De tijd van zelf doen ligt ver achter me. De vlekken zijn te diep en te lang ingetrokken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:50 schreef AnneX het volgende:
Tja, dat het vastzit, schreef je er niet bij.
Goochel eens tapijtreiniger en er gaat ee nwereld open ...
Een ouwe truc van dezelfde (ouwe) moeder: een sopje slaan van bv. biotex en weinig water.
Op de knieën en met een nagelborstel of afwaskwast schrobben met veel schuim in kleine cirkels die elkaar overlappen.
In de verste hoek beginnen.
Aha! Deze had ik inderdaad gezien op internet. Chemisch he?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben het tapijt laten reinigen door Chem-dry. De prijs weet ik niet meer, was per vierkante meter en traptrede. Viel me overigens wel mee. Het was snel klaar en doordat het snel droog was, konden we snel verder met klussen. Het rook echt lekker toen ik na het reinigen weer binnenkwam. Wel een positieve ervaring dus.
Wat leuk dat je dat nog even laat weten ! en nog meer dat je er blij mee bent !!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef brando het volgende:
Update:
heb onlangs m'n tapijt laten reinigen door Chem-Dry (internationale organisatie; zitten ook door heel NL volgens mij). Is goed gelukt. Je kunt zien dat het een oud tapijt is, maar de vlekken zijn er uit. Een paar hardnekkige vlekken zitten er nog in, maar zijn zo verbleekt dat je met je neus er bovenop moet zitten om ze te zien.
Oh, de prijs:
7 euro per vierkante meter, met een minimum van 20 meter = 140 euro
Ik ben er blij mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |