abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60780897
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het kan ook met thema-avonden.
Nouja de vraag is: Waarom?

De nachtbagger heet niet voor niets de nachtbagger... Er wordt niet met thema's gewerkt of wat dan ook... Meestal gewoon dezelfde mensen die aan het baggeren zijn..

En dankzij deze nieuwe regel, is het niet duidelijk wat de nachtbagger is voor 's nachts...
Nog steeds belachelijk
Noot noot.
pi_60780909
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Het moet verfrissend en origineel zijn. Idd dus geen reeksen beginnen, want dan is het niet meer origineel.

Snap niet dat de modjes daar een crap om geven, maar goed
Het is momenteel zo rustig, het lijkt wel alsof alle creativiteit uit de FOK!ers verdwenen is. Kijk eens rond in ONZ en kijk hoeveel reeksen er zijn. Reeksen zijn over het algemeen kut.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:37:50 #278
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_60781030
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het is momenteel zo rustig, het lijkt wel alsof alle creativiteit uit de FOK!ers verdwenen is. Kijk eens rond in ONZ en kijk hoeveel reeksen er zijn. Reeksen zijn over het algemeen kut.
Mijn 'anal bead' reeks is best lekker...
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_60781050
Haai
Ik zal de discussie over de NB eens goed doorlezen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:39:24 #280
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_60781081
Ik dacht dat we de TT in dit geval met een korreltje zout mochten nemen, maar iedereen lijkt ineens serieus te zijn
Meer van dit
pi_60781100
quote:

[..]

Ja maar waarom moet de nachtbagger creatief zijn?
Het is duidelijker voor iedereen als de TT gewoon: "De nachtbagger" is, zodat de mensen weten waar de nachtbagger is

Maarja, 1 mod dacht op een avond: Laten we het omgooien! Want zo werkt het niet! (Terwijl hij nooit in de nachtbagger komt! ) Dus wij als echt nachtbaggeraars hebben hier helaas niets over te vertellen...
En dat is pas jammer.

Als iemand een andere mening heeft die standaard nachtbaggert, fine!
Als iemand een andere mening heeft die nooit nachtbaggert, is ook wel fine, zolang hij het maar overlegt met iemand (wij? andere mods?) en niet zelf radicaal een beslissing neemt.
Noot noot.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:42:57 #282
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_60781161
Als ik het goed begrijp, is het de bedoeling dat de Nachtbagger zo nu en dan een onderwerp krijgt, ergens over gaat, origineel moet zijn... Maar volgens mij is het hele idee van bagger dat het nergens over gaat, gewoon dom met elkaar ouwehoeren en domme inside jokes maken, die niemand snapt. Toch?

Of heb ik dat nooit goed begrepen?
Meer van dit
pi_60781183
Kolere, zat me mottig te zoeken naar de bagger.

Hoi allemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60781213
quote:

[..]

Eigenlijk is NB het enige in de ONZ waar ik regelmatig post. Het paint topic van Dennis van Ek en de films vernederlandiseren zijn weinige van de leuke topics.
pi_60781224
Misschien is het de kliekjesvorming. Dat het niet aantrekkelijk is voor nieuwe users dat iedereen zo insiderig is/doet.
pi_60781266
Vind het zelf wel fijn trouwens dat NB geen vaste regels heeft. NB is toch het tijdstip dat je geen zin hebt om 200 posts te lezen, maar gewoon wat slap wil auwhoeren. Ik tenminste.
pi_60781278
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Misschien is het de kliekjesvorming. Dat het niet aantrekkelijk is voor nieuwe users dat iedereen zo insiderig is/doet.
Ja nouja... Genoeg 'slowchatreeksen' waar iedereen insiderig doet...
Dus waarom deze niet?
Noot noot.
pi_60781317
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dus waarom deze niet?
Ik ben het eigenlijk eens, snap niet wat het verschil is met al die andere SCs, daar ligt het niveau echt niet hoger als in de NB
Gewoon lekker ouwehoeren in de late uurtjes
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:51:14 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_60781335
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nouja de vraag is: Waarom?

De nachtbagger heet niet voor niets de nachtbagger... Er wordt niet met thema's gewerkt of wat dan ook... Meestal gewoon dezelfde mensen die aan het baggeren zijn..

En dankzij deze nieuwe regel, is het niet duidelijk wat de nachtbagger is voor 's nachts...
Nog steeds belachelijk
Voordat jij hier was, in 2006 ofzo hebben we al een tijdje een nachtbaggerreeks in ONZ gehad. Dat werkte een tijdje ok, maar uiteindelijk zat er elke nacht steeds maar weer hetzelfde kliekje zinloos te posten en trok het geen nieuwe users aan. Dat hebben we toen maar opgedoekt en zo'n fiasco willen we nu voorkomen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:51:26 #290
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_60781340
Krijgen we nu en rel en wordt iedereen die nachtbaggert dan gebanned?
Meer van dit
pi_60781374
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Voordat jij hier was, in 2006 ofzo hebben we al een tijdje een nachtbaggerreeks in ONZ gehad. Dat werkte een tijdje ok, maar uiteindelijk zat er elke nacht steeds maar weer hetzelfde kliekje zinloos te posten en trok het geen nieuwe users aan. Dat hebben we toen maar opgedoekt en zo'n fiasco willen we nu voorkomen.
Ik zag de laatste tijd juist steeds meer nieuwe mensen in de NB
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:53:18 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_60781383
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat dus.
pi_60781402
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dus waarom deze niet?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:54:38 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_60781412
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:52 schreef Seam het volgende:

[..]

Het loopt toch ook nog steeds?
pi_60781430
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja maar we doen express geen 'Nachtbagger # 21' als TT, maar gewoon de nachtbagger
Er kwamen elke nacht steeds meer mensen en die blijven ook plakken. Dus het is wel uitnodigend voor elke fokker, om in dit topic te posten, juist omdat het geen thema of wat dan ook heeft.
Noot noot.
pi_60781482
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Dit vind ik toch een topique met een wat serieuzer toontje
pi_60781484
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee niet echt.. Kijk nu krijg je deze situaties. Er is al een Discussieforum #2 geopend, terwijl deze nog open is. Het is niet duidelijk voor mensen. Al die mensen die normaal gesproken komen posten in het nachtbaggertopic zijn er nu niet. Ze weten niet waar ze moeten posten Dus het is nu saai!

En deze bleef vandaag ook gewoon open. Normaal gesproken wordt de nachtbagger 's ochtends vroeg gesloten door een mod en dan wordt er rond middennacht er weer eentje geopend

Confusion all over the place!
Noot noot.
pi_60781515
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee niet echt.. Kijk nu krijg je deze situaties. Er is al een Discussieforum #2 geopend, terwijl deze nog open is. Het is niet duidelijk voor mensen. Al die mensen die normaal gesproken komen posten in het nachtbaggertopic zijn er nu niet. Ze weten niet waar ze moeten posten Dus het is nu saai!

En deze bleef vandaag ook gewoon open. Normaal gesproken wordt de nachtbagger 's ochtends vroeg gesloten door een mod en dan wordt er rond middennacht er weer eentje geopend

Ik heb inderdaad al een aantal mensen hier niet meer gezien, dit is zo een stuk onduidelijker als de normale NB
pi_60781580
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:52 schreef Seam het volgende:

[..]

''Fiasco'' Nou...

Ik wil mijn NB. Overdag en 's avonds denk ik aan hele moeilijke zaken, en 's nachts wil ik gewoon dom doen met mijn medewezens.
pi_60781583
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Definieer alle mensen. Naar mijn idee kwamen er in de NB, godver wat heb ik een hekel aan dat woord maar soit, hooguit 10 posters.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')