I know. Maar de grap is dat die dus ook al gekraakt is. Dus de zogenaamde onfeilbaarheid daarvan is ook alweer door de pleequote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die chip is er al: in het nieuwe paspoort/ rijbewijs
Ik vind dat altijd zo'n gevaarlijke term, 'niets te verbergen hebben'. Iedereen heeft het recht om iets te verbergen, dat noemen ze privacy. Dat is ook de reden dat mensen een eigen huis hebben, met gordijnen voor de ramen en sloten op de deuren. Het is een nogal vaak gemaakte fout om 'iets te verbergen hebben' meteen met 'crimineel' in verband te brengen. Het feit dat ik gesteld ben op mijn privacy (zowel in huis als buitenshuis) en dus wel zaken te verbergen heb, hoeft mij niet meteen verdacht te maken. Helaas gebeurt dat tegenwoordig wel: "Als je niets te verbergen hebt, waar doe je dan moeilijk over?".quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wanneer je niets te verbergen hebt, is een ID plicht een prima middel.
Easy. Zo ongeveer elke halve tamme imbeciel, ongeacht opleiding en achtergrond, kan bij de politie terecht. Tel daarbij een redelijk riant salaris voor een baan waar je geen opleiding voor nodig hebt en het feit dat je een behoorlijke machtspositie hebt, en je hebt een voor de lagere sociale klasse perfecte baan.quote:Waarom zou je politieagent willen worden?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef boskameel het volgende:
Dit blijft gewoon geweldig. Hoe incompetent deze stumpers zijn is gewoon priceless.
bijna iedereen heeft iets bij zich bv pinpas, rijbewijs enzquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe hebben ze vroeger mensen kunnen bekeuren zonder legitimatieplicht?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Tel daarbij een redelijk riant salaris voor een baan waar je geen opleiding voor nodig hebt en het feit dat je een behoorlijke machtspositie hebt,
1750 netto ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten wat jij denkt dat een agent verdiend!
want dat woordje riant hoort daar niet bij
ja voor een rechercheurquote:
ja als je hoofdofficier bent ergens achterin een kantoortje!quote:
Daarom stond er ook "voor een baan waar je geen opleiding voor nodig hebt" bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan wil ik wel weten wat jij denkt dat een agent verdiend!
want dat woordje riant hoort daar niet bij
Als je 1200 in de bouw verdiend doe je volgens mij echt iets verkeerd. Ik hoef de hele zak geen kak te doen en verdien iets van 1400 bruto. Zonder opleiding en als bijbaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:20 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daarom stond er ook "voor een baan waar je geen opleiding voor nodig hebt" bij.
Zo'n gemiddelde agent zal inderdaad zo rond de 1600 bruto per maand zitten. Is natuurlijk geen vet pot, maar als je toch kijkt wat een gemiddelde agent voor dat bedrag moet doen... Ik ken lui die zich helemaal naar de pleuris werken in de bouw die er net 1200 bruto per maand aan overhouden. Overigens genieten agenten van allerlei leuke voordeeltjes (bijvoorbeeld korting op autoverzekering) en houden ze er leuke secondaire arbeidsomstandigheden en een CAO aan over.
als ie mazzel heeft!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Zo'n gemiddelde agent zal inderdaad zo rond de 1600 bruto per maand zitten.
Om over de bijverdiensten nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
als ie mazzel heeft!
en als je in de bouw 1200 bruto doet ben je niet goed bezig. wat ben je dan wel niet?
want een timmerman, betonvlechter, loodgieter of een glazenzetter verdiend echt wel "ietsjes" meer dan 1200 bruto
1 streep kan ie nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:32 schreef k_man het volgende:
Precies, een goede bouwvakker krijgt prima betaald.
En om agent te worden heb je wel een opleiding nodig. Die is er in verschillende niveaus; meeste zal mbo-niveau zijn, maar hbo-niveau kan ook (politieacademie).
foeieren?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef aychelle het volgende:
Er zitten echt wel pluspunten aan:
~ Als agent mag je mooie vrouwen foeieren
~ als agente mag je mooie mannen foeieren
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:45 schreef gers het volgende:
[..]
1 streep kan ie niet
2 strepen kan ie schrijven
3 strepen kan ie lezen
4 strepen kan die het allebei
sorrie ... ben een tijdje niet naar school geweestquote:
|
Forum Opties | |