Schijnt mode te zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
wtf...een onderbroek onder je zwembroek
Die dag is het al lang, ik hoef die shit alleen niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
Niet zo jaloers, er komt een dag dat je die shit zelf kan aanschaffen
Ik doe het soms ook (maar draag geenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
Zo raar is dat niet tegenwoordig, mens gaat mee met uw tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
nee,dan ben ik liever gewoon een oude zakquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet tegenwoordig, mens gaat mee met uw tijd.
Een onderbroek onder zijn zwembroek dragen? Björn Bjorg boxershorts dragen? Überhaupt boxershorts dragen?quote:
Had ik ook laatstequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
Een Björn Borg onderbroek onder zijn knielange zwembroek dragen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een onderbroek onder zijn zwembroek dragen? Björn Bjorg boxershorts dragen? Überhaupt boxershorts dragen?
ESSENTIËLE DETAILS, WOMAN.
Heb je dan zo'n kleine piemel dat je je er voor schaamt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook (maar draag geenBjorn Borg
). Het is toch handig om te weten dat je zeg maar een tweede linie hebt als je zwembroek afvalt/getrokken wordt/verdwijnt.
Sowieso, al die gelkoppies, remsporen en puberale zaadlozinkjes die dan ook lekker rond kunnen drijven, naast al het andere restafval natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Björn Borg onderbroek onder zijn knielange zwembroek dragen.
Sorry hoor, dat ik moeite heb om uit mijn woorden te komen bij zulks genant gedrag binnen mijn familie.
Je kan ook een discrete tweede zwembroek eronder aandoen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook (maar draag geenBjorn Borg
). Het is toch handig om te weten dat je zeg maar een tweede linie hebt als je zwembroek afvalt/getrokken wordt/verdwijnt.
Wat ik nooit snap; altijd moet de mode het ontgelden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |