Nou precies zoals ik zeg: maak mij een broodje, ik heb hongerquote:
Nuno heeft vast een office waar ergens na 13.00 uur een mevrouw met een mandje met kant en klare sandwitches rond gaat voor de verkoopquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou precies zoals ik zeg: maak mij een broodje, ik heb honger
verkoopquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno heeft vast een office waar ergens na 13.00 uur een mevrouw met een mandje met kant en klare sandwitches rond gaat voor de verkoop
Nee ik ben geen keukenprinsjequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou precies zoals ik zeg: maak mij een broodje, ik heb honger
Ja London City is natuurlijk ook rijk voorzien van eetgelegenhedenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verkoopNee de dames van het secretariaat halen wel een broodje voor mij of ik ga buiten de deur lunchen
Wel een keukenprinces dan? haha laat maar, ik maak het zelf welquote:
ja ik gok erop dat je op 31 aug voor ontbijd/lunch toch 2 straten verder zal moeten zijn waar Bagel en Juice zitquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel een keukenprinces dan? haha laat maar, ik maak het zelf wel![]()
My god dit was echt zo niet normaal he
Gefilmd door iemand in het publiek, nog indrukwekkender![]()
Maar we zijn dan ook geen engels bedrijf dus niks van dat alles. Wel een red lion om de hoek zoals overal in Engelandquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja London City is natuurlijk ook rijk voorzien van eetgelegenheden
Maar in Slough en Windsor en elders in UK kwam er in de pauze altijd een mevrouw met een mand met allemaal kant en klare sandwichtes voorbij die ze dan verkocht.
Spaarde die bedrijven weer een kantine uit. En als er nat geluncht moest worden was er altijd wel een Red Lion of zo in de buurt
Ik moet de 31e gauw naar huis, mam is dan jarigquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik gok erop dat je op 31 aug voor ontbijd/lunch toch 2 straten verder zal moeten zijn waar Bagel en Juice zit
geen champagne brunch danquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moet de 31e gauw naar huis, mam is dan jarigff kijken of ik tijd heb voor een ontbijt, of dat het toch AH to go wordt
![]()
jammer dat jij dan niet bij de evaluatie van the day after the night before kan zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moet de 31e gauw naar huis, mam is dan jarigff kijken of ik tijd heb voor een ontbijt, of dat het toch AH to go wordt
![]()
champagneontbijt bij Sofitel is tot 11.00 uur, en Effenaar sluit om 04.00 uur dus dat is alleen voor bikkels weg gelegdquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef MisterO het volgende:
Oeh champagne brunch met Ang3l en Nuno of een etentje @ Sofitel... moeilijk moeilijk
Oh dat ga ik ook niet redden hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
champagneontbijt bij Sofitel is tot 11.00 uur, en Effenaar sluit om 04.00 uur dus dat is alleen voor bikkels weg gelegd
Weet zeker dat er in een wereldstad zoals eindhoven vast wel een andere gelegenheid is waar champagne en ontbijt geserveerd wordtquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
champagneontbijt bij Sofitel is tot 11.00 uur, en Effenaar sluit om 04.00 uur dus dat is alleen voor bikkels weg gelegd
Je kan ook gewoon het gaan slapen nog wat oprekken en dan eerst om 07.00 uur komen ontbijten en pas daarna gaan slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook niet redden hoorik wil minstens tot 12:00 slapen als het mij toegelaten wordt
Dat is natuurlijk ook pas 1 van je randvoorwaarden ?, anders kom je nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Weet zeker dat er in een wereldstad zoals eindhoven vast wel een andere gelegenheid is waar champagne en ontbijt geserveerd wordt
We houden om 4:00 wel een afterparty op straat, dan kletsen we wel bij en nemen we alle gebeurtenissen van de nacht wel even met elkaar doorquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het gaan slapen nog wat oprekken en dan eerst om 07.00 uur komen ontbijten en pas daarna gaan slapen
okay zet ik nog wel wat drank ((rosé) koud in de minibarquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
We houden om 4:00 wel een afterparty op straat, dan kletsen we wel bij en nemen we alle gebeurtenissen van de nacht wel even met elkaar door![]()
dat lijkt me wel de meeste passende oplossing
Hallo, wie had het over het hotel, gewoon lekker buiten in de frisse lucht!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay zet ik nog wel wat drank ((rosé) koud in de minibar![]()
en daar kan dan nog best een fles met bubbels bij
He ik wil wel een afterparty ergens in bed jaaa en die mag afgesloten worden met bubbelsquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
We houden om 4:00 wel een afterparty op straat, dan kletsen we wel bij en nemen we alle gebeurtenissen van de nacht wel even met elkaar door![]()
dat lijkt me wel de meeste passende oplossing
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook pas 1 van je randvoorwaarden ?, anders kom je niet
Nee inderdaad buiten afteren, maar dan loop ik wel naar binnen toe om daar de drank voor dat afteren op te halenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, wie had het over het hotel, gewoon lekker buiten in de frisse lucht!
dus moet MisterO als hij wil afteren tussen jullie 2 in komen liggen ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He ik wil wel een afterparty ergens in bed jaaa en die mag afgesloten worden met bubbels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |