Gmtaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Series op HD kwaliteit zoals Lost, 24, Prison Break etc. dan gaat 't hard.
Lostquote:
Boeiend, Sawyer blijft geilquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Lost, 3 seizoenen van gezien maar bij de 4e gaf ik het op. Leek net een uitgewoonde kut
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
Download deze een paar honderd keer en save 'm steeds onder een andere naam: ftp://syd05.test.iprimus.net.au/testfile12M.txt
Kan je meteen de snelheid van je verbinding met Australië uitrekenen
quote:421 Service not available.
werkt nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
Download deze een paar honderd keer en save 'm steeds onder een andere naam: ftp://syd05.test.iprimus.net.au/testfile12M.txt
Kan je meteen de snelheid van je verbinding met Australië uitrekenen
Derde optie: Zet jouw pc uit en ga slapen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef Ered het volgende:
Twee opties: óf je downloadt de extended versies van alle drie LotR delen.
óf je downloadt alle afleveringen van Band of Brothers.
Wat is dat nou weer voor kutreactiequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Derde optie: Zet jouw pc uit en ga slapen.
Dat is inderdaad achterlijk groot. Als je dan een album wil branden voor in de auto ofzo heb je gelijk een DVD nodigquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef On het volgende:
Al je muziek wissen en vervangen met dezelfde albums in flac formaat.
Bijna 11 mb / secquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je http://lost.marco-borromeo.com/testfile.zip toch? Die is ongeveer 1 Gb.
Alleen wel balen dat ik er niet lang van kan genietenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zinloze troep binnenhalen op hoge snelheid is geil
Aftrekken (en ik heb het over het basisschoolrekenen) valt nog niet mee, hè...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |