Binnen lijkt me beter ja. Hou niet zo van parkeerplaatsseksquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus moet MisterO als hij wil afteren tussen jullie 2 in komen liggen ?
lijkt me toch een stuk gezelliger dan buiten op straat
Jij ook al, het is de maandagmiddagt depressiequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:05 schreef MisterO het volgende:
Was het maar weer weekend
sorry schatten, maar opa moet ook af en toe vergaderen en kan niet heel de middag druk zijn om jullie over de maandag dip heen te helpenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij ook al, het is de maandagmiddagt depressie
het is bijna avond dus de dip is weer voorbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry schatten, maar opa moet ook af en toe vergaderen en kan niet heel de middag druk zijn om jullie over de maandag dip heen te helpen
Ik zit echt met mijn hoofd in het afgelopen weekendquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij ook al, het is de maandagmiddagt depressie
Ik denk dat het eens tijd wordt dat ik je ga aanleren hoe je mensen af kan wijzen op een speciale manier dat ze tijdens uitgaan je niet keer op keer lastigvallenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Grunn was weer onveilig voor mij bedoel je![]()
Weer leuk uitgeweest in de Golden Arm (wat binnenkort Club G.A.y gaat heten btw) ... probeert een ouwe kerel mij te versieren en ik hem duidelijk maken dat ik daar niet van gediend ben, blijft hij maar doorgaan met aanraken en knuffelen... I went kinda crazy. Daar snel weggegaan, leuke jongen ontmoet. Zijn we samen aan het dansen, gaat die kerel expres tegen mijn leuke jongen aan dansen. En daarna weer tegen mij aan. Toen heb ik hem ff boos weggeduwd en was de boodschap eindelijk duidelijk
Uigaans meester sam geeft een workshop?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik denk dat het eens tijd wordt dat ik je ga aanleren hoe je mensen af kan wijzen op een speciale manier dat ze tijdens uitgaan je niet keer op keer lastigvallen
Ok leg me eens uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik denk dat het eens tijd wordt dat ik je ga aanleren hoe je mensen af kan wijzen op een speciale manier dat ze tijdens uitgaan je niet keer op keer lastigvallen
Welk ding?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
ow kut ow kut...
waar ligt dat ding...
Men paspoort..quote:
Afwijzend kijkenquote:
En uitermate onhandig omdat ik morgen men zushe moet ophalen vanaf de luchthaven in Duitsland... fuck fuck fuck...quote:
Je moet dat soort dingen ook op een vaste plek neerleggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En uitermate onhandig omdat ik morgen men zushe moet ophalen vanaf de luchthaven in Duitsland... fuck fuck fuck...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |