abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:02:34 #151
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_63778113
Ow gelukkige gaat slapen bij mij wel goed nu niet dat ik somrgen ergens last van heb of tussendoor wakker wordt ofzo en dat na 7 weken al:)
pi_63834832
Vorige week in het ziekenhuis geweest. Sta nu op de planning voor begin januari. Gesprek met de anesthesist gehad. Ben wel huiverig voor de schouder block verdoving. Kreeg te horen dat dit een effect kan hebben op mijn stembanden en middenrif. Niet echt een prettig idee.
Maar goed, afwachten maar.....
  maandag 8 december 2008 @ 19:07:37 #153
151762 flashermx
pi_63857687
hmm, ik heb weinig last van de block verdoving gehad, ze zeiden bij mij dat ik hoog uit van de plaatselijkeverdoving om de block daarna te plaatsen mijn mond scheef kon gaan staan, maar daar heb ik ook weinig van gemerkt.

Het is eerder dat je het erger vindt als de blockverdoving niet meer werkt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 december 2008 @ 20:02:17 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63858961
Ik krijg alleen plaatselijke verdoving, maar ze gaan ook niet snijden bij mij, dat scheelt. Aan de andere kant ben ik heel slecht in plaatselijke verdovingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63859240
Bij mij is de blokverdoving twee keer fout gegaan.

De eerste keer hadden ze per ongeluk ook mijn oogzenuw verdoofd, waardoor ik één dik en rood oog had dat niet meer ophield met tranen.

De tweede keer bleek de blokverdoving niet goed te werken en kreeg ik al direct na de operatie weer gevoel in mijn arm. Dat was wel balen want tegen de avond had ik echt gigantisch veel pijn. Gelukkig kreeg ik toen een morfinespuit

Het zetten van de blokverdoving is een beetje een eng idee, maar het doet niet echt pijn ofzo. En als het goed werkt is het ideaal. Wat flashermx zegt, je baalt er eerder van als het uitgewerkt is.
  maandag 8 december 2008 @ 20:35:04 #156
151762 flashermx
pi_63859891
nou als ik deze verhalen zo lees heb ik nog veel geluk gehad dat het bij mij zo goed verliep.
Ik zou bijna zeggen kom naar twente en laat je opereren in het MST ziekenhuis
pi_63860197
Ik ben in twee verschillende ziekenhuizen geopereerd ...

Tja, ik denk dat ik gewoon pech heb gehad. Maar als ik nog een keer geopereerd zou moeten worden nam ik weer een blokverdoving hoor!
pi_64002034
Zijn jullie na de operatie gebleven in het ziekenhuis? Bij mij hebben ze het er over dat ik die avond gewoon weer naar huis ga.
Van een overnachting is dus geen sprake. Het gaat bij mij trouwens om een bankart repair....
  zondag 14 december 2008 @ 17:00:16 #159
151762 flashermx
pi_64009315
ik moest smorgens naar het ziekenhuis en rond 12:00 ben ik geopereerd en smiddags rond 3:00 was ik weer thuis volgens mij moet je alleen overnachten als je een 'open' operatie hebt of als er iets mis gaat met de blokverdoving
pi_64022921
Nee hoor, ik had een 'gewone' operatie en moest en nachtje blijven. De vorige keer moest ik ook een nacht blijven. En gelukkig maar dat ik in het ziekenhuis was, want door de niet werkende blokverdoving verging ik rond een uur of acht 's avonds van de pijn ...
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:47:55 #161
151762 flashermx
pi_64057684
Vandaag voor het eerst met gewichten geoefend en dat ging best wel goed (was niet veel 8 tot 22 kg) mar toch:)
pi_64173518
Van de week telefoontje gehad. OP 7 januari kan ik op komen draven voor de bankart repair.......
(en ik kijk er zo tegenop).
Heb nu 's ochtends wel last, en natuurlijk beperkt in mijn bewegingen etc. Maar toch, weer die mitella in. Gelukkig net op tijd een vervanger op het werk kunnen vinden.
Werkgever gaat er vanuit dat ik rond eind februari weer terug ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 december 2008 @ 12:06:54 #163
13151 crew  Rewimo
pi_64174355
Wees blij dat je zo snel aan de beurt bent, je kunt het maar achter de rug hebben. Ik moet nog wachten tot 4 februari en ik krijg nu weer steeds meer pijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_64175407
Nou, snel..... Ik sta al vanf mei op de wachtlijst (oké, zelf uitstel tot 2009 gedaan ivm werk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 december 2008 @ 22:27:19 #165
13151 crew  Rewimo
pi_64190663
Ah ja, als je het zelf uitstelt... Wat mij betreft had het wel eerder gemogen dan februari maar ja.
pi_64493987
Even een vraag aan flashermx en Sleeve: Hope snel na de operatie hadden jullie fysiotherapie?
Ik heb gisteren contact gehad met mijn fysio, zoals afgesproken. En mag 5 dagen na de operatie al komen voor de eerste bewegingen. En dan direct tweewekelijks.

Ik merk dat ik me echt druk maak geloof ik over de operatie. Zenuwen enzo
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:25:22 #167
151762 flashermx
pi_64495389
ik direct na de operatie kwam de fysio erbij en die heeft me direct al een paar oefeningen gegeven.
Maar pas na 2 weken heb ik echt wekelijks fysio.

ps: ben trouwens wel blij dat ik direct al mocht beginnen met bewegen anders had ik nu denk ik veel meer last gehad van stijfheid in mijn schouder.
pi_64497311
De fysio kwam ook direct na de operatie bij mij om oefeningen te geven. Die stellen niet zoveel voor, een beetje je arm laten wiebelen en rondjes draaien zodat het niet helemaal stijf wordt.

Ik had ook pas na twee weken echt fysiotherapie.

Waar ben je precies zenuwachtig voor? (niet dat ik dat raar vind want ik was zelf ook best nerveus ...)
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:46:03 #169
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_64510733
Als ik dit zo lees, men!! ik zat 6 weken in een mitella, 3 maanden fysio, 3 keer in de week.
Maargoed, ik had dan ook een vrij uitgebreide operatie :$ .
spier/kapsel/ stuk bot wat kapot was.

Maarhu, succes 7 januarie.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_64514285
Tja waar ben ik zenuwachtig voor?
De blokverdoving en de pijn na de operatie. Het gaat nu gewoon goed (oké, hij kan eruit schieten).
En dan weer 6 weken in een mitella. EN hoe lang duurt het herstel, wanneer kan ik weer werken etc.
Gewoon, de onzekerheid.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 december 2008 @ 19:08:23 #171
13151 crew  Rewimo
pi_64541894
Ik moet nog 5 weken wachten 't Is niet zo'n ingrijpende operatie als de meesten van jullie hebben gehad/krijgen, maar ik wilde maar dat het al zover was...

Pijn is niet fijn
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:44:06 #172
151762 flashermx
pi_64549048
3 keer in de week fysio is dat niet beetje veel??

Ik heb maar een keer per week en krijg dat oefeningen mee naar huis en straks voor op de sportschool.
pi_64561172
Eén keer per week? Weinig.
Toen ik mijn schouder geluxeerd had, zat ik er ook 2 keer per week in het begin.
En nu start ik dus volgende week na de operatie weer met twee keer per week.
En wees eerlijk. Bij de fysio doe je meer dan thuis toch?
pi_64573225
Gelukkig sta je er niet alleen voor en zorgen veel mensen voor je voor en na de op
Macrony.
't komt allemaal wel goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door jeroenarn op 02-01-2009 14:22:07 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:02:00 #175
151762 flashermx
pi_64590448
Nou ik ga ook naar de sportschool dus daar doe ik ook veel dingen op aanwijzing van mijn fysio misschien dat dat ermee te maken heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')