Vind ik nog wel meevallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
Prikje? als ze met een naald 4 cm diep je lichaam in gaan, tegen een kapsel aan gaan stoten... noem ik het geen prikje hoor
Ik vond t ook wel meevallen hoor... Vond t vervelender dat ik mn arm 30 minuten stil moest houden omdat ik moest wachten voor de MRIquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
Prikje? als ze met een naald 4 cm diep je lichaam in gaan, tegen een kapsel aan gaan stoten... noem ik het geen prikje hoor
Ik heb beide keren een blokverdoving gehad. Je krijgt eerst een aantal verdovingsspuitjes in je nek, dat doet niet echt pijn hoor. Vervolgens gaan ze met een naald op zoek naar je zenuw. D.m.v. elektrische schokjes zoeken ze deze. Ineens gaat je arm dan bewegen en hebben ze 'm gevonden. Dan spuiten ze de verdoving in rond de zenuw. De eerste keer gaven ze mij toen niet direct de narcose en kreeg ik een bijwerking aan mijn oog. Ze hadden per ongeluk ook de oogzenuw verdoofd. Dit kon verder niet echt kwaad en was alleen vervelend.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:55 schreef flashermx het volgende:
Ok dus je voelt het na een paar dagen wel.
Ik heb te horen gekregen dat ze eerst proberen het kapels dicht te naaien. dus ze zetten gelukkig nog geen ''blok'.
Dus ik kan erna mijn arm weer net zover bewegen als nu.
En verder heb ik ook gehoord dat ze een soort van blokverdoving bij de zenuw maken omdat die langer en beter werkt dan andere middelen. hebben jullie dat ook gehad?
Ik heb een algehele verdoving gehad... En ik had ook iets met mn labrum wat ze gerepareerd/gehecht hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:55 schreef flashermx het volgende:
Ok dus je voelt het na een paar dagen wel.
Ik heb te horen gekregen dat ze eerst proberen het kapels dicht te naaien. dus ze zetten gelukkig nog geen ''blok'.
Dus ik kan erna mijn arm weer net zover bewegen als nu.
En verder heb ik ook gehoord dat ze een soort van blokverdoving bij de zenuw maken omdat die langer en beter werkt dan andere middelen. hebben jullie dat ook gehad?
Ik heb gisteren weer andere pijnstillers gekregen omdat ik van de Zaldiar niet kon slapen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef flashermx het volgende:
Ik zie wel welke pijnstillers ik krijg, en anders vraag ik er cker wel na
Dus jij gaat pas in feb. onder het mes, ik ga denk ik begin november.
En laat het gewoon over mij heen komen, dat is volgens mij oko het beste wat je kan overkomen.
Je mag gelukkig wel douchen! Ik ga zelf elke keer in bad omdat ik dat makkelijker vind omdat ik dan kan zitten. De vorige keer had ik nog geen bad dus toen ging ik gewoon onder de douche. Je krijgt sowieso wel een beetje een 'zweet' oksel aan de kant waar je geopereerd bent omdat je arm eigenlijk de hele dag tegen je lijf aan zit, het is dus zeker wel fijn dat je je gewoon kan wassen. Je kan je arm gewoon naast je lichaam laten hangen, dat doet geen pijn zolang je niet gaat bewegen met die arm. Let wel op dat je niet per ongeluk uit een reflex toch je arm wil gebruiken....quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:07 schreef flashermx het volgende:
Ow jah mag je dan eigenlijk wel douchen en dan de arm laten langs je lichaam laten hangen??
Want het lijkt me niet echt fris 4 weken lang niet je oksel kunnen wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |