De meest linkse:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geef ons eens dan een mooi picca van haar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kan ik nog woordelijk meezingen, t is een beetje een zeiklied, maar ik word er altijd enorm vrolijk van als ik het hoor...
Sportende chicks op de OS #2quote:
Nee je heb gelijk.. Maar zo godvergeten mooi.. Je kan er zo super bij janken .. In mijn ogen één van de mooiste nederlandse songs.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen blij liedje? Straten huilen, wolken vluchten, etc.
Avond allen!
Een van de mooiste nl songs vind ik nog altijd:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je heb gelijk.. Maar zo godvergeten mooi.. Je kan er zo super bij janken .. In mijn ogen één van de mooiste nederlandse songs.
Klopt helemaal, de tekst is triest. Wellicht is het de muziek, ik-snap-mezelf-soms-niet.... grinquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Avond allen!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik de enige niet-dertiger?
Hoi!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Avond allen!
hoi smassiequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Avond allen!
Truste Fan, ik leef met je mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi smassie![]()
nog één plaatje en dan ga ik slapen, ja,ja, een vroegertje vanavond, morgen weer maandag![]()
Truste allemaal![]()
Mooi Fan, trusten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog één plaatje en dan ga ik slapen, ja,ja, een vroegertje vanavond, morgen weer maandag![]()
Truste allemaal![]()
The good life.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar blijf morgenvroeg lekker lang in mijn nestje liggen.![]()
Dag meisquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi smassie![]()
Truste allemaal![]()
Proef je toch nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
@ Manu: is die Ranomi zelfs voor jou niet ietwat te jong met haar 17?
Truste BQquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:48 schreef beequeen het volgende:
Trusten Ruudemans, we lopen elkaar steeds mis hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |