tuurlijk heb ik wel andere bronnenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, als je de andere bronnen niet kent.!!!
Dat zegt genoeg over je andere bronnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik wel andere bronnenalleen deze is het snelst
Mensen die posthistory's doorspittenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:28 schreef Mindstate het volgende:
TS is voor Feyenoord
TS is te dom om een film aan te zetten
TS download The Meaning of Life met subs
TS post alleen in klaagbaak
TS kan er niet mee omgaan
TS is niet in before the lock
TS heeft een domme ondertitel
TS is voor Feyenoord
TS maakt een vervolgtopic op z'n eigen klaagbaaktopic
TS kan geen Engels
TS is verantwoordelijk voor kuttopics
TS zet kuttopic in verkeerde subforum
TS is voor Feyenoord
TS heeft geen humor
Gewoon torrents.. Maar dan heb ik nooit een album in anderhalve minuut binnen, wat ik via mijn stoere warezforum wel hebquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over je andere bronnen.!!!!
Laat maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon torrents.. Maar dan heb ik nooit een album in anderhalve minuut binnen, wat ik via mijn stoere warezforum wel heb
Hey, een newsgroupie.quote:
Dan heb je de verkeerde torrents, sukkelquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon torrents.. Maar dan heb ik nooit een album in anderhalve minuut binnen, wat ik via mijn stoere warezforum wel heb
Op een beetje site trek je een 100mbit verbinding makkelijk vol. Torrents zijn de snelste methode, punt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde torrents, sukkel. Mijnes trekken mijn arme 1 MB/s verbinding gewoon helemaal vol , lekker puh.
Ach voor de kutmuziek die ik luister zijn niet bepaald goede torrents te vindenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde torrents, sukkel. Mijnes trekken mijn arme 1 MB/s verbinding gewoon helemaal vol , lekker puh.
Vast wel. What.cdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach voor de kutmuziek die ik luister zijn niet bepaald goede torrents te vinden
Ik heb geen 100 mbit, ik heb 8 mbitquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Op een beetje site trek je een 100mbit verbinding makkelijk vol. Torrents zijn de snelste methode, punt.
Lol... In mijn tijd leerde je Engels al op de basisschool.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
The Meaning of Life
Ehh ja, ik ook... Dus?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Lol... In mijn tijd leerde je Engels al op de basisschool.
Net zoals je tijd verdoen aan iets waar je nog geld over zou hebben als je gewoon was gaan werken en het gekocht hadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |