Ik doe m'n best Cyb dat weet jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh AQuila fungeert weer als cover agent van de Gamenerds
Ja Europa is juist de enige sector waar hij wel op schijf uitkomt... Gek eigenlijk, zal wel zijn omdat niet iedereen op PSN kan maar ik dacht niet dat het percentage huishoudens met internettoegang in de EU zoveel lager lag dan in de VS bijvoorbeeld, dus je zou verwachten dat ze hem daar dan ook op schijf zouden uitbrengen in plaats van alleen als download.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:56 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
[..]
Die gozers kennen hun feiten niet eens.
Hoeveel wil je uitgeven?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:19 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand nog een goed goedkoop tvtje voor mn playstation 3? moet toch wel een keer in hd gana kijken natuurlijk
Euro of 500/600 is wel mijn max. 2de handsje kan ook wel, liefst gewoon zo min mogelijk voor een redelijke tv met hd readyquote:
Ik dacht dat hij hier op schijf kwam omdat VS PSN cards had. En Europa dan weer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja Europa is juist de enige sector waar hij wel op schijf uitkomt... Gek eigenlijk, zal wel zijn omdat niet iedereen op PSN kan maar ik dacht niet dat het percentage huishoudens met internettoegang in de EU zoveel lager lag dan in de VS bijvoorbeeld, dus je zou verwachten dat ze hem daar dan ook op schijf zouden uitbrengen in plaats van alleen als download.
Voor 600 mag je mijn 37'' Samsung hd ready ding hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Euro of 500/600 is wel mijn max. 2de handsje kan ook wel, liefst gewoon zo min mogelijk voor een redelijke tv met hd ready
Dat is ook de voornaamste reden lijkt mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:53 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hier op schijf kwam omdat VS PSN cards had. En Europa dan weer niet.
Dan koop i kvoor 600 euro liever een nieuwe 32 inchquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor 600 mag je mijn 37'' Samsung hd ready ding hebben
Hij is nog geen 10 maanden oudquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Dan koop i kvoor 600 euro liever een nieuwe 32 inch
Dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is nog geen 10 maanden oud
Hij is van goudquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:54 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Dus
Zal eens naar die Samsung kijken, thx roy
Dan past hij niet eens op m'n slaapkamerquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is van goud![]()
Maar goed beste is idd een nieuwe alleen een 32'' zou ik niet nemen dat vind je echt snel te klein! Probeer toch wel minimaal 37'' ofzo te halen.
nope komt niet , tenminste dat stond op de echte blog van playstation.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand of Driver nog naar de EU store komt? Want het zou wel de bedoeling zijn als ik PSblog moet geloven
Nom nom nom! Tasty!quote:
Ik heb de mijne in Japan gekocht. 30 euro.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:30 schreef Pikhoofd het volgende:
waar kan je tegenwoordig goedkoop dualshock 3 controllers krijgen?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope komt niet , tenminste dat stond op de echte blog van playstation.
Een andere playstation site had dit gezegd, maar is ontkracht, kan het bericht zo gauw niet vinden
Nu nog wel!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar 21 euro buiten de EU?
Japanse stemmen zitten er ook inquote:Sega sent over a friendly reminder that Valkyria Chronicles has an official release date. We’ll get a chance to pick up in English on November 11. I spoke with Christopher Kaminski, Associate Producer of Valkyria Chronicles, to find out if the downloadble content recently released in Japan would find its way to North America. He replied with, “No comment yet.” Kaminski confirmed the content will not be on the retail disc though when he answered my follow up question with, “No, that content won’t be on the disc.” Valkyria Chronicles won’t have any localization differences either. “We translated it directly. We wanted to stay true to the original. As a matter of fact we keep the original Japanese in there.”
Similar to the Fire Emblem series, your characters can permanently die in Valkyria Chronicles. “The way that works is when a character falls you have three turns to get to them and you have to get to them before an enemy unit does,” Kaminski clarified. “If you do that it calls in a medic and you can save your character and bring them out later in a couple of turns. But if you don’t then are gone forever, in the case of main story characters that will end the game.”
Despite what happened at Sony’s E3 press conference Valkyria Chronicles is a PlayStation 3, not a PSP, exclusive. However, at one time Valkyria Chronicles was being considered as an Xbox 360 game. Kaminski tells us, “We had thought about it. At one point in time we did consider putting it on the Xbox, but the change was made for many reasons as a PS3 exclusive.” What are his thoughts about a Valkyria Chronicles side story on the PSP? “Well, you know the response we got from that accidental announcement was very interesting. I’ll have to leave it as that for now.”
http://www.siliconera.com/2008/08/14...eover-options/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |