quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:42 schreef Bolkesteijn het volgende:Even een update, de acceptgiro's zijn na een maand (!

) eindelijk binnen. Verder presteert men het dan ook nog om 5 fouten te maken. In de achternaam staan 3 letters verkeerd, de plaats van de overtreding is bevat een verkeerde letter en in mijn adres ontbreekt een letter. Er onzorgvuldig dus daar je mag verwachten dat men bij de politie toegang heeft tot persoonsgegevens.
Zou ik hier nog een vormfout uit kunnen slepen voor wat betreft de roodlichtboete (tegen de ID-boete ga ik sowieso in beroep)? Eén typefoutje kan nog wel gebeuren maar in hoeverre kun je van een typefout spreken als er in één A4 vijf fouten staan?
Het zijn voornamelijk allemaal dyslectische VMBO-drop-outs die bij de politie zitten, dus je moet ook niet teveel van hun schrijfkunsten verwachten he!?

Ik zou een mooie kopie maken, met een rode stift alle fouten corrigeren, en opsturen met een klacht over die vent. Daarmee kom je niet onder die boete uit, maar die idioot staat hopelijk wel even mooi voor lul op zijn bureau.