abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60720869
ik moet toch eens gaan opletten hoor, dat topics openen vind ik niets
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60720884
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook een beetje "bang" voor nieuwe dingen
en voor dingen waarvan ik niet echt weet hoe ze gaan
Ik vond het stiekem heel fijn dat ik was blijven zitten in 4 havo omdat ik al precies wist wat er kwam

Daarom vind ik de introweek ook een beetje eng. Er staan random dingen op die ik ga doen, aanwijzingen. Maar niet wat, hoe lang, wanneer, hoe laat..
Een beetje eng is niet erg. Het wordt pas erg als het je gaat belemmeren. Als je geen nieuwe dingen meer gaat doen, als je kiest voor het vertrouwde alleen omdat het vertrouwd is.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_60720890
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef DarkElf het volgende:
voorgloeien
dat dus...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:57:37 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60720896
voorgloeien
Confidence through competence
pi_60720912
Ja we hebben een diesel he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:58:16 #6
55709 Stereotomy
pi_60720920
Ze vond het moeilijk om over sex te praten, want dat had ze nooit meegekregen vanuit de cultuur enzo. Dus er kwam ook bijzonder weinig / geen initiatief vanuit die kant. Vond ik wel jammer eigenlijk ook.
pi_60720935
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef beunkster het volgende:

[..]

Dit is heel belangrijke informatie! Hier moet je echt eens goed over nadenken.
Wat maakt het dat je je zo voelt zoals je je voelt?
Hoef je niet per sé hier te beantwoorden, maar het zou geen kwaad kunnen om hier eens over na te denken.
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
PF: Is het dan misschien omdat je positieve bevestiging krijgt maar denkt geen bevestiging te verdienen / verwachten?

DE: kostte me een jaar haar ervan te overtuigen dat sex before marriage best kan. Mijn jaar, wat doe je.
Hm. Ik weet het niet.

Ik denk wel vaak dat als Mr PF dingen zegt of doet dat ie dat zegt of doet omdat dat zo hoort of omdat hij denkt dat ik dat verwacht. Wat niet zo eerlijk is tegen over hem.

- Je bent het beste wat me is overkomen in lange tijd
- Ik vind het fijn naast je wakker te worden
- Ik hoop dat ik eerder wakker wordt dan jij dan kan ik zien hoe je slaapt want dat doe je zo lief.
- Je was echt mooi op het gala (ik: jammer van die blauwe plekken ) hij: al was je een en al blauwe plek dan was je nog mooi
- ik vind het zo leuk dat je nu mijn vriendinnetje bent. dit heb ik zo lang niet gevoeld. En ik ben zo blij met jou want ik vind je zo leuk en mooi

etc.

en dan denk ik.
ja, echt heel niet Of zo. Nou ja achteraf. Op het moment zelf word ik heel verlegen en weet ik niets te zeggen.
pi_60720939
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:56 schreef DarkElf het volgende:
ik moet toch eens gaan opletten hoor, dat topics openen vind ik niets
Je
Doet
Het

ZELLUF!!
pi_60720948
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:57 schreef beunkster het volgende:

[..]

Een beetje eng is niet erg. Het wordt pas erg als het je gaat belemmeren. Als je geen nieuwe dingen meer gaat doen, als je kiest voor het vertrouwde alleen omdat het vertrouwd is.

Nou. Ik heb een paar maanden geleden wel wat nieuwe dingen gedaan om aan mezelf te bewijzen dat ik dat heus wel kon Maar over het algemeen.. Niet.

pi_60720967
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vond het moeilijk om over sex te praten, want dat had ze nooit meegekregen vanuit de cultuur enzo. Dus er kwam ook bijzonder weinig / geen initiatief vanuit die kant. Vond ik wel jammer eigenlijk ook.
maar das ook wel moeilijk dan als je niet weet hoe en wat.... hoe beter je jezelf aanvoelt/kent des te meer kun je er ook iets mee en het overbrengen aan je partner
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:59:42 #11
55709 Stereotomy
pi_60720969
Ach wat. Goed dat het uit is gegaan dus.

En ja ik weet, met stipjes was het EXACT hetzelfde verhaal geweest. Als ze bij toneel ook maar *iets* sexistisch hoorde tijdens het spelen/improviseren zag je haar al dichtklappen.

En dat terwijl ze wel mooi strakke truitjes droeg.

Mêh.
pi_60720974
Dat is tegenwoordig ook gewoon de sleutel omdraaien en gaan, heb ik afgelopen zaterdag mogen ervaren tijdens de proefrit in de Audi A3 1.9 TDI Sportback.
Ik ben helemaal om. Ik moet zaterdag nog een proefrit doen in een Focus (had ik al afgesproken en wil ik niet cancellen) maar ik ben al helemaal om. Het wordt de A3. Wat een auto... rijdt fantastisch, heel comfortabel en rustig, met een enorme souplesse. Geniaal.
LinkedIn profiel
pi_60720982
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het ook moeilijk om over seks te praten. Ja alleen op een grappige manier. Mijn ouders zijn daar juist veel te open/grappig in/over.
pi_60720998
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je
Doet
Het

ZELLUF!!
ja kind, ik zit niet naar die nummertjes te kijken hoor... en dan gooi ik hem per ongeluk dicht en dan moet er weer een open natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:00:41 #15
55709 Stereotomy
pi_60721004
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
-knip-
Zoals ze bij Andrélon zeggen: je bent het waard. Vind je dat ook?
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:01:14 #16
55709 Stereotomy
pi_60721019
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef beunkster het volgende:
Dat is tegenwoordig ook gewoon de sleutel omdraaien en gaan, heb ik afgelopen zaterdag mogen ervaren tijdens de proefrit in de Audi A3 1.9 TDI Sportback.
Ik ben helemaal om. Ik moet zaterdag nog een proefrit doen in een Focus (had ik al afgesproken en wil ik niet cancellen) maar ik ben al helemaal om. Het wordt de A3. Wat een auto... rijdt fantastisch, heel comfortabel en rustig, met een enorme souplesse. Geniaal.
Nou Beunkster laat je vriendin het niet horen.
pi_60721021
Steer, ik heb dat vanuit mijn cultuur ( ) ook niet meegekregen... Maarre, geen problemen, hoor
pi_60721046
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[..]

Hm. Ik weet het niet.

Ik denk wel vaak dat als Mr PF dingen zegt of doet dat ie dat zegt of doet omdat dat zo hoort of omdat hij denkt dat ik dat verwacht. Wat niet zo eerlijk is tegen over hem.

- Je bent het beste wat me is overkomen in lange tijd
- Ik vind het fijn naast je wakker te worden
- Ik hoop dat ik eerder wakker wordt dan jij dan kan ik zien hoe je slaapt want dat doe je zo lief.
- Je was echt mooi op het gala (ik: jammer van die blauwe plekken ) hij: al was je een en al blauwe plek dan was je nog mooi
- ik vind het zo leuk dat je nu mijn vriendinnetje bent. dit heb ik zo lang niet gevoeld. En ik ben zo blij met jou want ik vind je zo leuk en mooi

etc.

en dan denk ik.
ja, echt heel niet Of zo. Nou ja achteraf. Op het moment zelf word ik heel verlegen en weet ik niets te zeggen.
Maar waarom denk je dat dan achteraf?
Geeft hij je het gevoel dat hij het niet meent of komt dat vanuit jezelf?
LinkedIn profiel
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:02:39 #19
55709 Stereotomy
pi_60721052
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb dat vanuit mijn cultuur ( ) ook niet meegekregen... Maarre, geen problemen, hoor
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.
pi_60721065
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
ik heb dat ook niet meegekregen (niet om een bijzondere reden maar mijn ouders waren vrij gesloten) en ik was/ben wat verlegen met sommige dingen dus het heeft wel even tijd gekost voor ik er beter over kon communiceren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721083
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721107
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef Stereotomy het volgende:

Mêh.
pi_60721117
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

No way Mijn eerste paar netkousen kocht ik voor een feestje van de studentenvereniging. Zwart, dus
pi_60721132
even een korte TVP

en een linkje MoBlo's appartementje in Nijmegen!!!! naar de foto's van ons huisje

en daarna weer een want morgen eerste inwerkdag bij nieuwe baan

drukke week deze week, want 5 dagen fulltime dus zal zaterdag wel dood zijn

Kus voor iedereen!!!!
Ja doei.
pi_60721138
*kijkt onderwijl het 'Broadway Ballet' af... Vet
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:06:38 #26
55709 Stereotomy
pi_60721139
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]
Joh nu ik jou ken heb ik geen catalogus meer nodig.
pi_60721177
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:03 schreef DarkElf het volgende:

ik heb dat ook niet meegekregen (niet om een bijzondere reden maar mijn ouders waren vrij gesloten) en ik was/ben wat verlegen met sommige dingen dus het heeft wel even tijd gekost voor ik er beter over kon communiceren
Ik ben nu bijna 50 ( ) volop in de overgang, heb intussen alles geexperimenteerd wat mogelijk is, en ik kleur nog steeds als een bakvis als mannen leuk doen
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:07:52 #28
55709 Stereotomy
pi_60721178
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef motorbloempje het volgende:
even een korte TVP

en een linkje MoBlo's appartementje in Nijmegen!!!! naar de foto's van ons huisje

Kus voor iedereen!!!!
MoBlo! Je hebt tieten op de 2e foto!!!

En mooi huisje hoor, echt super dat jullie daar met z'n tweeen in kunnen wonen.
pi_60721231
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef beunkster het volgende:

[..]

Maar waarom denk je dat dan achteraf?
Geeft hij je het gevoel dat hij het niet meent of komt dat vanuit jezelf?
Nou. Hij is zo aardig en hij doe t zulke leuke dingen me t me en hij praat zo positief over me dat er wel iets achter MOET zitten.

Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit nu zelfs met een brok in m'n keel en traanoogjes
pi_60721235
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben nu bijna 50 ( ) volop in de overgang, heb intussen alles geexperimenteerd wat mogelijk is, en ik kleur nog steeds als een bakvis als mannen leuk doen

(heb twee jaar bij een steigerbedrijf gewerkt als een van twee vrouwen.. en die ander was verre van leuk zeg maar ... nee niet dat ik zo leuk ben maar er zijn wel gradaties toch? en zij viel in de categorie erg aardig maar kort haar/shag roken en niet vrouwelijk en in de veertig.. en daar kwam ik aan huppelen: blond, 22 en gevat maar ook onnozel ... en daar heb ik zoveel naar mijn hoofd gekregen dat ik veel kan hebben hoor heb geloof ik permanent twee maanden als een vuurtoren daar rond gestameld en toen was ik er doorheen en deed ik net zo hard mee )

maar als mijn man lief doet ben ik nog steeds een giebelende bakvis met rode wangen

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 11-08-2008 00:16:50 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721249
Leuk moblo en het schiet al hartstikke op zeg!!! Nog even en jullie kunnen lekker verhuizen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721267
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou. Hij is zo aardig en hij doe t zulke leuke dingen me t me en hij praat zo positief over me dat er wel iets achter MOET zitten.

Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit hier zelfs met een broek in m'n keel en traanoogjes
Ohhhh... Deze typo is te fraai om te laten lopen, zelfs in een persoonlijk verhaal!

Kus voor jou PF. Niet zo negatief. Hij is gewoon verliefd & vindt je tof & brengt graag tijd met je door.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:12:53 #33
55709 Stereotomy
pi_60721287
quote:

[..]

Heb je er al aan gedacht dat hij wel eens verliefd op je zou kunnen zijn?
quote:
Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit nu zelfs met een brok in m'n keel en traanoogjes
Niets hoeft, alles mag.
pi_60721300
quote:

Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit hier zelfs met een broek in m'n keel en traanoogjes
Logisch dat je traanogen hebt, een broek in je keel
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:13:40 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60721303
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:

Dat las ik mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60721312
Ja echt leuk je huisje Ik volg het topic stiekem
pi_60721321
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef motorbloempje het volgende:
even een korte TVP

Kus voor iedereen!!!!
Verhuizen is hell, believe me!
Maar oh zo leuk ook
pi_60721332
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:13 schreef golfer het volgende:

Dat las ik mee.
pi_60721404
Ik ga ook zo slapen en kwam nog even zeggen dat ik ehm..,ga slapen

PF je bent lief.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:18:38 #40
55709 Stereotomy
pi_60721421
He? Had je vanmiddag niet al geslapen?
pi_60721550
Nee hoor Ik ga nu pas slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60721578
quote:
Wat CF zegt: niet met zo'n negatieve insteek naar kijken, hij is gewoon gek van je
Dat is juist mooi toch?
quote:
Je hoeft het niet te vertellen natuurlijk, het mag als je die behoefte voelt.
LinkedIn profiel
pi_60721591
O en ik ga nu ook slapen, om 5.50 uur gaat de wekker weer. Morgenochtend eerst thuis maar eens aan het werk.
LinkedIn profiel
pi_60721609
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

(heb twee jaar bij een steigerbedrijf gewerkt als een van twee vrouwen.. en die ander was verre van leuk zeg maar ... nee niet dat ik zo leuk ben maar er zijn wel gradaties toch? en zij viel in de categorie erg aardig maar kort haar/shag roken en niet vrouwelijk en in de veertig.. en daar kwam ik aan huppelen: blond, 22 en gevat maar ook onnozel ... en daar heb ik zoveel naar mijn hoofd gekregen dat ik veel kan hebben hoor heb geloof ik permanent twee maanden als een vuurtoren daar rond gestameld en toen was ik er doorheen en deed ik net zo hard mee )

maar als mijn man lief doet ben ik nog steeds een giebelende bakvis met rode wangen
Ook niet om arrogant te doen of zo. Maar als ik buiten kom krijg ik altijd wel "complimentjes".
Ik stap de deur uit. Loop door m'n straat. Rustig.
Dan zie ga ik naar links en komt er een wit busje voorbij. Het busje toetert.
Dan ga ik rechts af en loop ik langs twee werkmannen die daar naar het schijnt altijd staan. Ze roepen en vragen m'n nummer.
Ik loop een stukje verder en kom altijd een bekende tegen. Ik zwaai.
Dan ga ik links een pleintje over en komt er een donkere jongen op een fiets langs. Hij roept en is boos dat ik niets terug zeg.
Ik sla weer links af en loop langs een toko, de enige in de woonwijk. Daar staan altijd twee random Surinamers buiten of ze staan op het balkon.
Ik loop door en wacht op de opmerking over m'n benen/kont. Die komt.
Dan ga ik de winkel in een koop een brood.
Op de terugweg neem ik een andere route en loop langs een cafétje. Waar er naar me geroepen wordt dat ik niet zo boos moet kijken.
Ik glimlach.
Ik loop naar huis.
Ik ga naar binnen.

"Complimentjes" verliezen een beetje hun waarde zo.
pi_60721624
Zo, jullie hebben het druk gehad vandaag

Ben naar die X-files film geweest. Wat een rukfilm Saai gek, hier en daar wel even een schrikmoment, maar zelfs de bijna fatale overdosis aan suikerspin kon me niet laten focussen op de film. Daarna Moulin Rouge gekeken en dat vond ik ook een klotefilm Misschien zijn het de hormonen wel
pi_60721632
Slaap lekker iedereen
pi_60721639
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:

Ben naar die X-files film geweest. Wat een rukfilm Saai gek, hier en daar wel even een schrikmoment, maar zelfs de bijna fatale overdosis aan suikerspin kon me niet laten focussen op de film. Daarna Moulin Rouge gekeken en dat vond ik ook een klotefilm Misschien zijn het de hormonen wel
zijn die x-files nou nog niet opgelost? men, dat duurt veel te lang...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721655
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:

Alweer een nieuwe
pi_60721682
Zo, dit ouwetje gaat eens slapen, morgen weer een spannende dag

truste allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721684
Wat lijkt me dat vervelend, Principessa... serieus ik zou er echt geirriteerd van raken.
pi_60721702
Slaap lekker DE en ik vond The X files wel aardig Maar ijn hormonen zijn alweer aan het kalmeren.
pi_60721717
ik ben in Antwerpen naar batman geweest
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:31:33 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60721723
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef DarkElf het volgende:
Zo, dit ouwetje gaat eens slapen, morgen weer een spannende dag

truste allemaal!
Zo spannend ben ik nou ook weer niet!
pi_60721737
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DE en ik vond The X files wel aardig Maar ijn hormonen zijn alweer aan het kalmeren.
Jij ook zo...

ik download hem wel..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721743
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat lijkt me dat vervelend, Principessa... serieus ik zou er echt geirriteerd van raken.
Het is wel een beetje een "slechte" buurt. Maar Van de metro naar de Ikea Amsterdam had ik het ook. Twee jongens lopen me tegemoet, als ze voorbij zijn schreeuwen ze mooi hoor. Even later loopt er een derde jongen op me af. Hij loopt links maar loopt plotseling voor mij langs, naar rechts. Hij snijd me af en ik moet stoppen "even naar dat mooie gezichtje van je kijken "

Dan denk ik echt. Ga gewoon allemaal heel pijnlijk dood.
pi_60721754
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo spannend ben ik nou ook weer niet!
Was ook een geintje beeb
Tot morgen SHE!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721759
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]
Alweer een nieuwe
Nieuwe? X-files film? Ja.
pi_60721763
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Was ook een geintje beeb
Tot morgen SHE!
Oeh een date
pi_60721767
Xfiles is niet bepaald een film die je moet zien in de bioscoop.
The Dark Knight daarentegen
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:33:32 #60
55709 Stereotomy
pi_60721775
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

-knip-
Ik heb altijd een zwak gehad (vanaf de middelbare school) voor Coming of age-novels. Of bildungsromans, whatever ze heten. Bovenstaande lijkt daar erg op.

Maarja. De wereld is idd een stuk aardiger tegen je als je er leuk uit ziet. Feit. Uiterlijk telt. Maar wat je vriendje bijzonderder maakt, is dat hij afgezien van het feit dat hij je - hoop ik voor je - woest aantrekkelijk vindt, het ook leuk vindt om bij je persoontje te zijn.
pi_60721778
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef Isabeau het volgende:
dacht ik al, die wil ik wel gaan zien in Antwerpen idd

(met einde hoop ik dan )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721788
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat eerste deel echt kut
Ik wil pinguïn! En joker! En catwoman! En Robin! Dit was echt Seven years in Tibet meets man met identiteitscrisis.
pi_60721811
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het is wel een beetje een "slechte" buurt. Maar Van de metro naar de Ikea Amsterdam had ik het ook. Twee jongens lopen me tegemoet, als ze voorbij zijn schreeuwen ze mooi hoor. Even later loopt er een derde jongen op me af. Hij loopt links maar loopt plotseling voor mij langs, naar rechts. Hij snijd me af en ik moet stoppen "even naar dat mooie gezichtje van je kijken "

En als je zoiets zegt ben jij de arrogante trut
Terwijl zij zo oppervlakkig zijn je alleen op je 'mooie gezichtje' te beoordelen. *braak*
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:35:18 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60721815
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Was ook een geintje beeb
Tot morgen SHE!
Nou vooruit, ik doe mijn catsuit aan voor je.

pi_60721841
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou vooruit, ik doe mijn catsuit aan voor je.

Oeh

Ik kom gewoon als mezelf, ben ik al onweerstaanbaar genoeg

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721852
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dacht ik al, die wil ik wel gaan zien in Antwerpen idd

(met einde hoop ik dan )
Doen. Hij is het meer dan waard. Ook al mis je de laatste 10 minuten
pi_60721855
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als je zoiets zegt ben jij de arrogante trut
Terwijl zij zo oppervlakkig zijn je alleen op je 'mooie gezichtje' te beoordelen. *braak*
Wat betekent een complimentje nog als je naar iedereen die voorbijkomt iets uitkraamt
Zeg je iets terug, gaan ze net zo lang zeuren tot je je nummer geeft.
Zeg je niets terug, blijven ze roepen. Vertrek je je gezicht dan zeggen ze JE HOORT HET WEL! etc

Sterf
pi_60721869
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Doen. Hij is het meer dan waard. Ook al mis je de laatste 10 minuten
nou das wel klote idd, ik las het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721870
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vond dat eerste deel echt kut
Ik wil pinguïn! En joker! En catwoman! En Robin! Dit was echt Seven years in Tibet meets man met identiteitscrisis.
Ik hou duidelijk van andere type films Ik vond de eerste batman movies zonder diepgang allemaal flink ruk.
(enne, heb je niet opgelet of zo?!? die man met dat witte hoofd, flinke rode grijns en zwarte ogen...wie denk je dat dat was?? )
pi_60721872
ik heb een beetje last van mn hormoontjes, einde van de pilstrip, dus een: bwuh niemand vindt me leuk en ik heb niemand om te knuffelen. jullie kennen het ongetwijfeld en toen vond ik the dark knght heul niet leiuk, al dat geweld en -BEEEEEEEEEEEEEEEEEP- die dood ging

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 11-08-2008 00:39:46 (Zeg, er zijn mensen die die film nog niet hebben g) ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:37:15 #71
55709 Stereotomy
pi_60721879
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Sterf
Nee, ik ga slapen.

tot morgen allen
pi_60721884
Laatste tien minuten missen
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:37:31 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60721886
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja gadverredamme zeg. Mooi gevonden worden..wie wil dat nou????

Ik ben altijd intens gelukkig als ik compleet genegeerd word op straat. Het liefst heb ik dat ze op me spugen.
Mooi zijn is zoooo 1996
pi_60721894
oh en dat the joker Heath Ledger was las ik op de aftiteling
pi_60721900
Ouwetjes: zoete dromen! Ik blijf nog even wakker totdat de herrie buiten over is en de wijnfles leeg.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:38:11 #76
55709 Stereotomy
pi_60721904
pi_60721907
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hou duidelijk van andere type films Ik vond de eerste batman movies zonder diepgang allemaal flink ruk.
(enne, heb je niet opgelet of zo?!? die man met dat witte hoofd, flinke rode grijns en zwarte ogen...wie denk je dat dat was?? )
Pannenkoekje. Dat is deel twee ! Ik had het over deel een
(Ik ben wel in slaap gevallen een paar keer. Dus ik kan iets gemist hebben )
pi_60721908
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, ik ga slapen.

tot morgen allen

oh men dit is weer zo'n : DE denkt 5 keer dat ze gaat slapen-nacht..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60721929
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Wat betekent een complimentje nog als je naar iedereen die voorbijkomt iets uitkraamt
Zeg je iets terug, gaan ze net zo lang zeuren tot je je nummer geeft.
Zeg je niets terug, blijven ze roepen. Vertrek je je gezicht dan zeggen ze JE HOORT HET WEL! etc

Sterf
Dit uitprinten op visitekaartjes en uitdelen aan elke eikel die zo tegen je doet
pi_60721941
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:

pi_60721942
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja gadverredamme zeg. Mooi gevonden worden..wie wil dat nou????

Ik ben altijd intens gelukkig als ik compleet genegeerd word op straat. Het liefst heb ik dat ze op me spugen.
Mooi zijn is zoooo 1996
Oh, je denkt dat ik de uitzondering ben. Nee hoor. Dat roepen ze ook tegen het meisje achter me. En voor me. Onzichtbaar zijn hoeft niet. Maar denk gewoon na over wat je zegt. Oid.
pi_60721957
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een beetje last van mn hormoontjes, einde van de pilstrip, dus een: bwuh niemand vindt me leuk en ik heb niemand om te knuffelen. jullie kennen het ongetwijfeld en toen vond ik the dark knght heul niet leiuk, al dat geweld en -BEEEEEEEEEEEEEEEEEP- die dood ging
O thanks, ik heb deel twee nog niet gezien
pi_60721967
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:

Like it..
pi_60721975
PF: ik werd altijd in de Schilderswijk fanatiek nageroepen. Door de opaatjes bij het koffiehuis Die zeggen heel aardige dingen. Toen ik stopte met het als een belediging op te vatten, werd ik er blij van
pi_60721996
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O thanks, ik heb deel twee nog niet gezien
oh speelt die ook in de 1e mee? sorry die heb ik niet gezien dus dat wist ik niet
pi_60722017
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oh speelt die ook in de 1e mee? sorry die heb ik niet gezien dus dat wist ik niet
Ik ben gelukkig slecht in namen dus ik weet nog niet wie het is al heb ik wel een vermoeden
pi_60722027
nu voel ik me nog drietiger omdat ik iets stoms deed
pi_60722039
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaahw.
Nee niet doen!

pi_60722051
nageroepen worden, lijkt annoying maar ach iig wordt je gezien

ze moeten je alleen niet gaan blokkeren, das intimiderend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60722061
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Neem een borrel en ga slapen, voordat je jezelf onder een trein denkt en praat
Ik ben ook drietig hoor lekker gaan slapen, ik ga mn mama bellen, die heeft toch nachtdienst nu.
pi_60722067
en nu heb ik een jankbui en Rosa is er ook al niet, die logeert bij mn ouders en bwuh
pi_60722070
Gaan we weer youtuben?

Doe ik ook mee. Lein, ben je er nog?

Paul Simon Is zo leuk Zelfs in brakke opname
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:45:24 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722073
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, je denkt dat ik de uitzondering ben. Nee hoor. Dat roepen ze ook tegen het meisje achter me. En voor me. Onzichtbaar zijn hoeft niet. Maar denk gewoon na over wat je zegt. Oid.
Het is net als met sex PF, het wordt pas een echt probleem als het niet meer gebeurt.
Je zeurt. En het is bijna betreurenswaardig dat je je er zo aan stoort.
pi_60722077
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben ook drietig hoor lekker gaan slapen, ik ga mn mama bellen, die heeft toch nachtdienst nu.

en ook voor me-mo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60722079
Stelletje emo's

Ik ga slapen. Anders word ik nog meegezogen in dit totale gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_60722083
quote:

[..]

ik heb alleen rode wodka om te mixen met redbull dat moet ik maar niet doen
pi_60722095
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Stelletje emo's

Ik ga slapen. Anders word ik nog meegezogen in dit totale gebrek aan zelfvertrouwen.
Slaap lekker.
pi_60722103
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan we weer youtuben?

Doe ik ook mee. Lein, ben je er nog?

Paul Simon Is zo leuk Zelf in brakke opname
Ik ben er nog maar ga mama bellen. Maybe tot zo
pi_60722104
voor Lein
pi_60722105
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is net als met sex PF, het wordt pas een echt probleem als het niet meer gebeurt.
Je zeurt. En het is bijna betreurenswaardig dat je je er zo aan stoort.
Ok. Ik vond het niet echt een probleem toen ik geen seks had. Maar zo bedoel je het wss niet.
pi_60722109
quote:
Stelletje emo's

sorry

slaap lekker
pi_60722110
quote:
Stelletje emo's

trusten
pi_60722115
quote:

[..]

wat dan? was je niet bij Isa?
pi_60722182
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

wat dan? was je niet bij Isa?
ik ben ongesteld, dan ben ik altijd sip. Ben bij Isa geweest maar slaap in Z-wolde
pi_60722234
Lieve hormoonbommetjes, gaan jullie eens even allemaal slapen!

Ik wil eigenlijk nog een groot stuk rabarbertaart
pi_60722243
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Lieve hormoonbommetjes, gaan jullie eens even allemaal slapen!

Ik wil eigenlijk nog een groot stuk rabarbertaart
Eet dan

Ja ik ben een kutje. Ik weet 't. Sorry!
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:54:34 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722247
Is iedereen zo in mineur, of lijkt dat zo?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:54:36 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722248
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ok. Ik vond het niet echt een probleem toen ik geen seks had. Maar zo bedoel je het wss niet.
Je weet dondersgoed hoe ik het bedoel.

Je dommer voordoen dan je bent is ook niet sexy, trouwens.
pi_60722254
Ik ben blij denk ik.
Want ik heb een laptop gekregen. Stukgemaakt. En nu is ie weer gemaakt.
Dus.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:55:12 #112
55709 Stereotomy
pi_60722258
SHE, 't is niet zo aardig om met je voedsel te spelen.
pi_60722259
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed hoe ik het bedoel.

Je dommer voordoen dan je bent is ook niet sexy, trouwens.
Nee. Ik weet het.
pi_60722278
1 speculaasje is niet lekker en de rest van 't pakje ook niet
Honger!
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:56:11 #115
55709 Stereotomy
pi_60722282
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
pi_60722294
Pinokkio?
pi_60722299
jemig... in al mijn gelukigheid zou ik bijna depressief worden als ik al dit emo-geneuzel zo voorbij zie komen cheer up! Het is zomer, neem een roseetje en een blokje kaas en geniet!
Ja doei.
pi_60722301
quote:
Ikke niet, ik heb een geweldige taart gebakken vandaag
pi_60722307
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef motorbloempje het volgende:
jemig... in al mijn gelukigheid zou ik bijna depressief worden als ik al dit emo-geneuzel zo voorbij zie komen cheer up! Het is zomer, neem een roseetje en een blokje kaas en geniet!
kaas is slecht.

pi_60722318
Oh, kaas
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:58:42 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722332
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
SHE, 't is niet zo aardig om met je voedsel te spelen.
Jij bent één van de weinige echt grappige mannen die ik ken.
pi_60722343
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
pi_60722347
quote:
nee hoor, helemaal niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60722363
Net de mr gesproken die is aangekomen in zijn hotel...

werd keurig opgewacht op het vliegveld... dus is allemaal goed geregeld..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:01:16 #125
55709 Stereotomy
pi_60722376
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik herken soms dingen van mezelf in je. Daarom mag ik je soms heel erg niet en soms heel erg wel.
pi_60722387
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee hoor, helemaal niet
Dude, jij ging 2 1/2 uur geleden al slapen. Allemaal heel gezellig verder, hoor
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:02:02 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722391
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begrijp best dat je blij bent met dat nieuwe hok van je, maar 'zomer' is wel erg opportunistisch.
Mijn borsten waaiden in zuid-oostelijke richting toen ik de tuinkussens binnen haalde.
pi_60722397
* motorbloempje is het tegengestelde van 'in mineur'

maar moet nu wel gaan slapen morgen spannende eerste dag! truste! Mooie dromen allemaal!
Ja doei.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:02:53 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722410
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik herken soms dingen van mezelf in je. Daarom mag ik je soms heel erg niet en soms heel erg wel.
Likewise, maar ook dat wist je al.
pi_60722421
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is het tegengestelde van 'in mineur'

maar moet nu wel gaan slapen morgen spannende eerste dag! truste! Mooie dromen allemaal!
slaap lekker!
pi_60722426
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dude, jij ging 2 1/2 uur geleden al slapen. Allemaal heel gezellig verder, hoor
Ja I know, maar ik ben snel afgeleid ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60722433
Oh. Morgen bloed prikken. Ik vind dat stiekem wel leuk
pi_60722442
Sowieso, ik heb vandaag met mijn kleine neefje dat ik een of twee keer per jaar zie in de speeltuin gespeeld - mijn dag kan niet meer stuk

Nee, ik ben niet in mineur
pi_60722456
Wat ben ik eigenlijk een kut huillie. Ik had de hele dag kunnen kijken naar de schattige buurkindjes
pi_60722458
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:04 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso, ik heb vandaag met mijn kleine neefje dat ik een of twee keer per jaar zie in de speeltuin gespeeld - mijn dag kan niet meer stuk

Nee, ik ben niet in mineur
Oh leuk is dat he? Woensdag nog gedaan met mijn neefje... erg leuk en goed voor je humeur
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:06:21 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722472
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
Is ook niet nodig. Meerdere connecties zijn alleen maar vermoeiend.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:06:51 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722488
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef DarkElf het volgende:
Net de mr gesproken die is aangekomen in zijn hotel...

Als je niet zelf kookt, heb je het gewoon niet in de hand.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60722497
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Is ook niet nodig. Meerdere connecties zijn alleen maar vermoeiend.
Meerdere connecties

Ik ga morgen eindelijk eigen bokshandschoenen halen en heel hard hopen dat m'n kickboksschool weer open is
pi_60722509
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

!
pi_60722521
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60722535
Maar goed: Nú ga ik echt slapen

Bye allemaal, droom zacht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60722538
Slaap lekker
pi_60722560
Ja doei he DE. Tot over 10 minuten ofzo
pi_60722567
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
!
pi_60722573
Ik ga slapen, weltrusten babes! MoBlo, droom maar lekker van je nieuwe huis
SHE, WB en succes met je oostelijk waaiende prammen, t komt wel goed

pi_60722584
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Noord is beter.
pi_60722594
Waar blijft m'n hittegolf?
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:14:12 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722634
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Noord is beter.

En truste voor frauLein.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:14:13 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722635
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Leintjeuh het volgende:

Trusten bitsj
pi_60722646
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Trusten bitsj
Ja rot op, vandaag ben ik lief hoor

Valt t al op?
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:16:24 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722665
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja rot op, vandaag ben ik lief hoor

Valt t al op?
Ik krijg er jeuk van aan mijn huig, maar hey..whatever gets your juices flowin'.
pi_60722684
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik krijg er jeuk van aan mijn huig, maar hey..whatever gets your juices flowin'.
Babe, ik hou normaal gesproken van je, maar door die hormonen vandaag effe niet. Sorry.
pi_60722693
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Babe, ik hou normaal gesproken van je, maar door die hormonen vandaag effe niet. Sorry.
Slapen. Morgen is alles leuk. Anders overmorgen.
pi_60722735
Stel huillies hier. Get over yourselves

kusjekroel

Van Kate Nash word ik altijd vrolijk

en mijn persoonlijke favoriet

zit alleen nog geen leuk clipje bij zoals bij Foundations
pi_60722751
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn huig, wat doe je
Is Steer al beddewaarts?
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:22:33 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722754
quote:

[..]

Ik heb helemaal *niets* te maken met jouw hormonen.

Lik me!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:22:54 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722760
quote:

[..]

Wat is dit toch voor gelul over hormonen en dat je dan opeens een ander mens zou zijn, dat niet meer voor zichzelf instaat? Als je zwanger zou zijn, zou ik het geloven, maar als dit een maandelijks feest is, lijkt me dat er toch iets grondig mis is. Ik begrijp dit echt nooit zo van vrouwen. Je gaat dit toch niet je levenlang zo doen, als het écht zo ernstig is, élke maand? Slik de pil door of zo. Waarom doen jullie dit?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60722767
02. 282 Principessa.Farfallus

Ik denk dat ik wat minder op fok ga hangen en wat meer een leven ga hebben
Tot eh... donderdag
pi_60722773
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat is dit toch voor gelul over hormonen en dat je dan opeens een ander mens zou zijn, dat niet meer voor zichzelf instaat? Als je zwanger zou zijn, zou ik het geloven, maar als dit een maandelijks feest is, lijkt me dat er toch iets grondig mis is. Ik begrijp dit echt nooit zo van vrouwen. Je gaat dit toch niet je levenlang zo doen, als het écht zo ernstig is, élke maand? Slik de pil door of zo. Waarom doen jullie dit?
Ik weet het niet, ik heb er nooit zo bewust last van.
pi_60722794
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef octopussy het volgende:
Stel huillies hier. Get over yourselves

kusjekroel

Van Kate Nash word ik altijd vrolijk

en mijn persoonlijke favoriet

zit alleen nog geen leuk clipje bij zoals bij Foundations
Ja

Stuk vrolijker dan deze die ik non stop luister

maandag 11 augustus 2008 @ 01:25:10 #161
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60722800
quote:

[..]

Je hebt zo gelijk.
Wat me dan wel weer op een andere vraag brengt: wat is jouw excuus?.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:25:23 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60722802
quote:

[..]

Ongi idd
Bleh bingo ook hier
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60722804
Ik weet het niet Dude babe. Mijn zus heeft oprecht elke maand een driedaagse depressie
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:25:43 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722807
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb er nooit zo bewust last van.
Volgens mij is die hele menstruatiemythe voor veel vrouwen een excuus om mallotig te doen over vanalles.

Hoewel ik Lein daar verder nooit op heb kunnen betrappen, dus Lein, het is niet aan jou gericht.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:27:29 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722831
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet het niet Dude babe. Mijn zus heeft oprecht elke maand een driedaagse depressie
Dat kan, maar ik snap niet dat vrouwen dat accepteren. Laat de boel eruit rukken of slik je pil door/ring je ring door etc.

Ik word er zó moe van, echt. Dat gezéik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:27:40 #166
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60722837
quote:

[..]

Omdat ook de pil er niet tegen helpt maybe en dat grondige mis.. nee was het maar zo, niets aan te doen.
Bleh is het gewoon.. sommige vrouwen ( ja ook ik) hebben dat drama feest elke maand zo fijn

Maar ach paar daagjes en het gaat wel weer.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60722841
eigenlijk is merry happy ook best een triest lied
pi_60722847
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja

Stuk vrolijker dan deze die ik non stop luister

ik vind katy perry ook al zo'n huillie

ze zingt alsof ze zich elk moment voor de trein kan gooien
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:28:48 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722852
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef SHE het volgende:

[..]

Je hebt zo gelijk.
Wat me dan wel weer op een andere vraag brengt: wat is jouw excuus?.
Voor wat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60722871
Lilly Allen is ook tof

pi_60722879
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik vind katy perry ook al zo'n huillie

ze zingt alsof ze zich elk moment voor de trein kan gooien
Mja..

deze is wel lief

maandag 11 augustus 2008 @ 01:31:15 #172
55709 Stereotomy
pi_60722880
Mijn ex was altijd dolblij dat ze om de 3-4 maanden een keer ongesteld was, omdat ze stiekem denkt dat ze onvruchtbaar is, wat haar weer anaal maakte over zaken als relaties en trouwen e.d.

Ik fok nog ff mobiel door vanuit bed.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:31:20 #173
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60722881
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Omdat ook de pil er niet tegen helpt maybe en dat grondige mis.. nee was het maar zo, niets aan te doen.
Bleh is het gewoon.. sommige vrouwen ( ja ook ik) hebben dat drama feest elke maand zo fijn

Ow en je leert er wel mee omgaan maar die fokking pijn en ellendige brakheid enzo is echt serieus ruk.
Bonkjes ter grootte van halve tennisballen.. ook zoiets heerlijks dacht altijd dat iedereen dat had, maar dat schijnt toch wat aan de grootte kant te zijn !
Zou best die baarmoeder willen dumpen dan.. maar ooit misschien een kindje .. ja verkeken kans dan natuurlijk als ik dat huisje nu al ga dumpen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60722905
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ow en je leert er wel mee omgaan maar die fokking pijn en ellendige brakheid enzo is echt serieus ruk.
Bonkjes ter grootte van halve tennisballen.. ook zoiets heerlijks dacht altijd dat iedereen dat had, maar dat schijnt toch wat aan de grootte kant te zijn !
Zou best die baarmoeder willen dumpen dan.. maar ooit misschien een kindje .. ja verkeken kans dan natuurlijk als ik dat huisje nu al ga dumpen
Bonkjes
pi_60722909
Ik heb een helse cyclus, maar weinig last van hormonale chagrijn, gelukkig. Denk Ik
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:33:53 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60722921
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Bonkjes
en sliertjes ja.. veel!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60722923
gaan we het over slierten en bonken hebben?
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:34:14 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722927
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Spiraaltje?
Boel weg laten halen?
Niks doen en condooms gebruiken?

Ik kan (bijna, want ik geloof je), niet geloven dat het iets is om maar simpelweg in te berusten. Misschien is dat in een aantal gevallen wel nodig, zo ook bij jou. En dat lijkt me ook oprecht verschrikkelijk. Maar het aantal zeurende wijven over hun hormonen-en-wat-die-dan-allemaal-met-ze-doen-waardoor-ze-maar-vilein-kunnen-doen-tegen-hun-naasten is statistisch echt niet reëel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60722928
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef MissHobje het volgende:

[..]

en sliertjes ja.. veel!
Oh dan heb ik geluk of zo? Bij mij is het gewoon. Bloed.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:34:40 #180
55709 Stereotomy
pi_60722930
Ik weet vrij zeker dat mijn bonkjes iets kleiner van formaat zijn.
pi_60722935
Ik heb een Mirena
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:35:45 #182
55709 Stereotomy
pi_60722945
aaaah ik zit gewoon al pagina's lang met alleen vrouwen te praten.
pi_60722950
Maar als je dan een bonk? hebt van een halve tennisbal. En je hebt een tampon in. Dan komt dat er toch nooit meer uit

maandag 11 augustus 2008 @ 01:36:43 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722960
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een Mirena
Ik ook!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:37:22 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60722971
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar als je dan een bonk? hebt van een halve tennisbal. En je hebt een tampon in. Dan komt dat er toch nooit meer uit

[ afbeelding ]
Ja dat floept er gewoon achteraan als je aan het touwtje trekt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:37:29 #186
55709 Stereotomy
pi_60722974
Mijn zus ook
pi_60722979
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ook!
Ik was van de pil altijd wel een dag per maand strontchagrijnig Zo erg dat ik er zelf de ironie wel van kon inzien
pi_60722982
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Volgens mij is die hele menstruatiemythe voor veel vrouwen een excuus om mallotig te doen over vanalles.

Hoewel ik Lein daar verder nooit op heb kunnen betrappen, dus Lein, het is niet aan jou gericht.
Ik voel me rond deze tijd altijd intens somber en ongeliefd. Of ik nou een stopweek neem of niet. Of ik nou de pil gebruik of niet. Het haalt geen reet uit. Ik leg me erbij neer, en van tijd tot tijd neem ik een stopweek. 1 keer per 3-4 maanden, ivm doorbraakbloedingen enzo.
pi_60722987
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat floept er gewoon achteraan als je aan het touwtje trekt.
*mental image*

brr.
pi_60722989
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[ afbeelding ]
dat ligt eraan hoe je spieren verkrampen. je krijgt dan een beetje een thaise pingpongballenact maar dan met bonken.

bonk
pi_60722995
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef octopussy het volgende:

[..]

dat ligt eraan hoe je spieren verkrampen. je krijgt dan een beetje een thaise pingpongballenact maar dan met bonken.

bonk
Ben je serieus?
Ik heb hier echt nog nooit van gehoord,
waar komt dat dan vandaan, lijkt mij niet zo gezond..
pi_60723003
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

*mental image*

brr.
Ik ook

Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gehad.

En zullen we het dan nu weer over rabarbertaart hebben?
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:40:51 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723010
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus ook
Nèh, die wilde toch zwangeren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723013

mja stukjes baarmoederwandslijm endezo...

als je dat heel heftig hebt dan moet je naar een gyn om te kijken of je niet endometriosiosios hebt
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:41:23 #195
55709 Stereotomy
pi_60723014
Jouw baby gaat het later iig *erg* warm, comfortabel en veilig krijgen, hobje!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:41:48 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723019
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik was van de pil altijd wel een dag per maand strontchagrijnig Zo erg dat ik er zelf de ironie wel van kon inzien
Ik wijt dat soort dingen altijd gewoon aan mijn karakter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 11-08-2008 01:47:17 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:41:49 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_60723020
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef Leintjeuh het volgende:
somber
ongeliefd
stopweek
pil
reet
doorbraakbloedingen
Gezellig, sterkte Lein!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:42:12 #198
55709 Stereotomy
pi_60723022
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nèh, die wilde toch zwangeren?
Oh ja.

Waarom weet je dit beter dan ik?
pi_60723031
it's not hormones, it's a character flaw
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:43:12 #200
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60723036
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Spiraaltje?
Boel weg laten halen?

Ik kan (bijna, want ik geloof je), niet geloven dat het iets is om maar simpelweg in te berusten. Misschien is dat in een aantal gevallen wel nodig, zo ook bij jou. En dat lijkt me ook oprecht verschrikkelijk. Maar het aantal zeurende wijven over hun hormonen-en-wat-die-dan-allemaal-met-ze-doen-waardoor-ze-maar-vilein-kunnen-doen-tegen-hun-naasten is statistisch echt niet reëel.
Ja het gezeur geef ik je ook gelijk in hoor, maar idd.. niets aan te doen in mijn geval.. heb vanalles geprobeerd, hoop nog wel eens dat ze iets bizars uitvinden waardoor je noway last meer hebt! dat zou zo tof zijn, maar dat schijnt niet zo te lukken.
Verder plan ik pas na die dagen weer en ben maar extra lief tegen mezelf
Gelukkig zijn er veel lieve mensen dan om me heen, dat helpt
Ben trouwens mega jaloers op mensen met een vrij lichte menstruatie net zoals de duur ervan
Hoor je van die verhalen oh.. joh maar een dag of 2, 3.. wtf!! doe mij dat maar mag je mijn 7 dagen wel hebben. ( was jaren terug rustig 9 maar neemt wat af, soms zelfs 5 a6 dus gaat de goede kant op)
Omg en nu kap ik erover.. anders wordt ik wel sacho dat wil ik nie.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:44:07 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723050
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik voel me rond deze tijd altijd intens somber en ongeliefd. Of ik nou een stopweek neem of niet. Of ik nou de pil gebruik of niet. Het haalt geen reet uit. Ik leg me erbij neer, en van tijd tot tijd neem ik een stopweek. 1 keer per 3-4 maanden, ivm doorbraakbloedingen enzo.
Maar volgens mij kan je het dan toch niet op de hormonen gooien, biologisch gezien. Maar dat weet Isa vast wel, moeten we haar maar even vragen.

Kan het niet gewoon een soort mental-cyclus zijn, dat je regelmatig een dip hebt? (Ik roep maar wat hoor).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723052
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
pi_60723069
rabarbertaart met bonkjes
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:45:39 #204
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60723071
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
! ach wie weet of niet.
Leuk omschreven
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60723077
ohhh heb je dan deze nog niet geprobeerd hobje

is helemaal zonder medicijnen en werkt op je zenuwen
pi_60723083
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rabarbertaart met bonkjes

*slagroom klopt
pi_60723093
dat mocht toch niet als je ongi was

of was het nou soep
pi_60723094
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Spiraaltje?
Boel weg laten halen?

Een (gewoon) spiraaltje verergert de klachten en verzwaard de menstruatie.
Boel weg laten halen brengt je direct in de overgang --> risico op osteoporose.
Niks doen: tsja...
pi_60723096
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*slagroom klopt
Sorry
pi_60723100
nuvaring ftw
trouwens
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:48:11 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723104
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh ja.

Waarom weet je dit beter dan ik?
Ik weet zelfs hoe je echte naam woont.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:48:18 #212
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60723106
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef octopussy het volgende:
ohhh heb je dan deze nog niet geprobeerd hobje

is helemaal zonder medicijnen en werkt op je zenuwen
OMG dat ken ik idd niet!
ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar de werking.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60723107
oh en ik word altijd in de laatste dagen van mn pilstrip verdrietig en somber, stopweek of niet, het helpt niet maar is meestal maar een dagje en de enige die er last van heeft ben ik zelf, dus het is geen verzinsel om lekker chago te doen tegen alles en iedereen hoor bovendien merk ik altijd eerst dat ik me weer zo voel en kom er dan later pas achter dat ik inderdaad weer in die laatste dagen zit, dus psychisch kun je het ook niet noemen dunkt me.
pi_60723108
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:47 schreef octopussy het volgende:
dat mocht toch niet als je ongi was

of was het nou soep
Ik!
Heb!
Een!
Mirena!!!!!

maandag 11 augustus 2008 @ 01:48:54 #215
55709 Stereotomy
pi_60723113
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*slagroom klopt
Da's mijn taak, slagroom spuiten.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:49:06 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723116
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:47 schreef octopussy het volgende:
nuvaring ftw
trouwens
Nou die hielp bij mij geen lieve moedertje tegen zwangerschap!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723127
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:48 schreef MissHobje het volgende:

[..]

OMG dat ken ik idd niet!
ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar de werking.
de werking is geheel advercommerpsychosomatisch
pi_60723129
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar volgens mij kan je het dan toch niet op de hormonen gooien, biologisch gezien. Maar dat weet Isa vast wel, moeten we haar maar even vragen.
Kan het niet gewoon een soort mental-cyclus zijn, dat je regelmatig een dip hebt? (Ik roep maar wat hoor).
Het lijkt mij juist logischer om het wel op de hormonen te gooien, want die veranderen rond die tijd van de maand. Maargoed, Isa beantwoordt dat morgen vast wel. Meestal voel ik me ook een tikkeltje suïcidaal als ik ongesteld ben. Maar ook dat kan natuurlijk bij de mental-dip horen...
pi_60723140
Ik ga slapen & een leven zoeken
Boeken lezen, de kat aaien, jeweets.

Tot donderdag of zo. Of vrijdag.

doeg
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:51:59 #220
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723147
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Een (gewoon) spiraaltje verergert de klachten en verzwaard de menstruatie.
Boel weg laten halen brengt je direct in de overgang --> risico op osteoporose.
Niks doen: tsja...
Mirena-spiraaltje is misschien iets?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:52:51 #222
55709 Stereotomy
pi_60723158
Ja tot morgen PF

Ik heb mijn slang al geaaid vandaag. Dus ik ga slapen. Houdoe.
pi_60723163
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja tot morgen PF

sst
pi_60723164
en ach bij mij lucht dat emodagje altijd wel op, het zijn niet gevoelens die ineens op komen zetten maar die ik tijdens die dagen niet meer zo goed kan verbergen maar na een jankbui of 2 en een goede nacht slaap lukt dat verbergen weer heel goed.
pi_60723166
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou die hielp bij mij geen lieve moedertje tegen zwangerschap!
ben je zwanger/geweest dan? (als het heel gevoelig ligt dan hebben we het er niet over)
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist logischer om het wel op de hormonen te gooien, want die veranderen rond die tijd van de maand. Maargoed, Isa beantwoordt dat morgen vast wel. Meestal voel ik me ook een tikkeltje suïcidaal als ik ongesteld ben. Maar ook dat kan natuurlijk bij de mental-dip horen...
hormonen veranderen je hele cyclus anders zou het geen cyclus zijn maar een trappetje
pi_60723168
eigenlijk moet ik hier wakker voor blijven maar ik heb geen zin meer

http://cgi.ebay.com/Apple(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
pi_60723175
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mirena-spiraaltje is misschien iets?
Ik zal met de dokter (Isa, papa, oom of huisarts) overleggen
pi_60723181
quote:
Ja tot morgen PF

WTMI
pi_60723184
quote:
Ja tot morgen PF

Gast. Bah.
pi_60723189
Oh. Hij heeft zeg maar niet echt een slang als huisdier.

Toch
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:56:04 #231
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723190
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hemel mens, als dat door de hormonen zou komen, had ik daar al lang wat verder onderzoek naar gedaan en iets op gevonden.

Je kan toch niet serieus menen dat je met zoiets door loopt omdat 'het er bij hoort'. Elke maand ook. Je lijkt wel gek.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723193
ja hallo, pf mag zeggen dat ze haar poesje gaat aaien.
pi_60723211
zeg meiden ik vond het ook tmi van steer en reageer er daarom niet op, nu kan je er niet meer omheen met al die quotes
pi_60723222
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:56 schreef octopussy het volgende:
ja hallo, pf mag zeggen dat ze haar poesje gaat aaien.
ja maar die heeft ook een kat
pi_60723223
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:57 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg meiden ik vond het ook tmi van steer en reageer er daarom niet op, nu kan je er niet meer omheen met al die quotes
*kras*

sorry, ik ben in een flauwe bui (hormonen)
pi_60723227
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ja maar die heeft ook een kat
2!
2 katers!
pi_60723229
ze zei kat octo KAT dat is iets anders dan poesje, ik noem rosa ook altijd maar Rosa of de kat, anders komen er geheid van die opmerkingen zucht
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:00:42 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723233
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:53 schreef octopussy het volgende:

[..]

ben je zwanger/geweest dan? (als het heel gevoelig ligt dan hebben we het er niet over)
[..]
Nee dat ligt niet heel gevoelig, geen zorgen.
Ik wil niet zwanger worden, maar als ik tegen de wind in fiets is het al zo ver. Kan ik echt niets aan doen, is dikke pech.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723250
och ik noem mijn kater ook wel poesje. En hij is nog niet eens gecastreerd
hij gaat altijd zo lekker op mijn buikblubber liggen terwijl ik mijn laptop op schoot heb (ja, sue me) en legt dan heel dramatisch een poot op mijn tiet.
pi_60723270
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik wil niet zwanger worden, maar als ik tegen de wind in fiets is het al zo ver. Kan ik echt niets aan doen, is dikke pech.
Knoop in je eileiders is geen optie?
pi_60723281
subtiel
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:05:32 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_60723282
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zei kat octo KAT dat is iets anders dan poesje, ik noem rosa ook altijd maar Rosa of de kat, anders komen er geheid van die opmerkingen zucht
Hihi je zei poesje

Ok, ik ga slapen.
pi_60723284
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

oh je bent hyperfertiel

*wil je voortaan een beetje denken om mijn uitermate goede visuele verbeeldingskracht
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:07:39 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723309
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Knoop in je eileiders is geen optie?
Ja. wel een optie, maar dat mag al tien jaar niet omdat ik 'het nog niet zeker kan weten'. Ik weet nu dat ik na mijn veertigste (over vier jaar) weer een poging kan wagen.

Mirena voldoet tot die tijd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723316
Wat suf! Als je dat al 10 jaar roept, lijkt me dat toch helder?
pi_60723324
O ja ik ging slapen
Doeg

Nou ja. Ik ga een boek zoeken en die lezen
pi_60723331
Ja, ik ga ook slapen, moet morgen gewoon werken

maandag 11 augustus 2008 @ 02:10:54 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723336
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

oh je bent hyperfertiel

*wil je voortaan een beetje denken om mijn uitermate goede visuele verbeeldingskracht
O sorry!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723337
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja. wel een optie, maar dat mag al tien jaar niet omdat ik 'het nog niet zeker kan weten'. Ik weet nu dat ik na mijn veertigste (over vier jaar) weer een poging kan wagen.

"dokter, ik wil een baby van je"

eens kijken hoe gauw hij je dan wil dichtknopen
pi_60723339
Ik moet morgen vroeg opstaan want de dokter gaat bloed prikken!
Nou ja eigenlijk haar assistente maar goed.
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:12:40 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723354
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:08 schreef ColdFeet het volgende:
Wat suf! Als je dat al 10 jaar roept, lijkt me dat toch helder?
Ja, dat leek mij ook, ik roep het zelfs al 15 jaar, maar het mag niet baten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:13:01 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723360
Truste slaapmeiden
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723370
ik ga morgen bellen dat ik de ene baan aanneem en de andere afwijs
vooral dat afwijzen is even slikken

ik betrap mezelf erop dat ik nu al lease-auto's aan het uitzoeken ben
HELP IK VERANDER IN MIJN VRIEND
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:13:42 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723372
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60723391
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

Sneller dan je 'grapje' kunt zeggen, denk ik
pi_60723397
ik en mijn broer zijn beiden door de pil heen ontstaan
pi_60723398
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:13 schreef octopussy het volgende:
ik ga morgen bellen dat ik de ene baan aanneem en de andere afwijs
vooral dat afwijzen is even slikken

ik betrap mezelf erop dat ik nu al lease-auto's aan het uitzoeken ben
HELP IK VERANDER IN MIJN VRIEND AANSTAANDE
pi_60723419
ik heb uit een supermarkt in Ramsgate dark Belgian chocolate voor chocolademelk meegenomen. De korrels zijn zo ook al lekker

maar goed...dus melk opwarmen nu
pi_60723459
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:19 schreef octopussy het volgende:
ik heb uit een supermarkt in Ramsgate dark Belgian chocolate voor chocolademelk meegenomen. De korrels zijn zo ook al lekker

maar goed...dus melk opwarmen nu
Smakelijk, Octo. Weltrusten. Ik ga eindelijk slapen
pi_60723501
trusten Lein
pi_60723656
Hoi.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Herkenbaar. En belachelijk.
Zou die arts ook zo reageren als je vertelt dat je zwanger wilt worden? "Dat moet maar niet mevrouwtje want u kunt nog helemaal niet zeker weten of u er over 10 jaar nog steeds zo blij mee bent."
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 11 augustus 2008 @ 03:04:22 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60723720
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi.
[..]

Herkenbaar. En belachelijk.
Zou die arts ook zo reageren als je vertelt dat je zwanger wilt worden? "Dat moet maar niet mevrouwtje want u kunt nog helemaal niet zeker weten of u er over 10 jaar nog steeds zo blij mee bent."
Ik kan je er verhalen over vertellen - wat ik hier niet zal doen - maar het is werkelijk schandalig wat ik zoal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen omdat ik niet wilde werpen maar best vruchtbaar bleek. Als een soort 'straf' wilde tot nu toe geen dokter me definitief helpen. 'Je wilt het onbewust wél!', was de laatste boodschap.
Nou, als ik zo verknipt in mekaar zat, dat ik wel kinderen wil, maar almaar zorg dat ik ze niet krijg, zou ik als gynaecoloog héél snel hebben ingegrepen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60724453
morguh!

Nog meer kinderen?
pi_60724481
Goedemorgen!
Ben al weer een uurtje of anderhalf aan het werk... ondertussen even bijgelezen in dit topic.

Lijkt me echt erg vervelend dat dokters zo doen, Dude.

Octo, gaaf! Uit welke auto's mag je kiezen?
LinkedIn profiel
  maandag 11 augustus 2008 @ 07:57:33 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60724661
wat een gruweltopic. vrouwen
pi_60724883
Zwaai zwaai allemaal! De vakantiewas is redelijk weggewerkt, de campingzooi is weer naar zolder en het gewone leventje begint weer. Bah.

Alles goed met jullie allemaal? Nog spannende dingen gebeurd?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 11 augustus 2008 @ 08:32:59 #268
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_60724886

Ik denk dat ik dus maar niet terug moet lezen?

Gisteren heerlijk gegeten bij vriendin/vriend en gechocoladefonduut... ik voel me nog dik
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_60724982
PF, niets mis met bindingsangst! Het kan altijd nog erger en dan kun je het preventieve bindingsangst noemen. En daar weet ik alles van af.

Octo, doe niet zo eng over die auto's zeg! Lekker boeiend waar je in rijdt. Je bent toch een vrouw? Welke kleur wil je dan? Dat is namelijk echt belangrijk.

Sorry, ik ben niet ongesteld, ik zit gewoon op mn werk.
Volgende week vrijdag laatste werkdag hier.
pi_60725017
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
Lekker boeiend waar je in rijdt.
Natuurlijk is het boeiend!
Zeker als je veel kilometers gaat maken wil je een auto met veel comfort en een hoogstaande afwerking.
LinkedIn profiel
pi_60725023
En uiteraard kies je altijd een zwarte. Of als je dat écht niet wilt een zilvergrijze.
LinkedIn profiel
pi_60725101
Ow! Ik wilde eigenlijk een blauwe. Of een groene. Of een andere kekke kleur.
En verder is comfort verschrikkelijk overrated. Je moet gewoon in een goede fysieke conditie zijn, dan heb je veel minder comfort nodig. Ik was nou niet bepaald van plan om 6 uur per dag in een auto te gaan zitten. Voor stukken van 1 a 2 uur heb je helemaal niet zo veel comfort nodig. Een vrachtwagenchauffeur, die heeft comfort nodig!
pi_60725119
Liejannuh, neem gewoon een roze
pi_60725153
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
Liejannuh, neem gewoon een roze
Ik heb een keer een babyroze leenauto mee gekregen. Maar dat was zelfs voor mij te roze!
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:11:12 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60725339
Liejannuh's brownie taart was goddelijk .
pi_60725570
Blauw is niet verkeerd, als je echter een kleur kiest die niet regulier is (en dus lastiger verkoopbaar) dan kan een leasemij daar nog wel eens moeilijk over gaan doen.

Ik rijd 50.000 km per jaar minimaal en geloof me, dan wil je echt graag een auto die heel erg stil is en goede stoelen, navigatie, cruise control, climate control en een middenarmsteun heeft. Meer hoeft voor mij niet per sé. Is leuk, maar niet noodzakelijk.
En laat de A3 dit nou net allemaal hebben

Ik rijd op dit moment ongeveer 2,5 - 4 uur per dag, afhankelijk van hoe druk het is op de weg en of ik tussendoor nog ergens naar toe moet (andere locatie van klant).

Weet je al welke auto jij wilt? Of heb je zelfs al besteld?
LinkedIn profiel
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 augustus 2008 @ 09:33:20 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60725692
Mogge

topic is weer bijna vol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60725757
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb een keer een babyroze leenauto mee gekregen. Maar dat was zelfs voor mij te roze!
pi_60725832
Ik hoop heel stiekem op een OV kaart eerste klas. En een ongelimiteerd OV-fiets abbo erbij.
Ik heb echt helemaal niets met auto's namelijk. Die van mij staat namelijk niet voor niets eigenlijk altijd voor de deur.
pi_60725957
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Niet dus, ik heb heerlijk geslapen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60726101
Kennen jullie deze al? www.foodtube.nl
Ik ga vanavond filmpjes kijken!
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:00:47 #282
55709 Stereotomy
pi_60726182
Kutmatras. Kuthoofdkussen. Kutochtend.

Weer sinds lange tijd op mijn 'oude' matras geslapen die veel harder is dan mijn nieuwe. En dat voel je.
pi_60726253
Waarom heb je op je oude matras geslapen dan?
pi_60726349
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:56 schreef Liejannuh het volgende:
Kennen jullie deze al? www.foodtube.nl
Ik ga vanavond filmpjes kijken!
he wat leuk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60726409
krijg ik alleen maar meer honger van
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:35:02 #286
55709 Stereotomy
pi_60726875
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom heb je op je oude matras geslapen dan?
Die is iets harder en theoretisch gesproken iets beter voor mijn rug. Maar de onderkant van mijn nek / bovenkant van mijn rug is nu ueber-stijf.
pi_60726886
Zo ik duik eens onder de douche...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60727077
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:

Nee, Lein kan al haar kutgevoelens (no pun intended ) op een hormonale disbalans gooien (het gaat om de verhouding laag estradiol en normaal progesteron). Vrouwelijke geslachtshormonen werken op diverse hersengebieden aangewakkerd door de hypothalamus en de hypofyse. Er worden neuropeptiden zoals beta endorfine en MSH beinvloed die werken op stemming en gedrag en zelf ook nog eens andere neuropeptiden beinvloeden die ook weer werken op hoe je je voelt. Hoe je hersenen en lichaam reageren op oestrogeen en progesteron verschilt van vrouw tot vrouw, waardoor godzijdank niet de hele vrouwenpopulatie er zoveel last van heeft. Maar een enkeling dus wel. En dan heb je nog de vrouwen die misbruik maken van de wetenschap dat sommige vrouwen er echt heel erg veel last van hebben en die kunnen dan zelf ook even fijn een kutwijf spelen 1x per maand

Gelukkig heb ik een erg milde variant met een opgeblazen gevoel, lichtelijk geirriteerd zijn en dat weten, buikpijn, algehele malaise en snel huilen (Bambi ). En daar zie ik de ironie ook wel van in

Goeiemorgen!
pi_60727276
morguh!
pi_60727339
Goeiemorgen

En Dude, een andere gynaecoloog consulteren. Bij een vrouw van begin 20 kan ik me nog wel voorstellen dat je als gyn huiverig bent om knoopjes in eileiders te leggen, maar hemeltje, jij zal nu toch wel weten wat je wilt op dat gebied?
pi_60727364
lijkt me vreselijk als je daar veel last van hebt (ook al omdat niemand je serieus neemt ermee wrs )

ik heb gelukkig alleen milde tot iets duidelijkere geirriteerde trekken rond de eisprong en de twee dagen ná de ergste dagen van blije gebeurtenis (vind ik ook raar maar zal heel logisch zijn?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60727504
Dan is je hormoonbalans op dat moment dusdanig dat het je gevoel gaat beinvloeden, DE. Niets raars aan

Weet je wat pas evolutionair stupide is? Dat mijn libido vlak voor mijn endometriumafstotingsfase het hoogst is. Is het niet heeeeel misschien het handigst dat dat het hoogst is rond de eisprong? Of ben ik voorbestemd om me niet te vermenigvuldigen
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:02:35 #293
55709 Stereotomy
pi_60727560
pi_60727632
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Dan is je hormoonbalans op dat moment dusdanig dat het je gevoel gaat beinvloeden, DE. Niets raars aan

Weet je wat pas evolutionair stupide is? Dat mijn libido vlak voor mijn endometriumafstotingsfase het hoogst is. Is het niet heeeeel misschien het handigst dat dat het hoogst is rond de eisprong? Of ben ik voorbestemd om me niet te vermenigvuldigen
das wel veemd ja??

Ja op zich is het ook wel logisch hoor maar soms lijkt het zo vreemd, tis bijna voorbij en dan ga ik bitchen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60728158
vandaag is echt zo'n dag dat er niks uit mijn handen gaat komen. Mails zijn intussen wel weg gewerkt.
pi_60728657
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:25 schreef beunkster het volgende:
Blauw is niet verkeerd, als je echter een kleur kiest die niet regulier is (en dus lastiger verkoopbaar) dan kan een leasemij daar nog wel eens moeilijk over gaan doen.

Ik rijd 50.000 km per jaar minimaal en geloof me, dan wil je echt graag een auto die heel erg stil is en goede stoelen, navigatie, cruise control, climate control en een middenarmsteun heeft. Meer hoeft voor mij niet per sé. Is leuk, maar niet noodzakelijk.
En laat de A3 dit nou net allemaal hebben

Ik rijd op dit moment ongeveer 2,5 - 4 uur per dag, afhankelijk van hoe druk het is op de weg en of ik tussendoor nog ergens naar toe moet (andere locatie van klant).

Weet je al welke auto jij wilt? Of heb je zelfs al besteld?
Liejannuh roept wel heel hard, maar heeft ondertussen wel een uitermate comfortabele fiets volgens mij

En ja, voor een lease auto heb ik wel bepaalde comforteisen (je rijdt in een nieuwe auto, daar moet je profijt van nemen). Cruise control is belangrijk en ik vind een geintegreerde bluetooth carkit ook wel erg prettig. Climat control ben ik niet zo lyrisch over.
Volvo c30 vind ik gaaf, maar is veel te duur. Wordt waarschijnlijk een peugeot 207 of een toyota yaris ofzo.
Misschien ga ik wel kijken voor een lease-motor

Ik werk er nog niet eens en mag toch pas na de proeftijd van 2 maanden een auto bestellen.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Isabeau het volgende:

tijdens...is veel erger

eigenlijk zou ik wel eens die hormonale anticonceptie willen stoppen, maar ik vind de alternatieven ook niet echt je-van-het.
pi_60728679
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:48 schreef beunkster het volgende:
En uiteraard kies je altijd een zwarte. Of als je dat écht niet wilt een zilvergrijze.
Ik wil ook een zwarte auto
pi_60728732
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet morgen vroeg opstaan want de dokter gaat bloed prikken!
Nou ja eigenlijk haar assistente maar goed.
Ik had een mooie kleur bloed zei ze.
Drie buisjes !
pi_60728765

pi_60728810
Ik heb een uitermate relaxte fiets idd. En dat voor slechts 999 euro.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:56:50 #301
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60728813
"slechts" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')