van een martiaal dat lekker aan voelt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Snakey het volgende:
Een plaat hout kopen bij de Karwei, 4 of 6 kratjes bier leegdrinken en, taadaa. Je hebt een lange lage tafel.![]()
Hoeveel kost zo'n grote plaat hout?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Snakey het volgende:
Een plaat hout kopen bij de Karwei, 4 of 6 kratjes bier leegdrinken en, taadaa. Je hebt een lange lage tafel.![]()
Ongeverfd hout voelt wel goed aan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
van een martiaal dat lekker aan voelt.
Klinkt goed! Heb je linkje/ naam.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef AceHighHugo het volgende:
Ik zou zo'n bureau bij de Ikea halen. Een werkblad uit de nieuwe collectie. 7cm dik, 200x60 en met poten 70cm hoog. 32 euro en met poten 45 :/
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:18 schreef borbit het volgende:
Als poten heb ik al een klein tvtje, een verhuisdoos en een babyfiets frame.
pallet bier bespaart u weer hhet plaatmateriaal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Snakey het volgende:
Lijkt me dat het toch rond blijft zwaaien. Het moet wel iets worden waar je een beetje tegen aan kan zitten/ leunen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:34 schreef Nickenator het volgende:
Doe 't andersom; hang je tafel op met kettingen aan het plafond (haakjes in het plafond, kettingen daaraan ophangen dus). Dan kun je 'm wat hoger maken mocht 't nodig zijn, 'hooghangen' of eraf halen mocht je ruimte willen hebben. Als je beetje gewichtig plaatje pakt dan zwaait het ook niet makkelijk in het rond.
N~
Kratten bier lijkt me dus niet leuk, misschien als 1 van de poten maar zeker niet allemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:34 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
pallet bier bespaart u weer hhet plaatmateriaal.
Hang je de kettingen diagonaal?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Lijkt me dat het toch rond blijft zwaaien. Het moet wel iets worden waar je een beetje tegen aan kan zitten/ leunen.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50103604quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je linkje/ naam.
Wie na deze reactie nog serieus op TS ingaat is wel een beetje eenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je linkje/ naam.
He, slim!quote:
Naja dat leek me leuk staan. Maar suggesties zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wie na deze reactie nog serieus op TS ingaat is wel een beetje een
Je kunt ook je zak gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef zwaan12 het volgende:
je kan zak zand gebruiken als tafelpoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |