Het gaat me niet om de HD ruimte die het in gaat nemen maar ik hoop dat het uitspelen langer gaat duren dan het downloadenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter toch?
Het is sowieso bekend dat het spel maar 4 uurtjes lang is..
Voor mij is HDD ruimte geen probleem.. maar als het 10gig groot had geweest en je hebt een 40 gig dan vind je dat soort installaties echt niet fijn.
elke euro is er 1!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat ik Quest for Booty maar ga downloaden, als de prijs tenminste niet hoger is dan ¤15. Enige reden dat ik andere spellen op blu-ray wil hebben is voor de doorverkoopheid, maar een spel van ¤15 heeft toch nauwelijks doorverkoop waarde
kan er niet echt opgewonden van rakenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage Mercenaries 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)trolboat_081208.html
Van het volgende vast en zeker.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan er niet echt opgewonden van raken
quote:Mercenaries met drop-in, drop-out coöp
Na de originele Mercenaries begon Pandemic Studios aan Mercenaries 2: World in Flames. Deze titel verschijnt dit jaar op 5 september op de PC, de PlayStation 2, 3 en de Xbox 360.
De game heeft onder andere een coöperatieve modus, een mode die vandaag uitgelegd wordt door Pandemic. Pandemic heeft een drop-in, drop-out coöp multiplayer waarbij je geen menu's moet doorlopen. De tweede speler kan onmiddellijk meespelen. Het aantal vijanden en dergelijke blijft hetzelfde, het is dus de ideale manier om een moeilijk stuk te passeren. Op de PC, de PS3 en de Xbox 360 is de coöp online speelbaar.
Ik vind het spel er ook niet echt geweldig uit zien. Hij wordt ook voor de PS2 ontwikkeld, met als gevolg dat ze hem niet volledig next-gen kunnen maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan er niet echt opgewonden van raken
Whehequote:Euro LBP Pre-Order Goodies
Tue, Aug 12, 2008
So, the Americans get sticker books, bags and toy Sackboys, but if you were panicking that your European pre-order would only net you the game itself, quit your stressing, as it’s been confirmed that “some pre-order goodness for Europe is also in the works” and that details of what we’ll be able to get our hands on should be expected “soon”.
Which is nice, seeing as it’s a European game and we’ll be paying more for it and our petrol is more expensive and we can’t even afford a loaf of bread anymore.
As for the open beta - no news, sadly. We’ve tried.
De Media Server uitzetten deed het hem, top man bedankt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kan een aantal dingen doen:De Media Server optie uitzetten in de PS3. De router in de DMZ gooien en een vast IP-adres geven. (Zo werkt de Media Server optie wel) De router flashen met DD-WRT firmware. De router vervangen voor een niet brak apparaat. (Mijn oplossing geweest).
Firmware oplossingen van Linksys helpen niet. Ik heb zelf eerst de router geflashed met DD-WRT (micro) en dat werkt op zich goed. Alleen had ik met downloaden van P2P streams ook nog veel ellende. Heb het ding uiteindelijk bij mijn ouders neergezet (simpel gebruik daar) en zelf een andere gekocht.
¤19,95? Ik mag toch hopen dat dat niet de prijs van de download wordt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=231&productID=200346
![]()
19 september komt ie volgens hun.
Boxed versie zuurpruimquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
¤19,95? Ik mag toch hopen dat dat niet de prijs van de download wordt...
1. Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:
3. Dan koop je het spel maar lekker uit de US store krent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
1. Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
2. Het is volgens hen, en niet hun volgens hun
Jij "oow, a pretty new shiny box" jackass
En ten slotte, tot nu toe zijn de prijzen van de boxed versie altijd gelijk gebleven aan de prijs voor de download versie, wat van mijn vraag dus een logische vraag maakt.
Het is jammer dat hij een maand eerder komt in de store.. als ik dan toch keuze heb tussen een boxed versie of een download.. dan haal ik hem liever in de winkel...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=231&productID=200346
![]()
19 september komt ie volgens hun.
Serieus?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef Govinda het volgende:
Btw morgen kan je ook op alfabet zoeken in de EU store
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
OMG , ik ga zoeken onder de G van Goedkope spellen ,kijken of ik dan wat kan vinden
Ziet er weer heerlijk uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe gameplay beelden van Dead Space
Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |