Fountain of youth in Amerika. Torres zwom ook 1 van de beste splits tijdens de 4x100m dames. Schijnt dat een zekere Chinees genaamd Ping als teamarts is aangesteld, zijn voornaam is Do. Maar het is inderdaad opvallend dat bij het zwemmen tegenwoordig de oudere zwemmers ook kunnen meekomen, voorheen was het na je 30ste meestal over met de pret.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:44 schreef anon57 het volgende:
Trouwens ik lees net dat Lezak ook al 32 is, ik eigenlijk dat hij jonger was. Best verrassend dat het hem lukt op op die leeftijd nog zoveel te verbeteren, de meeste zwemmers zitten toch rond de 25-27 op hun piek en hoewel die piek dan nog een paar jaar door kan gaan zijn er volgens mij niet zoveel die na de 30 nog grote verbetering kunnen boeken.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Fountain of youth in Amerika. Torres zwom ook 1 van de beste splits tijdens de 4x100m dames. Schijnt dat een zekere Chinees genaamd Ping als teamarts is aangesteld, zijn voornaam is Do. Maar het is inderdaad opvallend dat bij het zwemmen tegenwoordig de oudere zwemmers ook kunnen meekomen, voorheen was het na je 30ste meestal over met de pret.
Zeker gemist dat ze zwemmen in pakken die een voordeel opleveren van zo'n halve seconde per 100m? Oftewel je loopt te bleren zonder jezelf te informeren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:35 schreef CANARIS het volgende:
Zwemmen in Peking .,.. het athletiek van Seoul
Zoals er in de athletiek in de jaren 80 en 90 waarschijnljk geen ongedopte rondliep is dat nu zo bij het zwemmen.
Ik geloof er geen reet van. Het is volledig on geloofwaardig dat het ene na het andere wereld record valt.
We worden weer met open ogen bedonderd.
Ik weet niet in wat voor mate jij kan zwemmen.. Maar ga eerst eens in een gewone zwembroek zwemmen en vervolgens in de LZ Racer, zelfs jij gaat dan hardquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:35 schreef CANARIS het volgende:
Zwemmen in Peking .,.. het athletiek van Seoul
Zoals er in de athletiek in de jaren 80 en 90 waarschijnljk geen ongedopte rondliep is dat nu zo bij het zwemmen.
Ik geloof er geen reet van. Het is volledig on geloofwaardig dat het ene na het andere wereld record valt.
We worden weer met open ogen bedonderd.
Het ging nu wel even een stuk meer dan een halve seconde per 100 meter. Nu ging het om bijna 1 seconde per 100 meter. Beetje veel. Ook mijn eerste gedachten gingen uit naar dopinggebruik. Maar dan zouden 5 teams flink aan de doping moeten hebben gezeten want zoveel gingen er onder het gisteren gevestigde WR.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zeker gemist dat ze zwemmen in pakken die een voordeel opleveren van zo'n halve seconde per 100m? Oftewel je loopt te bleren zonder jezelf te informeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |