abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65007852
Hoe is jouw bodypump bevallen Sleeve?
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:36:30 #202
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_65030031
Hey Ik kreeg vandaag leuk nieuws, hoef niet meer verder met fysio en mag ook beginnen met fitness wel onder begeleiding van een fysio die verstand heeft op gebied van de schouders.

Zijn er trouwens mensen die de fitness nog vergoed krijgen via de verzekering? wil dat namelijk eens gaan proberen of dat mogelijk is, want als je een maal die oefeningen/schema kunt dan heb je die dure ondersteuning niet echt meer nodig

Owja moet alleen de wintersport van dit jaar maar ff overslaan helaas
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2009 @ 17:51:49 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65038399
Dat laatste is jammer Verder goed nieuws
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:08:29 #204
151762 flashermx
pi_65046844
achja een jaar wintersport overslaan is nog geen ramp
pi_65083852
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef flashermx het volgende:
achja een jaar wintersport overslaan is nog geen ramp
Wintersport, tja daar waar het bij mij ooit mee begon
Heb nog een leuke foto van toen

donderdag 15 januari 2009 @ 20:25:24 #206
151762 flashermx
pi_65084622
auw dat ziet er pijnlijk uit!

Bij mij was het ook de wintersport waar ik gevallen ben en toen eigenlijk niks doorhad dacht alleen maar oew das een spier die ff pijn doet meer niet
pi_65084803
Maar bij jou was je arm dus ook geluxeerd? Dat moet je toch wel merken
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:47:29 #208
151762 flashermx
pi_65085434
nou ik denk dat mijn labrum toen een beetje los gescheurd is (de eerste val) en toen het jaar erop ben ik er weer opgevallen en toen was het een subluxatie en die heb ik ongemerkt weer terug ge drukt tijden het inelkaar kruipen van de pijn. Dus heb niet echt door gehad dat het gescheurd was, maar had erna wel erg veel spierpijn een par dagen lang. En sinds die tijd kreeg ik af en toe subluxaties maar dat werd steeds vaker dus toen ben ik naar de huisarts gegaan.

Maar had dus bij beide vallen niet in de gaten dat het echt kapot was tevens is ook bij de twee val wat kraakbeen los gescheurd en ik na 3 dagen rust gewoon weer verder gegaan zonder dat ik het door had

Ow jah kreeg nog een handige link van mijn fysio voor het zoeken naar een geschikte sportschool
schoudernetwerk is wel alleen van de regio Twente.

Misschien heeft iemand er wat aan (staan ook meer info over je schouder op)

[ Bericht 8% gewijzigd door flashermx op 15-01-2009 20:55:24 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 januari 2009 @ 21:47:57 #209
13151 crew  Rewimo
pi_65087986
Hier gaat het echt $&%!)$&*%!#$&!$

Ik heb voor het eerst sinds vrij lange tijd overdag weer een pijnstiller genomen. Die neem ik al een tijdje alleen maar voor het slapengaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65090835
Vervelend voor je Rewimo.
Nog even volhouden.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:15:22 #211
151762 flashermx
pi_65091865
Wat misschien helpt met slapen is dat je met een hoek van 60% op je rug gaat liggen doormiddel van kussens onder je rug, dat hielp bij mij wel tegen de drukpijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2009 @ 07:21:29 #212
13151 crew  Rewimo
pi_65096978
's Nachts gaat het wel. Alleen heb ik nu overdag veel meer pijn dan voorheen
pi_65200920
Flashermx Das goed nieuws!! Jammer van die wintersport maarja als je schouder maar weer goed komt. Fitness vergoed??? Ik denk het niet. Maar als het je lukt hoor ik t graag voor over paar maanden als ik zover ben. Al denk ik dat dat bij mij via de therapie blijft gaan.

Rewino wat vervelend van je pijn. Ik heb overdag ook meer pijn. 's Nachts wel vaak wakker maar dat is vol te houden. Overdag eigenlijk als ik gelopen heb of zo, dan dreunt het zo door.

Nog even een vraag voor juliie allemaal, hoe lang duurt het voordat je weer kan werken??? Bij mij is het aankomende dinsdag 6 weken geleden alweer, maar nog steeds last, schiet niet op voor mijn gevoel.. Moet ook terug voor controle dus ik ben benieuwd...
pi_65203844
Hey Lucky277, Daar ben ik nu ook benieuwd naar. Hoe snel gaat het weer beter als je uit de mitella bent.
Heb jij nu al therapie of moet je ook wachten totdat e uit de mitella bent?
Wat doe jij de hele dag door? ook zo veel moeite met stilzitten. Merk dat ik soms mijn arm toch gebruik en dat beter niet kan doen......
pi_65204872
Ik mag in februari voor de 3e keer aan mijn schouder geopereerd worden. Ze zeggen dat het pijn gaat doen. En ik moet 2weken zittend slapen en een hele dag een sling/mitella om (heb al 6 weken mogen oefenen na de breuk en uit de kom). Er staat een revalidatie periode van 9maanden voor. Nou ja het kan vast niet zo'n pijn doen als uit de kom en op de kom op 3 plaatsen gebroken te hebben.
pi_65205209
Ik dacht na mijn ongeval ow dat is zo over. De 1e keer dat ik weer echt ging werken . ben wel naar lessen op school geweest die echt moesten. Was ik echt na 3uur helemaal kapot. Daar speelt angst en pijn natuurlijk ook mee. Angst dat iemand toch hard t egen je aanloopt oid. Iedereen succes bij zijn/haar herstel. Ik hoop gauw een precieze datum te horen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2009 @ 13:24:04 #217
13151 crew  Rewimo
pi_65205582
9 maanden, da's lang

Volgens de arts ben ik een week uitgeschakeld. Ben benieuwd. Kan gelukkig thuis werken want ik vraag me af of ik na een week al een uur kan autorijden... Na een week (misschien gedeeltelijk) weer achter een laptop zal wel lukken hoop ik. En zo niet, dan zien we wel weer verder. Dat vinden mijn collega's gelukkig ook
pi_65205654
Na 14 dagen mag ik wel weer iets maar volledig herstel wat overigs nooit gaat gebeuren duurt 9 maanden. Ik mag trouwens ook naar de sint maartenskliniek
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2009 @ 13:36:06 #219
13151 crew  Rewimo
pi_65206065
Dat is (hopelijk, we gaan het zien over twee weken) een goed adres
pi_65210983
Ben er al een keer geopereerd. Dus helaas ken ik het ziekenhuis al. Ik vond het pijnblok alleen absoluut niets. En toch moet het anders moet ik langer een het infuus. En als er iets is wat i kniet wil dan is het een infuus ik vind het gewoon een zeer onprettig iets.
pi_65211446
Ik had een vraagje ik wordt volgende week dinsdag aan mijn schouder geopereerd.
28 Juni 2007 heb ik een auto ongeluk gehad en sindsdien pijn in mijn linker schouder en vaak gevoeloos dingen laten vallen en zo.
Tintelingen.
Zijn er meer mensen die een schouder operatie moesten door staan door auto ongeluk

Groetjes Lady79
pi_65212091
Sorry kan je niet helpen. Succes met je operatie wat gaan ze doen? iets aan je zenuwen?
pi_65226448
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef macrony het volgende:
Hoe is jouw bodypump bevallen Sleeve?
Ik was vorige week niet meer geweest omdat ik na de fysio zo'n last had van mijn schouder dat ik het niet aandurfde. Ik ben sinds vorige week met fysio serieus bezig met krachtraining. Dus echt zoveel gewicht pakken dat ik de eerste serie nèt 8 herhalingen haal ... Wel apart om te merken hoe slap mijn geopereerde arm is ten opzichte van de andere arm.
Wel een flinke reactie gehad, maar na een twee dagen voelde de schouder weer redelijk normaal.

Vandaag durfde ik het dan eindelijk wel aan, dus ik ben net terug van Bodypump. De enige oefening waar ik echt heel veel moeite mee had was squatten. Dan moet je de barbell in je nek leggen en het kapsel is blijkbaar zodanig ingekort dat het me bijna niet lukt om de stang dan vast te houden... Verder ging het allemaal wel aardig, zelfs het smal opdrukken voor de triceps was redelijk te doen.
Nu voelt mijn schouder wel 'raar' dus ik ben heel benieuwd naar hoe het aankomende nacht zal gaan... waarschijnlijk zal ik halverwege de nacht wel wakker worden met een stijve schouder
pi_65246369
morgen afspraak maken voor de orthopeed

Ik ben benieuwd wat de orthopeed voor mij kan betekenen, mijn schouder subluxeert gemiddeld 10x per dag ( ), en dat al sinds eind 2007 (na een luxatie).
Maar door mijn onderliggende aandoening (HMS) kan een operatie geen zin hebben, doordat mijn banden en spieren zo weer uitgelubbert zijn. Ik ben zeer benieuwd
pi_65255672
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef miss-piggy het volgende:
morgen afspraak maken voor de orthopeed

Ik ben benieuwd wat de orthopeed voor mij kan betekenen, mijn schouder subluxeert gemiddeld 10x per dag ( ), en dat al sinds eind 2007 (na een luxatie).
Maar door mijn onderliggende aandoening (HMS) kan een operatie geen zin hebben, doordat mijn banden en spieren zo weer uitgelubbert zijn. Ik ben zeer benieuwd
Ik kan je één advies geven, als je hypermobiel bent, laat je dan niet opereren! Tenzij er natuurlijk iets anders aan de hand is dan alleen uitgerekte schouderbanden.

Ik ben ook hypermobiel (in ieder geval in mijn schouders) en ik ben naar mijn eigen idee nu slechter af dan voor mijn operaties. De reden dat ik toch geopereerd ben is omdat bij mij het labrum ook gescheurd was en het vasthechten volgens mijn orthopeden ècht een verschil zou maken.... Ze gingen dan ook meteen mijn schouderbanden inkorten.
Mijn schouderbanden waren na de vorige operatie weer behoorlijk opgerekt. Nu is het zo strak gezet dat ik juist helemaal beperkt ben. Natuurlijk is het moeilijk om het te vergelijken, maar ik heb niet het idee dat ik nu minder pijn of klachten heb dan voor ik geopereerd werd.
En zoals je hier kan lezen is het niet echt zo dat het 'even' een operatie is en je na een week weer verder kan met je normale leven.

Het enige dat bij mij ooit heeft geholpen voor mijn schouder is krachttraining. En ja, ook ik krijg daar door mijn hypermobiliteit klachten van zoals peesontstekingen, overbelasting, zenuwbeknellingen en andere ellende, maar uiteindelijk wordt het wel beter. Zodra mijn spieren weer sterk genoeg zijn om de boel bij elkaar te houden worden de peesonstekingen etc minder en heb ik het minste last van mijn schouder. Had ik dit allemaal van te voren geweten was ik volop gaan trainen en had ik me nooit laten opereren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')