Hij ziet er heel anders uit dus dit is een andere boo geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:13 schreef kikoooooo het volgende:
Was dit die gangster uit hntm,of was dit al een andere gast?
Toch vreselijk...
Iemand die wordt neergestoken wanneer hij bemiddelt bij relationele problemen van een vriendin zal inderdaad hoogstwaarschijnlijk een foute jongen zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Getuige het bericht zal haar grote liefde niet bepaald een frisse jongen zijn geweest en is ze helemaal niet van plan een dame te worden.
Dom kind is het ook.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
Duidelijk CC, ik had het bericht op AD gelezen en daar staan geen details. Alleen dat er sprake was van handgemeen.
Dat werpt een heel ander licht op de zaak. En mijn excuses voor mijn voorbarige conclusie.
Dit is natuurlijk gewoon zinloos geweld. Niet dat dat het erger maakt, want elk overlijden is tragisch. Maar het geeft het gebeuren wel een heel andere lading natuurlijk.
Ik plaatste mijn bericht omdat ik hem ken, dan kom jij met je opmerking eraan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef SHE het volgende:
[..]
em? je vergeet een letter.
Omkomen bij een vechtpartij komt inderdaad in de beste kringen voor.
Gelukkig wel, ik weet namelijk wanneer dat op zijn plaats is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik plaatste mijn bericht omdat ik hem ken, dan kom jij met je opmerking eraan.
Uiteindelijk bied je je excuus omdat je de details niet kende...
Wat zul jij nog vaak je excuus gaan aanbieden.
Ik verwacht helemaal niets van jou, echt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Gast, ik ben jou niets schuldig.
Als die vriend van je net zo'n vervelende doordrammer was als jij, dan weet ik wel waarom hij het gekregen heeft.
Maar we mogen het wel van een afstandje aanschouwen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:08 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het triest , weer zomaar iemand om zeep geholpen . En hoe Kim daar mee om gaat is totaal haar zaak
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
Als die vriend van je net zo'n vervelende doordrammer was als jij, dan weet ik wel waarom hij het gekregen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |