Shhhhhtttttttttttttttttquote:
Ach mins, sterruffffquote:
Nu moet ik even stoppen met visualiseren denk ik zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef Talitha het volgende:
Had ik al gezegd dat de ezel Gertje heet?
Oe, ik zal het hem doorgeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij vermoeden dat Jappert een soort van Brian is
Nou, ik vond de periode tussen pak um beet 22 en 29 ook waanzinnig met de piek zo rond m'n 26-ste denk ik.......Als ik dat nog een keer over kon doen.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wilde altijd 24 blijven. Vond ik zo'n mooie leeftijd.
Wat zal hier op de kaart staan. ??? Koffie met cakequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En pleur in te kleine kist
Bold underlined is wel in zo te zien?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moet ik even stoppen met visualiseren denk ik zo. Ik heb net gegeten
![]()
Bizar hè, die zat de cake voor z'n gasten alvast te verorberen....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zal hier op de kaart staan. ??? Koffie met cake
http://www.telegraaf.nl/b(...)trijd__.html?cid=rss
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zal hier op de kaart staan. ??? Koffie met cake
http://www.telegraaf.nl/b(...)trijd__.html?cid=rss
én schuin hè? Net een tikkie meer cachet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bold underlined is wel in zo te zien?
Ja moet nog effe de plaat afwachtenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat jij welteruste had gezegd ben je nu meteen weer wakker
Pietje gaat de komende week aan de goulash, wist je dat al?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bold underlined is wel in zo te zien?
Ze posten gewoon door op je chat!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja moet nog effe de plaat afwachtenDan mag ik naar bed
De héle week? Dan zeg ik mijn afspraak afquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pietje gaat de komende week aan de goulash, wist je dat al?
Zit je nu Fok radio en Fok forum over te nemen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja moet nog effe de plaat afwachtenDan mag ik naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |