Ben jij dan een wijf of een dame?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hier zit er eentjewil je een documentaire over me maken?
Becherovka! Karlovy Vary! Daar ben ik gewoon geweest!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef Becherovka het volgende:
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er veel echte dames in Beieren wonen. Vergt wat gewenning in de omgang, maar het is werkelijk prettig om eens omringd te worden door vrouwen in plaats van halve kerels. Ik schrok me wezeloos toen ik weer eens in Nederland was en mn zus gewoon een boer liet zonder raar op te kijken.
nou dat vind ik niet normaal hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef Becherovka het volgende:
. Ik schrok me wezeloos toen ik weer eens in Nederland was en mn zus gewoon een boer liet zonder raar op te kijken.
Waar heb je deze uit gejat? Hij komt mij ontzettend bekend voor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef Lichtpunt het volgende:
Als een meisje zich tegenwoordig sletterig kleed en je zegt van joh slet, dan zegt ze: "dus omdat ik mij zo kleed ben ik gelijk een slet?" Nou als ik een politiepak aantrek en er komt iemand naar me toe en vraagt om hulp zeg ik toch ook niet, hey! omdat ik een politiepak aanheb, ben ik toch niet gelijk een agent?
Vrouwen die bier drinken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef Walging het volgende:
Ik snap dus nooit dat vrouwen geen bier mogen drinkenDaar krijg ik echt niet opeens een lul (pardon, fallus) van hoor. En wees blij dat er vrouwen zijn die van voetbal houden, dan willen ze tenminste niet zappen naar Sex and the City tijdens een Championsleaguewedstrijd.
Nu vrouwen ook bier drinken en van voetbal houden moet je iets anders verzinnen om je te onderscheiden, blijkbaar is het zonder die dingen niet duidelijk dat je een man bent
Boohoo.
Nou, de hoogopgeleide vrouwen die ik ken hebben ook vaak last van een overkill aan zelfrespect hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef Karammel het volgende:
Ohh.... die vrouwen zijn er nog genoeg hoor. Vaak zijn het de wat hoger opgeleide vrouwen die meer zelfrespect hebben. Al de punten in de OP gaan voornamelijk op voor de VMBO meisjes uit de grote steden. Daar lijkt het erbij te horen.
Niet helemaal waar. Als je denkt dat ze op het HBO minder de charitatieve hoer uithangen, dan heb je het mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef Karammel het volgende:
Ohh.... die vrouwen zijn er nog genoeg hoor. Vaak zijn het de wat hoger opgeleide vrouwen die meer zelfrespect hebben. Al de punten in de OP gaan voornamelijk op voor de VMBO meisjes uit de grote steden. Daar lijkt het erbij te horen.
Wijf is een ander woord voor vrouw, maar heeft inderdaad een wat harde toon. Het is van oorsprong geen scheldwoord. Kerel daarentegen is van oorsprong een scheldwoord.quote:Ik moet het lef niet hebben een vriendin van mij een wijf te noemen. Dat accepteren ze gelukkig niet. Ik zou er toch raar van staan te kijken als ze dat als normaal zouden beschouwen. Ze kleden zich ook godzijdank niet zo hoerig als veel meisjes van tegenwoordig. Niet dat ze allemaal rokken tot over de knie aanhebben, maar iets meer klasse komt er wel bij kijken.
Een eerste schifting maken is snel gedaan. Maar uiteindelijk is het maar net wat je zoekt. Sommige mensen gaan voor de prestatie-relatie. Persoonlijk ga ik meer voor waar ik blij van word. Ik heb in dat op zicht wel wat beters te doen dan de hele dag de hoogopgeleide man van de wereld te spelen en er een dominante hautaine kut bij te nemen om dat nog maar eens te onderstrepen.quote:Eigenlijk best prettig dat het zo duidelijk is met wie je te maken hebt. Dan hoef je er verder geen energie in te stoppen en kan je gelijk weer verder zoeken. Het zou pas vervelend zijn als je het verschil niet zou zien. Dan heb je net veel moeite gedaan haar te versieren en dan merk je pas dat ze te dom is om voor de duvel te dansen. Dit zijn gewoon erg makkelijke selectiekenmerken. Maakt het voor mij weer makkelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |