je wordt niet in t gips gezet, je moet dag en nacht in de mitella blijven... das erg wennen als je wilt slapenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef flashermx het volgende:
Ok, scheelt weer dat de pijn mee valt:)
Dakduuf: hoezo eerste dagen slapen? en wordt je schouder dan in het gipsgezet ofzo?
Je bent er idd echt wel even mee bezig jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef flashermx het volgende:
Ok, dus het is echt wel lang revalideren.
Is dat trouwens niet moeilijk om tijdens je slaap je schouder/arm in die houding te houden??
en dat wordt dus 8 weken op mij rug slapen :S
Succes trouwens met je verdere herstel van je schouder
Hee mijn vriend heeft precies hetzelfde gehad met een schouder en nou begint zijn andere schouder ook op te spelen. Maar aan de ene (linker, dacht ik) is hij al geopereerd. Van wat ik weet was dat vooral de injecties met contrastvloeistof erg vervelend waren en idd. de fysiotherapie is lastig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef flashermx het volgende:
Ik moet misschien aan mijn schouder geopereerd worden (als het mogelijk is).
Omdat hij te makkelijk en vaak gedeeltelijk uit de kom schiet en er braakbeen is gebroken in de schouder.
Nou heb ik van iemand gehoord dat deze ingreep erg pijnlijk moet zijn en dan met name erna.
Zijn er mensen die z'n ingreep ook gehad hebben en wat vonden jullie van de pijn en heeft het echt gelopen??
alles gaat kutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef flashermx het volgende:
contrastvloeistof en MRI heb ik al gehad en ging gelukkig pijnloos bij mij dan een meisje wat voor mij was moest 4 keer opnieuw geprikt worden dus dat was wat minder voor haar.
Nou ik zal zien of ik met mitella kan slapen
Ow jah goed om te horen dat het de goede kant op gaat:)
Ow en douchen/bad zal dan ook wel kut gaan??
Tja, hij vond voornamelijk het prikken met die lange naald in zijn gewricht niet fijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef flashermx het volgende:
contrastvloeistof en MRI heb ik al gehad en ging gelukkig pijnloos bij mij dan een meisje wat voor mij was moest 4 keer opnieuw geprikt worden dus dat was wat minder voor haar.
[..]
was bij mij idd ook mn goede schouderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef flashermx het volgende:
Lol, ga het vanavond eens proberen
Was het trouwens ook jou goede arm/ schouder??
bij mij is het namelijk mijn rechter en daar schrijf ik ook mee dus ga al vast beginnen met schrijven met mijn linkerarm.
Aauuw, krijg spontaan weer dat gevoel in m'n schouder dat ze er met die naald in lopen te kutten... tering wat was dat klote zeg, eerst een paar keer mis e.d.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef flashermx het volgende:
jah die naald heb ik dus gelukkkig ook al gehad en ging bij mij vrij pijnloos:)
Dankje, achja ff wat is ongeveer een half jaartje behelpen en daarna geen last meer, inplaats van altijd moeten nadenken wat je met die arm doet en hem veel ontzien (dus niet gebruiken).quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef DakDuuf het volgende:
succes dan maar:)
Komt vast goed, het is ffkes behelpen, maar daarna ben je blij dat je het gedaan hebt:)
Of laten doen
Prikje? als ze met een naald 4 cm diep je lichaam in gaan, tegen een kapsel aan gaan stoten... noem ik het geen prikje hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef DakDuuf het volgende:
voor een prikje al pijnstillers vragen?
Vind ik wel wat veel van het goeie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |