Nou, dat hij met 4 jongens en 10 meiden in een klas zat moet hij toch nog wel weten!quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij zit hard na te denken hier naast me. Hahaha
Hij weet 't niet meer precies, maar zegt dat hij in augustus 1996 naar de middelbare school ging. Dus dan heeft ie in schooljaar 1995/1996 in groep 8 gezeten, en in 1994/1995 in 7.
(Zitten net de afwas te doen, hij zich helemaal afvragen wie je bent. En dat jullie uiterlijk 1 schooljaar kunnen schelen. Hij komt uit jan. '84, dus kan evt. een klas lager hebben gezeten als jij een vroege leerlinge was)
Dan zal hij waarschijnlijk in die lagere klas hebben gezetenquote:Op maandag 2 november 2009 @ 21:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nou, dat hij met 4 jongens en 10 meiden in een klas zat moet hij toch nog wel weten!![]()
Ik was voor zover ik weet geen vroege leerling. Mijn klas is wel een tijdje samengevoegd met een lagere klas, maar de mensen daaruit ken ik denk ik niet meer.
Gezellige kick..quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Leigh het volgende:
Even weer een subtiele trap de lucht in
Gisteren is er iemand door de trein gesprongen bij station Krommenie-Assendelft. Blauw van de hulpdiensten hier... De man is voor een goederentrein gesprongen en heeft dat niet overleefd.
Zo danquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Leigh het volgende:
Even weer een subtiele trap de lucht in
Gisteren is er iemand door de trein gesprongen bij station Krommenie-Assendelft. Blauw van de hulpdiensten hier... De man is voor een goederentrein gesprongen en heeft dat niet overleefd.
Niet mekkeren.quote:Op zondag 4 april 2010 @ 15:45 schreef R-Mon het volgende:
Inverdan, lekker heien elke ochtend half 8
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:57 schreef Remqo het volgende:
Weet iemand wanneer die Busbrug eindelijk eens opengaat?
Tussen de Hermitage en het de Saentower komt ook een kantorencomplex.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:51 schreef koffiegast het volgende:
Weet iemand precies wat er nog meer komt naast hetgene wat er nu al staat bij dat inverdan?
Vond het nieuwe winkelaanbod nog niet egt overtuigend, ongeopende AH, een kledingwinkel, een broodjes/koffiezaak en een saturn. Iemand die van meer weet?
EXPO is al geopend en is veeeel kleiner gewordenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef Leigh het volgende:
Goeie vraag, ik kan ook niet echt vinden welke winkels er allemaal komen in Inverdan.
Nou ja, een grotere EXPO.
Hij is niet kleiner dan dat kleine hokkie in 't midden van de Gedempte Gracht. Groter juist!quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 19:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
EXPO is al geopend en is veeeel kleiner geworden
Ja idd, vind ik ook. Hele aanwinst voor Zaandam!quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 14:57 schreef crohntje het volgende:
Ik vind de expo ook groter. Boven komt er ook nog een aziatisch restaurantje/afhaalrest.
Vind de Saturn trouwens wel erg prettig!
Vanaf donderdag 29 april a.s. heten we je van harte welkom in Pathé Zaandam. Een nieuwe bioscoop in het nieuwe stadshart van Zaandam!quote:Op zondag 18 april 2010 22:11 schreef krizzziz25 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe bios opengaat? Kon zo even snel niks vinden....
Subtiel schopje vanuit Assendelftquote:» Er is al 292 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Dit was gisteren toch al?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:29 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag was de weg bij het nieuwe station afgesloten wegens vallende dakplaten
Assendelft.... niet meer het dorp wat het vroeger was.quote:
Saendelft hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik wist niet eens dat dit topic bestond! Echt leuk !
Zijn er hier meer Fok!kers die wonen in Saendelft? Of Krommenie?
Ik vind Saendelft echt![]()
Mijn vader en broertje wonen op de Gele Ring, moet wel bekend zijn bij menig Saendelvers.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Leigh het volgende:
[..]
Saendelft hier
Vanmiddag eens heerlijk buiten gezeten. Beter dan half overreden te worden door al die jongelui van het Trias. Hahaha!
Laatst nog een wandelingetje door de wijk gemaakt. Wordt wel erg groot, zeg.
Lekker vlakbij de winkeltjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mijn vader en broertje wonen op de Gele Ring, moet wel bekend zijn bij menig Saendelvers.
Hier een oud Assendelver die nu al jaren in Wormerveer woont.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:29 schreef Blinker het volgende:
Na zes jaar in Amsterdam gewoond te hebben heb ik gereageerd op een woning in Wormerveer (praktisch om de hoek) Is het plezierig wonen in die regio?
Dat hoor je na een paar dagen ook niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef PrintScreen het volgende:
Owja, en vliegtuigen die redelijk laag over kunnen vliegen.
Wij vinden dat alleen maar leuk.
Zeker wel. Het is een leuk dorp en je bent alsnog binnen 20 min (per trein) in Amsterdam. Trein gaat 4 keer per uur, dus echt missen kun je hem nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:29 schreef Blinker het volgende:
Na zes jaar in Amsterdam gewoond te hebben heb ik gereageerd op een woning in Wormerveer (praktisch om de hoek) Is het plezierig wonen in die regio?
Klopt... zelf ben ik dus opgegroeid in Assendelft en daar vliegen ze alweer een stukje lager dan hier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Leigh het volgende:
[..]
Dat hoor je na een paar dagen ook niet meer
Het is idd juist leuk om te over te horen/zien vliegen.
Dankjewel! Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:59 schreef PrintScreen het volgende:
Dan maar hopen dat we je snel welkom mogen heten in Wormerveer.
Het dorp aan een kronkel in de Zaan.
Dat is echt het oude hart van Wormerveer.... altijd levendig en er zijn zelfs een paar leuke kroegjes aan de Wandelweg te vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik hoop het ook.![]()
Ik heb nu gereageerd op een woning aan de wandelweg. Ziet er goed uit!
Die op Funda?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik hoop het ook.![]()
Ik heb nu gereageerd op een woning aan de wandelweg. Ziet er goed uit!
Sommige komen zo laag over in Saendelft. Vind het vooral mooi en bijzonder dat dit toch allemaal kan tegenwoordig. Toen we nog in Amstelveen woonden zaten we recht onder de Buitenveldertbaan. Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt... zelf ben ik dus opgegroeid in Assendelft en daar vliegen ze alweer een stukje lager dan hier.
Dan is het soms eens even nodig om het gesprek te stoppen tot het vliegtuig weer wat verderop is.
Wij vinden het vooral leuk.
Vaak zijn het toch de mensen van buiten de Zaanstreek die je hoort klagen over het geluid van de vliegtuigen.... maar zelf wel 3 keer per jaar met het vliegtuig op vakantie gaan, dan is het opeens wel handig dat Schiphol zo dichtbij is.
Zag hem ook al. Hij 's echt mooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Jep! Geef het alleen niet heel erg veel kans, maar ik blijf gewoon in de regio zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |