quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef BB-boy het volgende:
Wel grappig om eens een keer een vol Gelredome te zien.
Thanks a lot ^^quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling FC Twente: Boschker, Wilkshire, Douglas, Wielaert, Braafheid, Brama, Janssen, Tiote, Denneboom, Arnautovic en Elia.
Wissels: Paauwe, Zomer, Huysegems, Heubach, Wellenberg, Gerritsen, Chery.
Opstelling Arsenal: Almunia, Sagna, Gallas, Eboue, Walcott, Denilson, Ramsey, Djourou, Clichy, Adebayor, Van Persie.
Wissels: Fabianski, Vela, Wilshere, Bendtner, Hoyte, Gibbs, Randall.
Normaal is het alleen vol als Marco Borsato optreedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef BB-boy het volgende:
whehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef BB-boy het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef knep het volgende:
Hup Twente zeg ik als PSV'er
Poldermodelsupporterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef mcyodogg het volgende:
Mij maakt het niet zo denderend veel uit. Twente eruit zou voor PSV erg goed zijn, aan de andere kant gun ik het ze wel een beetje en zou het wel grappig zijn wanneer Arsenal faalt.
Maar ja, doen ze toch niet.
Denk je niet dat PSV die 10 miljoen erg goed kan gebruiken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef mcyodogg het volgende:
Mij maakt het niet zo denderend veel uit.
Haalt de lading er wel een beetje af.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lijkt wel Twente-Roda zo.
Ja toch... Wat kan jou Twente nou schelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef knep het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook voor de centen kunnen kiezen. Weet dat jij er anders over denkt
.
Dan kan je die dure spits die er 25 per seizoen maakt wel vergeten natuurlijk he.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:47 schreef knep het volgende:
Door de OS bevind ik me in een chauvinistische modus, vandaar dat ik voor het NL voetbal kies.
quote:
Maar als Arsenal eruit gaat krijgt Chelsea meer geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je niet dat PSV die 10 miljoen erg goed kan gebruiken?
Ik zou het wel weten als ik PSV supporter zou zijn: Hup Arsenal.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar als Arsenal eruit gaat krijgt Chelsea meer geld.
Oh wacht.....
Er zijn 6 minuten gespeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Rikketik het volgende:
Gaat niet onaardig tot nu toe.
Elke minuut zonder tegengoal is er eentje.quote:
wtf, met een harde lat (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Klinkt makkelijk maar als je met een harde lat in je broek staat je kijken naar de grote Adebayor dan zal je ze ook niet maken...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef GGMM het volgende:
Die Elie vind ik echt een schijtvoetballer.
Ik ben blij dat er iemand met ervaring spreekt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Gewoon denken dat je tegen een PSV speelt.. ipv een grote engelse club.
Klinkt makkelijk maar als je met een harde lat in je broek staat je kijken naar de grote Adebayor dan zal je ze ook niet maken...
Gewoon terugtellen...... beter nog 80 te gaan dat werk....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Elke minuut zonder tegengoal is er eentje.
He,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wtf, met een harde lat () naar een neger kijken?
Welke sitequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
1952: I'm not making this up, but it's absolutely rocking in the 24,353-capacity Grolsch Veste tonight. The FC Twente fans are either really, really happy to have the great Steve McClaren as their boss, or they just love life.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
1952: I'm not making this up, but it's absolutely rocking in the 24,353-capacity Grolsch Veste tonight. The FC Twente fans are either really, really happy to have the great Steve McClaren as their boss, or they just love life.
Caroliene Kaas mag weer stukjes schrijven ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Whehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |