Een beetje eng is niet erg. Het wordt pas erg als het je gaat belemmeren. Als je geen nieuwe dingen meer gaat doen, als je kiest voor het vertrouwde alleen omdat het vertrouwd is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook een beetje "bang" voor nieuwe dingen
en voor dingen waarvan ik niet echt weet hoe ze gaan
Ik vond het stiekem heel fijn dat ik was blijven zitten in 4 havo omdat ik al precies wist wat er kwam
Daarom vind ik de introweek ook een beetje eng. Er staan random dingen op die ik ga doen, aanwijzingen. Maar niet wat, hoe lang, wanneer, hoe laat..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijke informatie! Hier moet je echt eens goed over nadenken.
Wat maakt het dat je je zo voelt zoals je je voelt?
Hoef je niet per sé hier te beantwoorden, maar het zou geen kwaad kunnen om hier eens over na te denken.
Hm. Ik weet het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
PF: Is het dan misschien omdat je positieve bevestiging krijgt maar denkt geen bevestiging te verdienen / verwachten?
DE: kostte me een jaar haar ervan te overtuigen dat sex before marriage best kan.Mijn jaar, wat doe je.
Jequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:56 schreef DarkElf het volgende:
ik moet toch eens gaan opletten hoor, dat topics openen vind ik niets
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Een beetje eng is niet erg. Het wordt pas erg als het je gaat belemmeren. Als je geen nieuwe dingen meer gaat doen, als je kiest voor het vertrouwde alleen omdat het vertrouwd is.
maar das ook wel moeilijk dan als je niet weet hoe en wat.... hoe beter je jezelf aanvoelt/kent des te meer kun je er ook iets mee en het overbrengen aan je partnerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vond het moeilijk om over sex te praten, want dat had ze nooit meegekregen vanuit de cultuur enzo. Dus er kwam ook bijzonder weinig / geen initiatief vanuit die kant. Vond ik wel jammer eigenlijk ook.
Ik vind het ook moeilijk om over seks te praten. Ja alleen op een grappige manier. Mijn ouders zijn daar juist veel te open/grappig in/over.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vond het moeilijk om over sex te praten, want dat had ze nooit meegekregen vanuit de cultuur enzo. Dus er kwam ook bijzonder weinig / geen initiatief vanuit die kant. Vond ik wel jammer eigenlijk ook.
ja kind, ik zit niet naar die nummertjes te kijken hoor... en dan gooi ik hem per ongeluk dicht en dan moet er weer een open natuurlijkquote:
Zoals ze bij Andrélon zeggen: je bent het waard. Vind je dat ook?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
-knip-
Nou Beunkster laat je vriendin het niet horen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef beunkster het volgende:
Dat is tegenwoordig ook gewoon de sleutel omdraaien en gaan, heb ik afgelopen zaterdag mogen ervaren tijdens de proefrit in de Audi A3 1.9 TDI Sportback.
Ik ben helemaal om. Ik moet zaterdag nog een proefrit doen in een Focus (had ik al afgesproken en wil ik niet cancellen) maar ik ben al helemaal om. Het wordt de A3. Wat een auto... rijdt fantastisch, heel comfortabel en rustig, met een enorme souplesse. Geniaal.
Maar waarom denk je dat dan achteraf?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
[..]
Hm. Ik weet het niet.
Ik denk wel vaak dat als Mr PF dingen zegt of doet dat ie dat zegt of doet omdat dat zo hoort of omdat hij denkt dat ik dat verwacht. Wat niet zo eerlijk is tegen over hem.
- Je bent het beste wat me is overkomen in lange tijd
- Ik vind het fijn naast je wakker te worden
- Ik hoop dat ik eerder wakker wordt dan jij dan kan ik zien hoe je slaapt want dat doe je zo lief.
- Je was echt mooi op het gala (ik: jammer van die blauwe plekken) hij: al was je een en al blauwe plek dan was je nog mooi
- ik vind het zo leuk dat je nu mijn vriendinnetje bent. dit heb ik zo lang niet gevoeld. En ik ben zo blij met jou want ik vind je zo leuk en mooi
etc.
en dan denk ik.
ja, echt heel nietOf zo. Nou ja achteraf. Op het moment zelf word ik heel verlegen en weet ik niets te zeggen.
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb dat vanuit mijn cultuur () ook niet meegekregen... Maarre, geen problemen, hoor
ik heb dat ook niet meegekregen (niet om een bijzondere reden maar mijn ouders waren vrij gesloten) en ik was/ben wat verlegen met sommige dingen dus het heeft wel even tijd gekost voor ik er beter over kon communicerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb dat vanuit mijn cultuur () ook niet meegekregen... Maarre, geen problemen, hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.![]()
![]()
No wayquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw cultuur heeft van die geile zwarte netkousen.![]()
![]()
Ik ben nu bijna 50 (quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb dat ook niet meegekregen (niet om een bijzondere reden maar mijn ouders waren vrij gesloten) en ik was/ben wat verlegen met sommige dingen dus het heeft wel even tijd gekost voor ik er beter over kon communiceren
MoBlo! Je hebt tieten op de 2e foto!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef motorbloempje het volgende:even een korte TVP
en een linkje MoBlo's appartementje in Nijmegen!!!! naar de foto's van ons huisje
en daarna weer eenwant morgen eerste inwerkdag bij nieuwe baan
![]()
drukke week deze week, want 5 dagen fulltimedus zal zaterdag wel dood zijn
![]()
Kus voor iedereen!!!!
Nou. Hij is zo aardig en hij doe t zulke leuke dingen me t me en hij praat zo positief over me dat er wel iets achter MOET zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat dan achteraf?
Geeft hij je het gevoel dat hij het niet meent of komt dat vanuit jezelf?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 50 () volop in de overgang, heb intussen alles geexperimenteerd wat mogelijk is, en ik kleur nog steeds als een bakvis als mannen leuk doen
Ohhhh... Deze typo is te fraai om te laten lopen, zelfs in een persoonlijk verhaal!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou. Hij is zo aardig en hij doe t zulke leuke dingen me t me en hij praat zo positief over me dat er wel iets achter MOET zitten.
Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit hier zelfs met een broek in m'n keel en traanoogjes
Heb je er al aan gedacht dat hij wel eens verliefd op je zou kunnen zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou. Hij is zo aardig en hij doe t zulke leuke dingen me t me en hij praat zo positief over me dat er wel iets achter MOET zitten.
Niets hoeft, alles mag.quote:Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit nu zelfs met een brok in m'n keel en traanoogjes
Logisch dat je traanogen hebt, een broek in je keelquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit hier zelfs met een broek in m'n keel en traanoogjes
Dat las ik mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu bijna 50 () volop in de overgang, heb intussen alles geexperimenteerd wat mogelijk is, en ik kleur nog steeds als een bakvis als mannen leuk doen
Verhuizen is hell, believe me!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef motorbloempje het volgende:even een korte TVP
en een linkje MoBlo's appartementje in Nijmegen!!!! naar de foto's van ons huisje
en daarna weer eenwant morgen eerste inwerkdag bij nieuwe baan
![]()
drukke week deze week, want 5 dagen fulltimedus zal zaterdag wel dood zijn
![]()
Kus voor iedereen!!!!
Wat CF zegt: niet met zo'n negatieve insteek naar kijken, hij is gewoon gek van jequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hoeft het niet te vertellen natuurlijk, het mag als je die behoefte voelt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bluh ik vind het vervelend om te vertellen hoe ik iets voel of persoonlijke dingen. Ik zit nu zelfs met een brok in m'n keel en traanoogjes
Ook niet om arrogant te doen of zo. Maar als ik buiten kom krijg ik altijd wel "complimentjes".quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
(heb twee jaar bij een steigerbedrijf gewerkt als een van twee vrouwen.. en die ander was verre van leuk zeg maar ... nee niet dat ik zo leuk ben maar er zijn wel gradaties toch? en zij viel in de categorie erg aardig maar kort haar/shag roken en niet vrouwelijk en in de veertig.. en daar kwam ik aan huppelen: blond, 22 en gevat maar ook onnozel... en daar heb ik zoveel naar mijn hoofd gekregen dat ik veel kan hebben hoor
heb geloof ik permanent twee maanden als een vuurtoren daar rond gestameld en toen was ik er doorheen en deed ik net zo hard mee
)
maar als mijn man lief doet ben ik nog steeds een giebelende bakvis met rode wangen
zijn die x-files nou nog niet opgelost?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, jullie hebben het druk gehad vandaag
Ben naar die X-files film geweest. Wat een rukfilmSaai gek, hier en daar wel even een schrikmoment, maar zelfs de bijna fatale overdosis aan suikerspin kon me niet laten focussen op de film. Daarna Moulin Rouge gekeken en dat vond ik ook een klotefilm
Misschien zijn het de hormonen wel
Alweer een nieuwequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, jullie hebben het druk gehad vandaag
Ben naar die X-files film geweest. Wat een rukfilmSaai gek, hier en daar wel even een schrikmoment, maar zelfs de bijna fatale overdosis aan suikerspin kon me niet laten focussen op de film. Daarna Moulin Rouge gekeken en dat vond ik ook een klotefilm
Misschien zijn het de hormonen wel
Zo spannend ben ik nou ook weer niet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef DarkElf het volgende:
Zo, dit ouwetje gaat eens slapen, morgen weer een spannende dagtruste allemaal!
Jij ook zo...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker DEen ik vond The X files wel aardig
Maar ijn hormonen zijn alweer aan het kalmeren.
Het is wel een beetje een "slechte" buurt. Maar Van de metro naar de Ikea Amsterdam had ik het ook. Twee jongens lopen me tegemoet, als ze voorbij zijn schreeuwen ze mooi hoor. Even later loopt er een derde jongen op me af. Hij loopt links maar loopt plotseling voor mij langs, naar rechts. Hij snijd me af en ik moet stoppen "even naar dat mooie gezichtje van je kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat lijkt me dat vervelend, Principessa... serieusik zou er echt geirriteerd van raken.
Was ook een geintje beebquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo spannend ben ik nou ook weer niet!
Oeh een datequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Was ook een geintje beeb
Tot morgen SHE!
Ik heb altijd een zwak gehad (vanaf de middelbare school) voor Coming of age-novels. Of bildungsromans, whatever ze heten. Bovenstaande lijkt daar erg op.quote:
dacht ik al, die wil ik wel gaan zien in Antwerpen iddquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Xfiles is niet bepaald een film die je moet zien in de bioscoop.
The Dark Knight daarentegen
Ik vond dat eerste deel echt kutquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Xfiles is niet bepaald een film die je moet zien in de bioscoop.
The Dark Knight daarentegen
En als je zoiets zegt ben jij de arrogante trutquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een "slechte" buurt. Maar Van de metro naar de Ikea Amsterdam had ik het ook. Twee jongens lopen me tegemoet, als ze voorbij zijn schreeuwen ze mooi hoor. Even later loopt er een derde jongen op me af. Hij loopt links maar loopt plotseling voor mij langs, naar rechts. Hij snijd me af en ik moet stoppen "even naar dat mooie gezichtje van je kijken"
Dan denk ik echt. Ga gewoon allemaal heel pijnlijk dood.
Nou vooruit, ik doe mijn catsuit aan voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Was ook een geintje beeb
Tot morgen SHE!
Oehquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik doe mijn catsuit aan voor je.
Doen. Hij is het meer dan waard. Ook al mis je de laatste 10 minutenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht ik al, die wil ik wel gaan zien in Antwerpen idd![]()
(met einde hoop ik dan)
Wat betekent een complimentje nog als je naar iedereen die voorbijkomt iets uitkraamtquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je zoiets zegt ben jij de arrogante trut
Terwijl zij zo oppervlakkig zijn je alleen op je 'mooie gezichtje' te beoordelen. *braak*
nou das wel klote idd, ik las hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doen. Hij is het meer dan waard. Ook al mis je de laatste 10 minuten
Ik hou duidelijk van andere type filmsquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste deel echt kut
Ik wil pinguïn! En joker! En catwoman! En Robin!Dit was echt Seven years in Tibet meets man met identiteitscrisis.
Ja gadverredamme zeg. Mooi gevonden worden..wie wil dat nou????quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een "slechte" buurt. Maar Van de metro naar de Ikea Amsterdam had ik het ook. Twee jongens lopen me tegemoet, als ze voorbij zijn schreeuwen ze mooi hoor. Even later loopt er een derde jongen op me af. Hij loopt links maar loopt plotseling voor mij langs, naar rechts. Hij snijd me af en ik moet stoppen "even naar dat mooie gezichtje van je kijken"
Dan denk ik echt. Ga gewoon allemaal heel pijnlijk dood.
Pannenkoekje. Dat is deel tweequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou duidelijk van andere type filmsIk vond de eerste batman movies zonder diepgang allemaal flink ruk.
(enne, heb je niet opgelet of zo?!? die man met dat witte hoofd, flinke rode grijns en zwarte ogen...wie denk je dat dat was??)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ga slapen.![]()
tot morgen allen
Dit uitprinten op visitekaartjes en uitdelen aan elke eikel die zo tegen je doetquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat betekent een complimentje nog als je naar iedereen die voorbijkomt iets uitkraamt
Zeg je iets terug, gaan ze net zo lang zeuren tot je je nummer geeft.
Zeg je niets terug, blijven ze roepen. Vertrek je je gezicht dan zeggen ze JE HOORT HET WEL! etc
Sterf
Oh, je denkt dat ik de uitzondering ben. Nee hoor. Dat roepen ze ook tegen het meisje achter me. En voor me. Onzichtbaar zijn hoeft niet. Maar denk gewoon na over wat je zegt. Oid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja gadverredamme zeg. Mooi gevonden worden..wie wil dat nou????
Ik ben altijd intens gelukkig als ik compleet genegeerd word op straat. Het liefst heb ik dat ze op me spugen.
Mooi zijn is zoooo 1996
O thanks, ik heb deel twee nog niet gezienquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een beetje last van mn hormoontjes, einde van de pilstrip, dus een: bwuh niemand vindt me leuk en ik heb niemand om te knuffelen. jullie kennen het ongetwijfeld en toen vond ik the dark knght heul niet leiuk, al dat geweld en -BEEEEEEEEEEEEEEEEEP- die dood ging
oh speelt die ook in de 1e mee? sorryquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O thanks, ik heb deel twee nog niet gezien
Ik ben gelukkig slecht in namen dus ik weet nog niet wie het is al heb ik wel een vermoedenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh speelt die ook in de 1e mee? sorrydie heb ik niet gezien dus dat wist ik niet
Aaahw.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
nu voel ik me nog drietiger omdat ik iets stoms deed
Neem een borrel en ga slapen, voordat je jezelf onder een trein denkt en praatquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
nu voel ik me nog drietiger omdat ik iets stoms deed
Het is net als met sex PF, het wordt pas een echt probleem als het niet meer gebeurt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat ik de uitzondering ben. Nee hoor. Dat roepen ze ook tegen het meisje achter me. En voor me. Onzichtbaar zijn hoeft niet. Maar denk gewoon na over wat je zegt. Oid.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neem een borrel en ga slapen, voordat je jezelf onder een trein denkt en praat
Ik ben ook drietig hoorlekker gaan slapen, ik ga mn mama bellen, die heeft toch nachtdienst nu.
ik heb alleen rode wodka om te mixen met redbull dat moet ik maar niet doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook drietig hoorlekker gaan slapen, ik ga mn mama bellen, die heeft toch nachtdienst nu.
Slaap lekker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Stelletje emo's![]()
Ik ga slapen. Anders word ik nog meegezogen in dit totale gebrek aan zelfvertrouwen.
Ik ben er nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan we weer youtuben?
Doe ik ook mee. Lein, ben je er nog?
Paul Simon Is zo leukZelf in brakke opname
Ok. Ik vond het niet echt een probleem toen ik geen seks had. Maar zo bedoel je het wss niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is net als met sex PF, het wordt pas een echt probleem als het niet meer gebeurt.
Je zeurt. En het is bijna betreurenswaardig dat je je er zo aan stoort.
sorryquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Stelletje emo's![]()
Ik ga slapen. Anders word ik nog meegezogen in dit totale gebrek aan zelfvertrouwen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Stelletje emo's![]()
wat dan? was je niet bij Isa?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik ben ongesteld, dan ben ik altijd sip. Ben bij Isa geweestquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wat dan? was je niet bij Isa?
Eet danquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Lieve hormoonbommetjes, gaan jullie eens even allemaal slapen!
Ik wil eigenlijk nog een groot stuk rabarbertaart
Je weet dondersgoed hoe ik het bedoel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ok. Ik vond het niet echt een probleem toen ik geen seks had. Maar zo bedoel je het wss niet.
Nee. Ik weet het.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed hoe ik het bedoel.
Je dommer voordoen dan je bent is ook niet sexy, trouwens.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Is iedereen zo in mineur, of lijkt dat zo?
Ikke niet, ik heb een geweldige taart gebakken vandaagquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
kaas is slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef motorbloempje het volgende:
jemig... in al mijn gelukigheid zou ik bijna depressief worden als ik al dit emo-geneuzel zo voorbij zie komencheer up! Het is zomer, neem een roseetje en een blokje kaas en geniet!
Jij bent één van de weinige echt grappige mannen die ik ken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
SHE, 't is niet zo aardig om met je voedsel te spelen.
Ik snap hem nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinige echt grappige mannen die ik ken.
nee hoor, helemaal nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik herken soms dingen van mezelf in je. Daarom mag ik je soms heel erg niet en soms heel erg wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinige echt grappige mannen die ik ken.
Ik begrijp best dat je blij bent met dat nieuwe hok van je, maar 'zomer' is wel erg opportunistisch.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef motorbloempje het volgende:
jemig... in al mijn gelukigheid zou ik bijna depressief worden als ik al dit emo-geneuzel zo voorbij zie komencheer up! Het is zomer, neem een roseetje en een blokje kaas en geniet!
Likewise, maar ook dat wist je al.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik herken soms dingen van mezelf in je. Daarom mag ik je soms heel erg niet en soms heel erg wel.
slaap lekker!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is het tegengestelde van 'in mineur'
maar moet nu wel gaan slapenmorgen spannende eerste dag! truste! Mooie dromen allemaal!
Ja I know, maar ik ben snel afgeleid ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, jij ging 2 1/2 uur geleden al slapen. Allemaal heel gezellig verder, hoor![]()
Oh leuk is dat he? Woensdag nog gedaan met mijn neefje... erg leuk en goed voor je humeurquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:04 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso, ik heb vandaag met mijn kleine neefje dat ik een of twee keer per jaar zie in de speeltuin gespeeld - mijn dag kan niet meer stuk
Nee, ik ben niet in mineur
Als je niet zelf kookt, heb je het gewoon niet in de hand.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef DarkElf het volgende:
Net de mr gesproken die is aangekomen in zijn hotel...
Meerdere connectiesquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Meerdere connecties zijn alleen maar vermoeiend.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je niet zelf kookt, heb je het gewoon niet in de hand.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je niet zelf kookt, heb je het gewoon niet in de hand.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja doei he DE. Tot over 10 minuten ofzo
Noord is beter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga slapen, weltrusten babes! MoBlo, droom maar lekker van je nieuwe huis
SHE, WB en succes met je oostelijk waaiende prammen, t komt wel goed
Trusten bitsjquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga slapen, weltrusten babes! MoBlo, droom maar lekker van je nieuwe huis
SHE, WB en succes met je oostelijk waaiende prammen, t komt wel goed
Ik krijg er jeuk van aan mijn huig, maar hey..whatever gets your juices flowin'.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja rot op, vandaag ben ik lief hoor
Valt t al op?
Babe, ik hou normaal gesproken van je, maar door diequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van aan mijn huig, maar hey..whatever gets your juices flowin'.
Slapen. Morgen is alles leuk. Anders overmorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Babe, ik hou normaal gesproken van je, maar door diehormonen
vandaag effe niet. Sorry.
Mijn huig, wat doe jequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van aan mijn huig, maar hey..whatever gets your juices flowin'.
Ik heb helemaal *niets* te maken met jouw hormonen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gelul over hormonen en dat je dan opeens een ander mens zou zijn, dat niet meer voor zichzelf instaat? Als je zwanger zou zijn, zou ik het geloven, maar als dit een maandelijks feest is, lijkt me dat er toch iets grondig mis is. Ik begrijp dit echt nooit zo van vrouwen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb er nooit zo bewust last van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gelul over hormonen en dat je dan opeens een ander mens zou zijn, dat niet meer voor zichzelf instaat? Als je zwanger zou zijn, zou ik het geloven, maar als dit een maandelijks feest is, lijkt me dat er toch iets grondig mis is. Ik begrijp dit echt nooit zo van vrouwen.Je gaat dit toch niet je levenlang zo doen, als het écht zo ernstig is, élke maand? Slik de pil door of zo. Waarom doen jullie dit?
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:21 schreef octopussy het volgende:
Stel huillies hier. Get over yourselves![]()
kusjekroel![]()
Van Kate Nash word ik altijd vrolijk![]()
en mijn persoonlijke favoriet
zit alleen nog geen leuk clipje bij zoals bij Foundations
Je hebt zo gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor gelul over hormonen en dat je dan opeens een ander mens zou zijn, dat niet meer voor zichzelf instaat? Als je zwanger zou zijn, zou ik het geloven, maar als dit een maandelijks feest is, lijkt me dat er toch iets grondig mis is. Ik begrijp dit echt nooit zo van vrouwen.Je gaat dit toch niet je levenlang zo doen, als het écht zo ernstig is, élke maand? Slik de pil door of zo. Waarom doen jullie dit?
Ongiquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele menstruatiemythe voor veel vrouwen een excuus om mallotig te doen over vanalles.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb er nooit zo bewust last van.
Dat kan, maar ik snap niet dat vrouwen dat accepteren. Laat de boel eruit rukken of slik je pil door/ring je ring door etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet het niet Dude babe. Mijn zus heeft oprecht elke maand een driedaagse depressie
Omdat ook de pil er niet tegen helpt maybequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik vind katy perry ook al zo'n huilliequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja
Stuk vrolijker dan deze die ik non stop luister
Voor wat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt zo gelijk.
Wat me dan wel weer op een andere vraag brengt: wat is jouw excuus?.
Mja..quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik vind katy perry ook al zo'n huillie![]()
ze zingt alsof ze zich elk moment voor de trein kan gooien
Ow en je leert er wel mee omgaan maar die fokking pijn en ellendige brakheid enzo is echt serieus ruk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat ook de pil er niet tegen helpt maybeen dat grondige mis.. nee was het maar zo, niets aan te doen.
Bleh is het gewoon.. sommige vrouwen ( ja ook ik) hebben dat drama feest elke maandzo fijn
Maar ach paar daagjes en het gaat wel weer.
Bonkjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow en je leert er wel mee omgaan maar die fokking pijn en ellendige brakheid enzo is echt serieus ruk.
Bonkjes ter grootte van halve tennisballen.. ook zoiets heerlijksdacht altijd dat iedereen dat had, maar dat schijnt toch wat aan de grootte kant te zijn
!
Zou best die baarmoeder willen dumpen dan.. maar ooit misschien een kindje .. ja verkeken kans dan natuurlijk als ik dat huisje nu al ga dumpen
Spiraaltje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat ook de pil er niet tegen helpt maybeen dat grondige mis.. nee was het maar zo, niets aan te doen.
Bleh is het gewoon.. sommige vrouwen ( ja ook ik) hebben dat drama feest elke maandzo fijn
Maar ach paar daagjes en het gaat wel weer.
Ja dat floept er gewoon achteraan als je aan het touwtje trekt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar als je dan een bonk? hebt van een halve tennisbal. En je hebt een tampon in. Dan komt dat er toch nooit meer uit
[ afbeelding ]
Ik was van de pil altijd wel een dag per maand strontchagrijnigquote:
Ik voel me rond deze tijd altijd intens somber en ongeliefd. Of ik nou een stopweek neem of niet. Of ik nou de pil gebruik of niet. Het haalt geen reet uit. Ik leg me erbij neer, en van tijd tot tijd neem ik een stopweek. 1 keer per 3-4 maanden, ivm doorbraakbloedingen enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele menstruatiemythe voor veel vrouwen een excuus om mallotig te doen over vanalles.
Hoewel ik Lein daar verder nooit op heb kunnen betrappen, dus Lein, het is niet aan jou gericht.
*mental image*quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat floept er gewoon achteraan als je aan het touwtje trekt.
dat ligt eraan hoe je spieren verkrampen. je krijgt dan een beetje een thaise pingpongballenact maar dan met bonken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar als je dan een bonk? hebt van een halve tennisbal. En je hebt een tampon in. Dan komt dat er toch nooit meer uit
[ afbeelding ]
Ben je serieus?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je spieren verkrampen. je krijgt dan een beetje een thaise pingpongballenact maar dan met bonken.
bonk
Ik ookquote:
Ik wijt dat soort dingen altijd gewoon aan mijn karakter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was van de pil altijd wel een dag per maand strontchagrijnigZo erg dat ik er zelf de ironie wel van kon inzien
Gezellig, sterkte Lein!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef Leintjeuh het volgende:
somber
ongeliefd
stopweek
pil
reet
doorbraakbloedingen
Oh ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nèh, die wilde toch zwangeren?
Ja het gezeur geef ik je ook gelijk in hoor, maar idd.. niets aan te doen in mijn geval.. heb vanalles geprobeerd, hoop nog wel eens dat ze iets bizars uitvinden waardoor je noway last meer hebt! dat zou zo tof zijn, maar dat schijnt niet zo te lukken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spiraaltje?
Boel weg laten halen?
Niks doen en condooms gebruiken?
Ik kan (bijna, want ik geloof je), niet geloven dat het iets is om maar simpelweg in te berusten. Misschien is dat in een aantal gevallen wel nodig, zo ook bij jou. En dat lijkt me ook oprecht verschrikkelijk. Maar het aantal zeurende wijven over hun hormonen-en-wat-die-dan-allemaal-met-ze-doen-waardoor-ze-maar-vilein-kunnen-doen-tegen-hun-naasten is statistisch echt niet reëel.
Maar volgens mij kan je het dan toch niet op de hormonen gooien, biologisch gezien. Maar dat weet Isa vast wel, moeten we haar maar even vragen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik voel me rond deze tijd altijd intens somber en ongeliefd. Of ik nou een stopweek neem of niet. Of ik nou de pil gebruik of niet. Het haalt geen reet uit. Ik leg me erbij neer, en van tijd tot tijd neem ik een stopweek. 1 keer per 3-4 maanden, ivm doorbraakbloedingen enzo.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw baby gaat het later iig *erg* warm, comfortabel en veilig krijgen, hobje!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw baby gaat het later iig *erg* warm, comfortabel en veilig krijgen, hobje!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
rabarbertaart met bonkjes
Een (gewoon) spiraaltje verergert de klachten en verzwaard de menstruatie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spiraaltje?
Boel weg laten halen?
Niks doen en condooms gebruiken?
Ik kan (bijna, want ik geloof je), niet geloven dat het iets is om maar simpelweg in te berusten. Misschien is dat in een aantal gevallen wel nodig, zo ook bij jou. En dat lijkt me ook oprecht verschrikkelijk. Maar het aantal zeurende wijven over hun hormonen-en-wat-die-dan-allemaal-met-ze-doen-waardoor-ze-maar-vilein-kunnen-doen-tegen-hun-naasten is statistisch echt niet reëel.
Ik weet zelfs hoe je echte naam woont.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja.
Waarom weet je dit beter dan ik?
OMGquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef octopussy het volgende:
ohhh heb je dan deze nog niet geprobeerd hobje![]()
is helemaal zonder medicijnen en werkt op je zenuwen
Ik!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:47 schreef octopussy het volgende:
dat mocht toch niet als je ongi was![]()
of was het nou soep
de werking is geheel advercommerpsychosomatischquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMGdat ken ik idd niet!
ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar de werking.
Het lijkt mij juist logischer om het wel op de hormonen te gooien, want die veranderen rond die tijd van de maand. Maargoed, Isa beantwoordt dat morgen vast wel. Meestal voel ik me ook een tikkeltje suïcidaal als ik ongesteld ben. Maar ook dat kan natuurlijk bij de mental-dip horen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan je het dan toch niet op de hormonen gooien, biologisch gezien. Maar dat weet Isa vast wel, moeten we haar maar even vragen.
Kan het niet gewoon een soort mental-cyclus zijn, dat je regelmatig een dip hebt? (Ik roep maar wat hoor).
Mirena-spiraaltje is misschien iets?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een (gewoon) spiraaltje verergert de klachten en verzwaard de menstruatie.
Boel weg laten halen brengt je direct in de overgang --> risico op osteoporose.
Niks doen: tsja...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja tot morgen PF
Ik heb mijn slang al geaaid vandaag. Dus ik ga slapen. Houdoe.
ben je zwanger/geweest dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou die hielp bij mij geen lieve moedertje tegen zwangerschap!
hormonen veranderen je hele cyclusquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist logischer om het wel op de hormonen te gooien, want die veranderen rond die tijd van de maand. Maargoed, Isa beantwoordt dat morgen vast wel. Meestal voel ik me ook een tikkeltje suïcidaal als ik ongesteld ben. Maar ook dat kan natuurlijk bij de mental-dip horen...
Ik zal met de dokter (Isa, papa, oom of huisarts) overleggenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mirena-spiraaltje is misschien iets?
WTMIquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja tot morgen PF
Gast. Bah.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja tot morgen PF
Hemel mens, als dat door de hormonen zou komen, had ik daar al lang wat verder onderzoek naar gedaan en iets op gevonden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist logischer om het wel op de hormonen te gooien, want die veranderen rond die tijd van de maand. Maargoed, Isa beantwoordt dat morgen vast wel. Meestal voel ik me ook een tikkeltje suïcidaal als ik ongesteld ben. Maar ook dat kan natuurlijk bij de mental-dip horen...
ja maar die heeft ook een katquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:56 schreef octopussy het volgende:
ja hallo, pf mag zeggen dat ze haar poesje gaat aaien.
*kras*quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:57 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg meiden ik vond het ook tmi van steer en reageer er daarom niet op, nu kan je er niet meer omheen met al die quotes![]()
Nee dat ligt niet heel gevoelig, geen zorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
ben je zwanger/geweest dan?(als het heel gevoelig ligt dan hebben we het er niet over)
[..]
Knoop in je eileiders is geen optie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet heel gevoelig, geen zorgen.![]()
Ik wil niet zwanger worden, maar als ik tegen de wind in fiets is het al zo ver. Kan ik echt niets aan doen, is dikke pech.
Hihi je zei poesjequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zei kat octo KAT dat is iets anders dan poesje, ik noem rosa ook altijd maar Rosa of de kat, anders komen er geheid van die opmerkingen zucht
oh je bent hyperfertielquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet heel gevoelig, geen zorgen.![]()
Ik wil niet zwanger worden, maar als ik tegen de wind in fiets is het al zo ver. Kan ik echt niets aan doen, is dikke pech.
Ja. wel een optie, maar dat mag al tien jaar niet omdat ik 'het nog niet zeker kan weten'. Ik weet nu dat ik na mijn veertigste (over vier jaar) weer een poging kan wagen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Knoop in je eileiders is geen optie?
O sorry!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:05 schreef octopussy het volgende:
[..]
oh je bent hyperfertiel![]()
*wil je voortaan een beetje denken om mijn uitermate goede visuele verbeeldingskracht
"dokter, ik wil een baby van je"quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. wel een optie, maar dat mag al tien jaar niet omdat ik 'het nog niet zeker kan weten'. Ik weet nu dat ik na mijn veertigste (over vier jaar) weer een poging kan wagen.
Mirena voldoet tot die tijd.
Ja, dat leek mij ook, ik roep het zelfs al 15 jaar, maar het mag niet baten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:08 schreef ColdFeet het volgende:
Wat suf! Als je dat al 10 jaar roept, lijkt me dat toch helder?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
"dokter, ik wil een baby van je"
eens kijken hoe gauw hij je dan wil dichtknopen
Sneller dan je 'grapje' kunt zeggen, denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
"dokter, ik wil een baby van je"
eens kijken hoe gauw hij je dan wil dichtknopen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:13 schreef octopussy het volgende:
ik ga morgen bellen dat ik de ene baan aanneem en de andere afwijs
vooral dat afwijzen is even slikken
ik betrap mezelf erop dat ik nu al lease-auto's aan het uitzoeken ben![]()
HELP IK VERANDER IN MIJN VRIEND AANSTAANDE
Smakelijk, Octo. Weltrusten. Ik ga eindelijk slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:19 schreef octopussy het volgende:
ik heb uit een supermarkt in Ramsgate dark Belgian chocolate voor chocolademelk meegenomen. De korrels zijn zo ook al lekker![]()
maar goed...dus melk opwarmen nu
Herkenbaar. En belachelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. wel een optie, maar dat mag al tien jaar niet omdat ik 'het nog niet zeker kan weten'. Ik weet nu dat ik na mijn veertigste (over vier jaar) weer een poging kan wagen.
Mirena voldoet tot die tijd.
Ik kan je er verhalen over vertellen - wat ik hier niet zal doen - maar het is werkelijk schandalig wat ik zoal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen omdat ik niet wilde werpen maar best vruchtbaar bleek. Als een soort 'straf' wilde tot nu toe geen dokter me definitief helpen. 'Je wilt het onbewust wél!', was de laatste boodschap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi.![]()
[..]
Herkenbaar. En belachelijk.![]()
Zou die arts ook zo reageren als je vertelt dat je zwanger wilt worden? "Dat moet maar niet mevrouwtje want u kunt nog helemaal niet zeker weten of u er over 10 jaar nog steeds zo blij mee bent."
Natuurlijk is het boeiend!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
Lekker boeiend waar je in rijdt.
Ik heb een keer een babyroze leenauto mee gekregen. Maar dat was zelfs voor mij te roze!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb een keer een babyroze leenauto mee gekregen. Maar dat was zelfs voor mij te roze!
Niet dus, ik heb heerlijk geslapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja doei he DE. Tot over 10 minuten ofzo
he wat leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:56 schreef Liejannuh het volgende:
Kennen jullie deze al? www.foodtube.nl
Ik ga vanavond filmpjes kijken!
Die is iets harder en theoretisch gesproken iets beter voor mijn rug. Maar de onderkant van mijn nek / bovenkant van mijn rug is nu ueber-stijf.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom heb je op je oude matras geslapen dan?
Nee, Lein kan al haar kutgevoelens (no pun intendedquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar volgens mij kan je het dan toch niet op de hormonen gooien, biologisch gezien. Maar dat weet Isa vast wel, moeten we haar maar even vragen.
Kan het niet gewoon een soort mental-cyclus zijn, dat je regelmatig een dip hebt? (Ik roep maar wat hoor).
das wel veemd ja??quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Dan is je hormoonbalans op dat moment dusdanig dat het je gevoel gaat beinvloeden, DE. Niets raars aan
Weet je wat pas evolutionair stupide is? Dat mijn libido vlak voor mijn endometriumafstotingsfase het hoogst is. Is het niet heeeeel misschien het handigst dat dat het hoogst is rond de eisprong? Of ben ik voorbestemd om me niet te vermenigvuldigen
Liejannuh roept wel heel hard, maar heeft ondertussen wel een uitermate comfortabele fiets volgens mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:25 schreef beunkster het volgende:
Blauw is niet verkeerd, als je echter een kleur kiest die niet regulier is (en dus lastiger verkoopbaar) dan kan een leasemij daar nog wel eens moeilijk over gaan doen.
Ik rijd 50.000 km per jaar minimaal en geloof me, dan wil je echt graag een auto die heel erg stil is en goede stoelen, navigatie, cruise control, climate control en een middenarmsteun heeft. Meer hoeft voor mij niet per sé. Is leuk, maar niet noodzakelijk.
En laat de A3 dit nou net allemaal hebben
Ik rijd op dit moment ongeveer 2,5 - 4 uur per dag, afhankelijk van hoe druk het is op de weg en of ik tussendoor nog ergens naar toe moet (andere locatie van klant).
Weet je al welke auto jij wilt? Of heb je zelfs al besteld?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Dan is je hormoonbalans op dat moment dusdanig dat het je gevoel gaat beinvloeden, DE. Niets raars aan
Weet je wat pas evolutionair stupide is? Dat mijn libido vlak voor mijn endometriumafstotingsfase het hoogst is. Is het niet heeeeel misschien het handigst dat dat het hoogst is rond de eisprong? Of ben ik voorbestemd om me niet te vermenigvuldigen
Ik wil ook een zwarte autoquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:48 schreef beunkster het volgende:
En uiteraard kies je altijd een zwarte. Of als je dat écht niet wilt een zilvergrijze.
Ik had een mooie kleur bloed zei ze.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet morgen vroeg opstaan want de dokter gaat bloed prikken!
Nou ja eigenlijk haar assistente maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |