwe camera angle die me aan ISS doet denken, wat een goed teken is.

Volgende week media blowout tijdens de GC. Ben benieuwd.
pi_60839715
Ik zag het net ja
pi_60839734
quote:
Jonathan Blow 10 Aug 2008 at 8:13 pm PST
I released Braid on XBLA first for a few reasons.

Firstly, I liked the idea of releasing the game on a fixed platform (i.e. not the PC) because I knew exactly what the hardware would be, didn't have to worry about driver bugs or scalability or varying CPU power. That kind of thing is very helpful when trying to craft a specific experience. So console downloadable seemed like the primary option.

WiiWare was right out, because their size limit (due to lack of storage on the console) is way too small for Braid. I talked to some folks at Sony but they were not interested in carrying the game. Later on I talked to someone from a different division who *was* interested, but by then I had signed with Microsoft and started the XBLA port.

Wat een misser. Nu moeten PS3 eigenaren een paar maanden langer wachten gezien de exclusiviteitsdeal.
pi_60840814
LBP is in ieder geval klaar voor Leipzig.

vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:01:56 #185
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60840888
Als ze dat nou eens met elke troosteloze flat zouden doen. In een klap naar prachtwijk, is Vogelaar ook nog tevree.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:28:20 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60845048
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Heavenly Sword of Ratchet & Clank halen. Moet even wat te gamen hebben tot Brothers in Arms volgende maand uitkomt.

Die hebben ze weer een maand uitgesteld dacht ik!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_60845852
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP is in ieder geval klaar voor Leipzig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo mogen ze de flats bij mij in de buurt ook wel verfraaien
pi_60845982
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Liever niet, dan wordt ik de hele dag geconfronteerd met de drang naar het spelen van LBP
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_60846121
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Liever niet, dan wordt ik de hele dag geconfronteerd met de drang naar het spelen van LBP
En dat is een probleem why?
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_60846200
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En dat is nu (met het vele trailer-kijken van je) nog niet het geval?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:24:51 #191
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60846462
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:56 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Bij mij niet

Die LBP gekte komt me onderhand de strot wel uit! Laat ze opschieten met dat spel en dan kijk ik zelf wel of het tof is

Laten we LBP boycotten tot aan de release
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:51:03 #192
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_60847107
vanaf volgende week dinsdag mn ps3 set-up maar eens veranderen =]

naast mn samsung hd-rdy (daar moet ik voorlopig maar even mee leven) komt een H/K HKTS 11 satellietsysteempje met een Marantz sr5002 of Onkyo TX SR 606 receiver te staan , iemand trouwens ervaring met 1 van de 2 receivers? ik neig naar de onkyo, omdat hem voor gaming en films wil gebruiken natuurlijk...

@Strolie
100% voor R&C gaan, kan je daarna meteen even quest for booty halen

heavenly sword was voor mij een 5uur durende rollercoaster ervaring, maar het eindgevecht vond ik betrekkelijk saai...en R&C was een 10-15 uur durende rollercoaster ervaring...:P, R&C = meer voor je geld

ik denk trouwens dat als je ze beide koopt je nog ruim voor Star wars klaar bent , het zijn spellen die in 1x uitgespeeld willen worden ^^
PSN: diTani
pi_60848061
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bij mij niet

Die LBP gekte komt me onderhand de strot wel uit! Laat ze opschieten met dat spel en dan kijk ik zelf wel of het tof is

of niet

lijkt me veel beter plan.

LBP = Game of the Forever
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_60848727
Ik heb ze allebei gehaald. Heavenly Sword en Ratchet & Clank.

Gewone doosjes, maar wel voor een Platinum prijs.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:01:38 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60848750
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bij mij niet

*eensch

Game gaat zooooo tegenvallen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_60848852
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt niet.
Ik heb me al voorgenomen om ipv Powerpoint voortaan LPB te gebruiken om presentaties te maken. Net als bij de E3 persconferentie van Sony.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:08:09 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60848901
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Echt niet.
Ik heb me al voorgenomen om ipv Powerpoint voortaan LPB te gebruiken om presentaties te maken. Net als bij de E3 persconferentie van Sony.
Ja, dat was erg gaaf. Maar dat maakt het nog geen toffe game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:09:23 #198
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60848928
De customization zit al helemaal goed. Ik ben alleen bang dat de basis gewoon niet goed is. Het platformen lijkt simpel en de physics lijken me te onhandig om daar mooie levels mee te maken.

Maargoed, als je denkt dat het tegenvalt valt het alleen maar mee
pi_60849610
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:51 schreef RedemptioN het volgende:

naast mn samsung hd-rdy (daar moet ik voorlopig maar even mee leven) komt een H/K HKTS 11 satellietsysteempje met een Marantz sr5002 of Onkyo TX SR 606 receiver te staan , iemand trouwens ervaring met 1 van de 2 receivers? ik neig naar de onkyo, omdat hem voor gaming en films wil gebruiken natuurlijk...
Ik heb de Onkyo TX SR605 in combinatie met het HKTS11 satellietsysteem en dat bevalt me zeer goed!
PSN id: NL_SToRM
pi_60849648
quote:

[..]

*eensch

Haal die SNES es uit je hol idiot

Waar is Driver (PSX) op PSN?

EN LBP GOTMFF
pi_60849835
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haal die SNES es uit je hol idiot
Er zit daar al maanden een xbox in hoor

En LBP gaat zuigen. Pro boycotten Behalve als je de mogenlijkheid hebt even te spelen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60850515
Gisteren eindelijk MGS4 uitgespeeld
Nu maar weer verder gaan met GTA4
PSN id: NL_SToRM
pi_60850557
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:51 schreef RedemptioN het volgende:

Geen ervaring met HK speakers. Heb hier zelf de HK AVR 505 Limited Edition receiver met Elac vloerstaande speakers, 2x boekenplank formaat achter en een centre speaker.

Je moet gewoon zelf beluisteren wat je het fijnst vind klinken, smaken verschillen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_60851818
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef disjfa het volgende:

[..]

En LBP gaat zuigen. Pro boycotten Behalve als je de mogenlijkheid hebt even te spelen

Cyb kun je niet runnen voor MOD en dan dit soort non-believers een 48uurs ban geven ofzo? Ik wil wel voor mod runnen maar de kans dat ik het daadwerkelijk wordt schat ik nihil.
pi_60852497
quote:

[..]

*eensch

Right, want jij hebt het al kunnen spelen.....

Ik ben het wel eens dat de hype wat overdreven is, ik lees ook geen LBP nieuws meer. Maar om dan meteen te gaan lopen roepen dat het een shit-game wordt...

Ik moet het zelf nog zien, gelkkig duurt het niet al te lang meer voor hij uit komt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:25:11 #206
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60852501
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Cyb kun je niet runnen voor MOD en dan dit soort non-believers een 48uurs ban geven ofzo? Ik wil wel voor mod runnen maar de kans dat ik het daadwerkelijk wordt schat ik nihil.
Ik ga er voor runnen en dan gaat dit rovershol dicht! Alleen het 360 topic blijft open en het Wii topic zal ik gedogen

Maar LBP wordt denk ik wel een hele vette game hoor! Maar het is iederen keer weer een plaatje van Sackboy en die ken ik nu onderhand wel hoeveel verschillende sjaals je hem ook aantrekt! Er zijn nog meer (betere?) spellen die er aan komen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:30:16 #207
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_60852646
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:35 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik heb de Onkyo TX SR605 in combinatie met het HKTS11 satellietsysteem en dat bevalt me zeer goed!
dan gaat dat hem denk ik worden =], alleen de nieuwe versie van de onkyo
de marantz is wel heel mooi/goed maar mist toch een paar codecs/opties ten opzichte van de onkyo...en de onkyo sr605 heeft niet voor niets een best product award voor 2007-2008 gekregen =]
quote:
Geen ervaring met HK speakers. Heb hier zelf de HK AVR 505 Limited Edition receiver met Elac vloerstaande speakers, 2x boekenplank formaat achter en een centre speaker.

Je moet gewoon zelf beluisteren wat je het fijnst vind klinken, smaken verschillen.
mjah ik weet het, ik heb al meerdere sets beluisterd en ik vind de HK set gewoon heerlijk klinken...maar ik moet het nog even icm de receiver horen en heb gister dus de marantz sr5002 gehoord en dat geeft wel een uber geluid, maar ik denk dat de onkyo dat voor mij hetzelfde doet...de onkyo heeft ook meer opties en is nieuwer waardoor ik nijg naar die even de verkoper vanmiddag eens vragen en hem dan halen
PSN: diTani
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:33:08 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60852735
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:25 schreef Kremers het volgende:

[..]

Right, want jij hebt het al kunnen spelen.....

Ik ben het wel eens dat de hype wat overdreven is, ik lees ook geen LBP nieuws meer. Maar om dan meteen te gaan lopen roepen dat het een shit-game wordt...

Ik moet het zelf nog zien, gelkkig duurt het niet al te lang meer voor hij uit komt.
De hype is zo groot dat het enkel tegen kan vallen. Dat was bij Fable op de Xbox ook zo. Ik heb de hele hype niet gevolgd en moest er niets van weten. Toen ik eenmaal speelde was ik verkocht Hopelijk gaat dat ook voor LBP gelden, maar vooralsnog ben ik skeptisch. Ik zie het niet als game maar als creatief speelgoed, en daar heb ik geen interesse in.
pi_60852824
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De hype is zo groot dat het enkel tegen kan vallen.
Het gaat weer hetzelfde als alle andere gehypete spellen. Als hij uit gaat komen gaat iedereen gillen dat ze er zoveelmeer van verwachtte en gaat iedereen het spel afkraken omdat ze gehyped waren

Krijg je van die mensen die normaal alleen maar fpsjes spelen en gaan ze LBP spelen omdat iedereen zegt dat ze dat moeten. Die huilen over het algemeen het hardst.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60852890
Hoe durf je de hype van LBP tegenover die van Fable te zetten Fable wist vele beloftes niet in te lossen doordat die josti Molyneux het te hoog in z'n bol kreeg. LBP daarentegen delivers on every aspect. Dat wijzen de previews wel uit. It keeps getting better and better and better.
quote:
Suda51 en Mikami werken aan game voor EA

Resident Evil en Killer 7 waren beide unieke games in hun genre en wisten het genre volgens velen zelfs naar een hoger niveau te tillen, grote vraag is wat je krijgt als je deze krachten bundelt.
Het antwoord krijgen we van Electronic Arts, zij kondigen namelijk een samenwerking aan met Grasshopper Manufacture. Met de nieuwe samenwerking kondigden ze meteen een nieuwe game aan, in de maak door Suda51 (ontwikkelaar en grote man achter Killer 7) en Shinji Mikami (het brein achter Resident Evil).

Hoewel details over de game nog schaars zijn weten we wel dat deze op de PlayStation 3, Wii, Xbox 360 en PC zal verschijnen. Suda51 is de lead designer voor het project terwijl Mikami als consultant zal werken. De mannen krijgen bij de ontwikkeling hulp van een andere ontwikkelstudio, Q Entertainment.

Voor Suda51 lijkt het project ideaal te zijn, tijdens een eerdere 1Up uitzending gaf hij al aan graag met Mikami te willen werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')