Dagcijfers # 162quote:
LoL, ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik meen het, wtf, Zuid-Ossetie? Het klinkt als een plaats waar Dagobert Duck zou gaan schatzoeken ofzo
!
quote:01. 330 gers
02. 282 Principessa.Farfallus
03. 270 Briggy
04. 228 DeHangui
05. 227 behangplakker
Zo, jij weet veel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als er oorlog komt tussen Ukraine en Rusland echt wel hoorAl de pijpleidingen lopen via Ukraine. Niet dat er een oorlog komt maar het kan wel gebruikt worden als chantagemiddel. Dat was een jaar geleden ook, toen hadden ze ene gasgebrek in Duitsland omdat de Russen de prijs omhoog gooiden voor de Ukrainers. De Duitse eocnomie is dan weer verbonden met de Nederlandse etc en zo voel jij het ook in je portemonnee
Matig..quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
even kijken ik heb 50 denk ik
Ja maar daar bedoel ik de sterkte mee te vergelijken want kom op: een paar rebellen hebben dezelfde tanks als allmighty Russia.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je onderschat Rusland flink hoor, ze hebben hun leger sterk gemoderniseerd de laatste jaren. Tevens vechten de Ossetiers niet tegen de Russen maar tegen Georgie.
En Ukraine hoort semi bij Europa. Bulgarije, Polen en Roemenie horen bij de EU dus daar komen ze niet aan maar Ukraine is in gesprek met de EU over deelname enzo.
quote:
Wat denk je dat er dan gaat gebeuren als de eerste atoombom sinds 1945 gebruikt wordt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik meen het, wtf, Zuid-Ossetie? Het klinkt als een plaats waar Dagobert Duck zou gaan schatzoeken ofzo
!
Gadver, had ik nog niet gezien. Maarja, dat kan iedereen gebeuren. Je hebt toch zeker geen foetfetisj?quote:
hij heeft ook een keer het meeste gepostquote:
Klopt maar de EU/Georgie stelt ook niet zo veel voor hé. Een Europees leger is veel te log en te langzaam (als het er uberhaupt een keer van komt) ivm met taal enzo. In Rusland kunnen ze binnen een week zo een miljoen soldaten hebben als ze willen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja maar daar bedoel ik de sterkte mee te vergelijken want kom op: een paar rebellen hebben dezelfde tanks als allmighty Russia.
Ze zijn niet meer wat ze zijn geweest. Politiek hebben ze niks te duchten (China helpt toch wel) maar op militair gebied lopen ze zwaar achter tov 2e wo.
Er liggen onderzeeërs waar de amerikanen om zouden doden, gewoon in de haven, te verroesten omdat ze geld tekort komen.
Jonge mannen kiezen tegenwoordig eerder een baan in het civiele leven dan militair worden. Dat is ook niet zo raar, aangezien a) het betaalt amper en b) die rebellenstrijd in Tsjetjenië gaat ook vandaag gewoon nog door, zonder dat we er veel van horen. Bijna elke maand sneuvelen er wel een paar soldaten.
dat is wel 15 % van wat ik totaal gepost hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hij heeft ook een keer het meeste gepost
Mocht je dat interessant vindenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:19 schreef slindenau het volgende:
Ok, dit topic blijf ik nog...de rest lees ik morgen wel weer.
En 75% heb je in de KLB SC gepost?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
dat is wel 15 % van wat ik totaal gepost heb
Wat is die overige 10% dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En 75% heb je in de KLB SC gepost?
ongeveerquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En 75% heb je in de KLB SC gepost?
100-75=10quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is die overige 10% dan?
Dat staat los van de hoeveelheid die hij gister gepost heeft hoor, dus overige 25 moet het zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is die overige 10% dan?
Kankerlijers.quote:Duits jeugdkamp neonazi's opgerold
Uitgegeven: 10 augustus 2008 18:40
BERLIJN - De politie heeft in het oosten van Duitsland een jongerenkamp van neonazi's opgerold. In het kamp werden kinderen en tieners door ongeveer vijftig volwassenen systematisch onderwezen in extreem rechtse opvattingen, aldus de politie in Rostock.
De 39 jongens en meisjes (8 tot 14 jaar) zijn naar hun ouders teruggebracht. De deelnemers kwamen uit de hele Bondsrepubliek, meldden Duitse media zondag.
De politie kon tegen het vakantiekamp bij Güstrow optreden na een tip uit de bevolking. Het kamp was een initiatief van de Vereniging van Vaderlandstrouwe Duitse Jongeren (HDJ).
Agenten namen onder andere vaatdoeken met hakenkruisen in beslag.
quote:MEDEWERKERS BEDIENING (FT/PT)
Tevens zijn wij op zoek naar medewerkers bediening, zowel full-time als part-time. Je komt te werken in een jong en enthousiast team van ervaren horeca medewerkers.
Binnen het restaurant hebben we 65 zitplaatsen en met het voor- en achterterras komt het totaal op 120 zitplaatsen.
We serveren zowel een uitgebreide lunch- als diner kaart en een van de kernwoorden hierin is , aangezien wij voornamelijk de zakelijke markt bedienen, snelheid.
Wij vragen,
- Een respresentatief uiterlijk
- Aantoonbare ervaring in de horeca
- Gezonde werklust, iemand die van aanpakken weet
O ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat staat los van de hoeveelheid die hij gister gepost heeft hoor, dus overige 25 moet het zijn
je kan ook bij een callcenter werken als het een probleem isquote:
Mwa, in Afghanistan praten ook vooral engels door de walkietalkies, we delen een landmachtbrigade met de duitsers en onze mijnenvegers zitten in een belgisch/engels/frans/Nederlandse taskforce in de noordzee. Landen zullen denk ik leiders en generaals aan een speciale plaats sturen die daar de plannen maken, samen. De oders zelf vertalen lijkt me niet echt een probleem. Het lijkt me ook niet echt dat je ineens Polen en Nederlanders in 1 eenheid gaat zetten. Misschien kom je als compagnie dan wel onder bevel van een buitenlander. maarja. Future knows.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klopt maar de EU/Georgie stelt ook niet zo veel voor hé. Een Europees leger is veel te log en te langzaam (als het er uberhaupt een keer van komt) ivm met taal enzo. In Rusland kunnen ze binnen een week zo een miljoen soldaten hebben als ze willen.
maakt niet uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.
Rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest en op dit moment is het bijna half 2
jezus wat ziekquote:
dat betaald wel redelijk an sich.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
je kan ook bij een callcenter werken als het een probleem is
Wat.quote:
Neppert.quote:
alleen iedereen heeft een teringhekel aan jequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
dat betaald wel redelijk an sich.
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |