Nouja de vraag is: Waarom?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het kan ook met thema-avonden.
Het is momenteel zo rustig, het lijkt wel alsof alle creativiteit uit de FOK!ers verdwenen is. Kijk eens rond in ONZ en kijk hoeveel reeksen er zijn. Reeksen zijn over het algemeen kut.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Het moet verfrissend en origineel zijn. Idd dus geen reeksen beginnen, want dan is het niet meer origineel.
Snap niet dat de modjes daar een crap om geven, maar goed
Mijn 'anal bead' reeks is best lekker...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is momenteel zo rustig, het lijkt wel alsof alle creativiteit uit de FOK!ers verdwenen is. Kijk eens rond in ONZ en kijk hoeveel reeksen er zijn. Reeksen zijn over het algemeen kut.
Ja maar waarom moet de nachtbagger creatief zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is momenteel zo rustig, het lijkt wel alsof alle creativiteit uit de FOK!ers verdwenen is. Kijk eens rond in ONZ en kijk hoeveel reeksen er zijn. Reeksen zijn over het algemeen kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is NB het enige in de ONZ waar ik regelmatig post. Het paint topic van Dennis van Ek en de films vernederlandiseren zijn weinige van de leuke topics.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja nouja... Genoeg 'slowchatreeksen' waar iedereen insiderig doet...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Misschien is het de kliekjesvorming. Dat het niet aantrekkelijk is voor nieuwe users dat iedereen zo insiderig is/doet.
Ik ben het eigenlijk eens, snap niet wat het verschil is met al die andere SCs, daar ligt het niveau echt niet hoger als in de NBquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nouja... Genoeg 'slowchatreeksen' waar iedereen insiderig doet...![]()
Dus waarom deze niet?
Voordat jij hier was, in 2006 ofzo hebben we al een tijdje een nachtbaggerreeks in ONZ gehad. Dat werkte een tijdje ok, maar uiteindelijk zat er elke nacht steeds maar weer hetzelfde kliekje zinloos te posten en trok het geen nieuwe users aan. Dat hebben we toen maar opgedoekt en zo'n fiasco willen we nu voorkomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja de vraag is: Waarom?
De nachtbagger heet niet voor niets de nachtbagger... Er wordt niet met thema's gewerkt of wat dan ook... Meestal gewoon dezelfde mensen die aan het baggeren zijn..
En dankzij deze nieuwe regel, is het niet duidelijk wat de nachtbagger is voor 's nachts...
Nog steeds belachelijk
Ik zag de laatste tijd juist steeds meer nieuwe mensen in de NBquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Voordat jij hier was, in 2006 ofzo hebben we al een tijdje een nachtbaggerreeks in ONZ gehad. Dat werkte een tijdje ok, maar uiteindelijk zat er elke nacht steeds maar weer hetzelfde kliekje zinloos te posten en trok het geen nieuwe users aan. Dat hebben we toen maar opgedoekt en zo'n fiasco willen we nu voorkomen.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Misschien is het de kliekjesvorming. Dat het niet aantrekkelijk is voor nieuwe users dat iedereen zo insiderig is/doet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nouja... Genoeg 'slowchatreeksen' waar iedereen insiderig doet...![]()
Dus waarom deze niet?
Het loopt toch ook nog steeds?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zag de laatste tijd juist steeds meer nieuwe mensen in de NB
Ja maar we doen express geen 'Nachtbagger # 21' als TT, maar gewoon de nachtbaggerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Voordat jij hier was, in 2006 ofzo hebben we al een tijdje een nachtbaggerreeks in ONZ gehad. Dat werkte een tijdje ok, maar uiteindelijk zat er elke nacht steeds maar weer hetzelfde kliekje zinloos te posten en trok het geen nieuwe users aan. Dat hebben we toen maar opgedoekt en zo'n fiasco willen we nu voorkomen.
Dit vind ik toch een topique met een wat serieuzer toontjequote:
Nee niet echt.. Kijk nu krijg je deze situaties. Er is al een Discussieforum #2 geopend, terwijl deze nog open is. Het is niet duidelijk voor mensen. Al die mensen die normaal gesproken komen posten in het nachtbaggertopic zijn er nu niet. Ze weten niet waar ze moeten postenquote:
Ik heb inderdaad al een aantal mensen hier niet meer gezien, dit is zo een stuk onduidelijker als de normale NBquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet echt.. Kijk nu krijg je deze situaties. Er is al een Discussieforum #2 geopend, terwijl deze nog open is. Het is niet duidelijk voor mensen. Al die mensen die normaal gesproken komen posten in het nachtbaggertopic zijn er nu niet. Ze weten niet waar ze moeten postenDus het is nu saai!
En deze bleef vandaag ook gewoon open. Normaal gesproken wordt de nachtbagger 's ochtends vroeg gesloten door een mod en dan wordt er rond middennacht er weer eentje geopend
Confusion all over the place!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zag de laatste tijd juist steeds meer nieuwe mensen in de NB
Definieer alle mensen. Naar mijn idee kwamen er in de NB, godver wat heb ik een hekel aan dat woord maar soit, hooguit 10 posters.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet echt.. Kijk nu krijg je deze situaties. Er is al een Discussieforum #2 geopend, terwijl deze nog open is. Het is niet duidelijk voor mensen. Al die mensen die normaal gesproken komen posten in het nachtbaggertopic zijn er nu niet. Ze weten niet waar ze moeten postenDus het is nu saai!
En deze bleef vandaag ook gewoon open. Normaal gesproken wordt de nachtbagger 's ochtends vroeg gesloten door een mod en dan wordt er rond middennacht er weer eentje geopend
Confusion all over the place!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |