abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60721149
Ben ik nou oudbollig of hoe zit dat. Op het moment dat ik dit typ zit ik verbaasd te kijken naar een msn-gesprek wat ik voer met iemand, die het doodnormaal vind als zij een wijf word genoemd.. Als ik mijn vriendin een wijf noem heb ik allereerst een probleem met me ouders en ten tweede een probleem met mijn vriendin.

Als een meisje zich tegenwoordig sletterig kleed en je zegt van joh slet, dan zegt ze: "dus omdat ik mij zo kleed ben ik gelijk een slet?" Nou als ik een politiepak aantrek en er komt iemand naar me toe en vraagt om hulp zeg ik toch ook niet, hey! omdat ik een politiepak aanheb, ben ik toch niet gelijk een agent?

Ik snap niet echt waarom vrouwen geen vrouwen meer zijn en zich gedragen als halve mannen, ze zuipen bier, zitten op voetbal, en hebben een gigantische grote bek. Waar zijn de echte vrouwen heen? En waar komt die switch vandaan dat er zoveel meisjes zijn (check bijv het vmbo) waar meisjes gewoon compleet ontspoort zijn, ook wel op hogere niveau's maar het vmbo is helemaal janken.

Waar zijn de vrouwen die 2 uur voor de spiegel staan, stijl hebben, klasse hebben, niet zuipen als een kerel, niet praten als een kerel, niet voetballen. En vrouwendingen doen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:08:55 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_60721198
Nederlandse vrouwen waren vroeger mannen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:09:04 #3
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60721201
die zijn gecultiveerd natuurlijk
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60721302
bier!
[KNE]-Mod
pi_60721311
die zijn er tegenwoordig niet meer.
vrouwen zijn meer geemancipeerd en meer gericht op hun eigen geluk
Denk erover na.
pi_60721395
Hier zit er eentje wil je een documentaire over me maken?
pi_60721457
[KNE]-Mod
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:25:31 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60721577
laten we eens voor de verandering dit topic een goede richting geven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:26:32 #9
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_60721604
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hier zit er eentje wil je een documentaire over me maken?
Ben jij dan een wijf of een dame?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:26:50 #10
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_60721611
-edit- tieft nou gewoon eens een keertje op

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 11-08-2008 00:28:21 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_60721616
Nou, ontopic dan maar!

Het is allemaal de schuld van MTV!
pi_60722076
tvp
pi_60722236
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er veel echte dames in Beieren wonen. Vergt wat gewenning in de omgang, maar het is werkelijk prettig om eens omringd te worden door vrouwen in plaats van halve kerels. Ik schrok me wezeloos toen ik weer eens in Nederland was en mn zus gewoon een boer liet zonder raar op te kijken.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_60722385
Ohh.... die vrouwen zijn er nog genoeg hoor. Vaak zijn het de wat hoger opgeleide vrouwen die meer zelfrespect hebben. Al de punten in de OP gaan voornamelijk op voor de VMBO meisjes uit de grote steden. Daar lijkt het erbij te horen.

Ik moet het lef niet hebben een vriendin van mij een wijf te noemen. Dat accepteren ze gelukkig niet. Ik zou er toch raar van staan te kijken als ze dat als normaal zouden beschouwen. Ze kleden zich ook godzijdank niet zo hoerig als veel meisjes van tegenwoordig. Niet dat ze allemaal rokken tot over de knie aanhebben, maar iets meer klasse komt er wel bij kijken.

Hetzelfde geldt trouwens voor de dikke lagen make-up. Bij die hoerige meisjes mag een dikke laag plamuur natuurlijk niet ontbreken. Als je die tegen een wit doek aan gooit heb je een prachtig schilderij weten te maken.

Soms moet een biertje trouwens wel kunnen hoor. Ik verwacht echt niet dat een vrouw alleen aan de rosé of wijn zit. Zolang ze niet boerend en lallend aan de bar hangen moet het kunnen. Een echte vrouw weet hoever ze kan gaan. Die kan best wel af en toe een biertje nuttigen .

En voetballende vrouwen... Tja. De meeste vrouwen die aan voetbal doen zijn inderdaad net halve mannen. Toch heb ik een zwak voor de enkeling die er wel goed uitziet en aan voetbal doet . Ik heb het niet zo op die poppetjes die te bang zijn een nagel te breken en een motoriek hebben als een zwakbegaafde trekpop.

Eigenlijk best prettig dat het zo duidelijk is met wie je te maken hebt. Dan hoef je er verder geen energie in te stoppen en kan je gelijk weer verder zoeken. Het zou pas vervelend zijn als je het verschil niet zou zien. Dan heb je net veel moeite gedaan haar te versieren en dan merk je pas dat ze te dom is om voor de duvel te dansen. Dit zijn gewoon erg makkelijke selectiekenmerken. Maakt het voor mij weer makkelijker .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60723001
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef Becherovka het volgende:
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er veel echte dames in Beieren wonen. Vergt wat gewenning in de omgang, maar het is werkelijk prettig om eens omringd te worden door vrouwen in plaats van halve kerels. Ik schrok me wezeloos toen ik weer eens in Nederland was en mn zus gewoon een boer liet zonder raar op te kijken.
Becherovka! Karlovy Vary! Daar ben ik gewoon geweest!
pi_60726202
Zeikerd
I HATE MUSIC
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:14:29 #17
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_60726441
Ik snap dus nooit dat vrouwen geen bier mogen drinken Daar krijg ik echt niet opeens een lul (pardon, fallus) van hoor. En wees blij dat er vrouwen zijn die van voetbal houden, dan willen ze tenminste niet zappen naar Sex and the City tijdens een Championsleaguewedstrijd.

Nu vrouwen ook bier drinken en van voetbal houden moet je iets anders verzinnen om je te onderscheiden, blijkbaar is het zonder die dingen niet duidelijk dat je een man bent

Boohoo.
pi_60726507
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef Becherovka het volgende:
. Ik schrok me wezeloos toen ik weer eens in Nederland was en mn zus gewoon een boer liet zonder raar op te kijken.
nou dat vind ik niet normaal hoor

ik ben dan wel geen meisje meer qua leeftijd maar ik laat geen boeren waar anderen bij zijn, en gedraag mijzelf helemaal niet als een vent. ik ben een vrouw en gedraag me ook zo, (maar een witbiertje in de zomer is niets mis mee natuurlijk ) en wil dus ook zo behandeld worden... leek mij altijd heel normaal (als ik in mijn omgeving kijk is dat het ook ) maar misschien zijn wij wel anders
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60726556
Sukkel. ''Waar zijn de echte vrouwen?!?!?!?!?''
pi_60726781
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef Lichtpunt het volgende:

Als een meisje zich tegenwoordig sletterig kleed en je zegt van joh slet, dan zegt ze: "dus omdat ik mij zo kleed ben ik gelijk een slet?" Nou als ik een politiepak aantrek en er komt iemand naar me toe en vraagt om hulp zeg ik toch ook niet, hey! omdat ik een politiepak aanheb, ben ik toch niet gelijk een agent?
Waar heb je deze uit gejat? Hij komt mij ontzettend bekend voor.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:34:04 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60726850
Ik denk dat de echte vrouwen een beetje met een schuin oog de echte mannen hebben geobserveerd, je kent ze wel die boeren die zich elke avond klem zuipen en kotsend boerend en shag rokend door de stad dwalen op zoek naar vrouwelijk vlees om die vervolgens de huid vol te schelden wat een tering hoeren, wijven of gore slet. Ja dan gaat het knoppie om natuurlijk want wie wil er nou niet zo'n lekkere stoere vent
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60727038
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef Walging het volgende:
Ik snap dus nooit dat vrouwen geen bier mogen drinken Daar krijg ik echt niet opeens een lul (pardon, fallus) van hoor. En wees blij dat er vrouwen zijn die van voetbal houden, dan willen ze tenminste niet zappen naar Sex and the City tijdens een Championsleaguewedstrijd.

Nu vrouwen ook bier drinken en van voetbal houden moet je iets anders verzinnen om je te onderscheiden, blijkbaar is het zonder die dingen niet duidelijk dat je een man bent

Boohoo.
Vrouwen die bier drinken.
Jammer dat ze er beneden een beetje van gaan stinken, maar daar valt mee te leven.
'The first casualty of war is innocence'
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:49:18 #23
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60727216
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef Karammel het volgende:
Ohh.... die vrouwen zijn er nog genoeg hoor. Vaak zijn het de wat hoger opgeleide vrouwen die meer zelfrespect hebben. Al de punten in de OP gaan voornamelijk op voor de VMBO meisjes uit de grote steden. Daar lijkt het erbij te horen.
Nou, de hoogopgeleide vrouwen die ik ken hebben ook vaak last van een overkill aan zelfrespect hoor Dan hebben ze een universitaire graad en voelen ze zich meteen de koningin

Als ze nou nog de manieren van een koningin hadden, okee. Maar enige kennis van etiquette (behoudens de jaarclubmores) is er niet te vinden.

/edit: de reacties van de vrouwen hier bewijzen het punt van de TS wel enigzins
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60727241
-edit- dan post je er niet

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 11-08-2008 10:51:25 ]
I HATE MUSIC
pi_60727332
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef Karammel het volgende:
Niet helemaal waar. Als je denkt dat ze op het HBO minder de charitatieve hoer uithangen, dan heb je het mis.
Ik zie daar overigens geen kwaad in.
quote:
Ik moet het lef niet hebben een vriendin van mij een wijf te noemen. Dat accepteren ze gelukkig niet. Ik zou er toch raar van staan te kijken als ze dat als normaal zouden beschouwen. Ze kleden zich ook godzijdank niet zo hoerig als veel meisjes van tegenwoordig. Niet dat ze allemaal rokken tot over de knie aanhebben, maar iets meer klasse komt er wel bij kijken.
Wijf is een ander woord voor vrouw, maar heeft inderdaad een wat harde toon. Het is van oorsprong geen scheldwoord. Kerel daarentegen is van oorsprong een scheldwoord.

Semantisch gelul zonder enige waarde.
quote:
Eigenlijk best prettig dat het zo duidelijk is met wie je te maken hebt. Dan hoef je er verder geen energie in te stoppen en kan je gelijk weer verder zoeken. Het zou pas vervelend zijn als je het verschil niet zou zien. Dan heb je net veel moeite gedaan haar te versieren en dan merk je pas dat ze te dom is om voor de duvel te dansen. Dit zijn gewoon erg makkelijke selectiekenmerken. Maakt het voor mij weer makkelijker .
Een eerste schifting maken is snel gedaan. Maar uiteindelijk is het maar net wat je zoekt. Sommige mensen gaan voor de prestatie-relatie. Persoonlijk ga ik meer voor waar ik blij van word. Ik heb in dat op zicht wel wat beters te doen dan de hele dag de hoogopgeleide man van de wereld te spelen en er een dominante hautaine kut bij te nemen om dat nog maar eens te onderstrepen.

Maar dat is het mooie van dit leven: dat mag iedereen zelf bepalen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')