En is het gelukt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef Blinker het volgende:
Zou wel erg tof zijn. Het ziet er uit als m'n droomhuis!
Ja vond ik ook alquote:
Hahaha! Ik zou wel willen! Maar geen van ons heeft een vast contract bij onze werkgever, dus dan zal de bank ook wel niet happig zijn mbt een hypotheek. Wie weet over een paar jaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al.
Staan er nog drie te koop dus als je buren wil worden...
Jaarcontract+intentieverklaring is genoeg hoor, heb ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zou wel willen! Maar geen van ons heeft een vast contract bij onze werkgever, dus dan zal de bank ook wel niet happig zijn mbt een hypotheek. Wie weet over een paar jaar
Mja, maar met mijn parttime baan heb je daar nog niet zoveel aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Jaarcontract+intentieverklaring is genoeg hoor, heb ik ook.
Wij gaan er nu juist eindelijk naartoe vanuit Alkmaar. Hebben er wel zin inquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja, maar met mijn parttime baan heb je daar nog niet zoveel aan.
Ach, wie weet over een jaar ofzo
We willen sowieso in de zaanstreek blijven!
Leuk, zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij gaan er nu juist eindelijk naartoe vanuit Alkmaar. Hebben er wel zin in.
Als alles goed gaat dan krijgen we 25 augustus de sleutel!quote:
Heel verstandig!quote:
Sinds september 2008. Bijna 3 jaar alweer.quote:Woon jij al lang in Saendelft? Eerste bewoner zeker van jullie huis?
Ja we moesten voor de verkoop van onze huidige woning de boel toch goed opruimen. Dus gelijk maar een hoop zooi in dozen gepropt en in een opslag gezet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Wat je toch niet meer gebruikt tot die tijd kun je net zo goed alvast in een doos stoppen.
Lekker hoor. Nieuwbouw kun je tenminste precies zo maken zoals je zelf wilquote:[..]
Sinds september 2008. Bijna 3 jaar alweer.
En de eerste bewoners
bol.com levert ook in Zaandam.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:24 schreef Natalie het volgende:
Kan ik me voorstellen, Spezza19! Zaandam is een leuke stad
(Ik mis alleen boekenwinkels....)
Hebben die dan ook NL-boeken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe dan www.thebookdepository.co.uk
Gratis verzenden en veeeeel goedkoper dan bol.com
Zo, da's gevat. Nou, ik ga meteen bestellen, want dít wist ik nog niet!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo, da's gevat. Nou, ik ga meteen bestellen, want dít wist ik nog niet!
Zucht...
Laptop met bol.com onder je arm nemen en dan slenteren waar je maar wil!quote:Ik hou van lekker slenteren voor een boekenwinkel. Daar gaat het me om
Engelstalig zijn superveel boeken te downloaden... Gewoon een e-reader kopenquote:Enne, ik lees alleen Engelstalige boeken, dus ze hoeven nog niet eens Nederlandstalige te hebben. Maar ach, bij gebrek aan.
Waarom zou je een e-reader willen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Laptop met bol.com onder je arm nemen en dan slenteren waar je maar wil!
[..]
Engelstalig zijn superveel boeken te downloaden... Gewoon een e-reader kopen.
e-reader leest wel echt heel anders dan een computerscherm hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zou je een e-reader willen?
Boeken lezen vanaf een scherm.... nee dank je... geef mij maar gewoon ouderwets een boek..
Ik hoor ze hier (Wormerveer) wel overgaan.... schrik er eigenlijk altijd weer van omdat je weet dat het dan ernstig is als dat ding komt ingevlogen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ddx het volgende:
Voor de 3e keer binnen week traumahelicopter in assendelft.
Niet zo gek.... dat dorp alleen al krijg je een trauma van....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ddx het volgende:
1-e keer broer en zus op de scooter zonder helm tegen een gevel van een huisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef ddx het volgende:
Misschien is een Kindle dan iets voor je. Heb ik ook. Heerlijk goedkope Engelse boeken kopen. Heb laatst 4 delen van Game of Thrones gekocht voor 16 euro. Dankzij de wisselkoers en het feit dat boeken in het buitenland goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zou je een e-reader willen?
Boeken lezen vanaf een scherm.... nee dank je... geef mij maar gewoon ouderwets een boek..
* Spezza19 leest trouwens ook alleen Engelstalige boeken... (tenzij het een van origine Nederlands boek is natuurlijk)
Kindle is toch hetzelfde als een e-reader?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Misschien is een Kindle dan iets voor je. Heb ik ook. Heerlijk goedkope Engelse boeken kopen. Heb laatst 4 delen van Game of Thrones gekocht voor 16 euro. Dankzij de wisselkoers en het feit dat boeken in het buitenland goedkoper zijn.
Dacht ik vroeger ook altijd. Totdat ik een Kindle had gekocht, Met 3G. Ik kan dus draadloos in de Amazon shop snuffelen en kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kindle is toch hetzelfde als een e-reader?
Nee hoor, ik houd het lekker bij een ouderwets boek
Westside rules!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |