jah want lezak had vliegende start. En sullivan niet. Daarom telt alleen de tijd van de startzwemmer. (maar je moet ongeveer 1 seeconden bij de tijd van lezak optellen zoveel had hij zonder vliegende start gezwommen)quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:40 schreef blackEyEz321 het volgende:
Word allleen de eerste tijd, van sullivan, als wereldrecord gezien? Jason Lezak had 46.06
Kan niet wachten voor de 100m vrij
Bijna hetzelfde als de arrogantie van de Amerikaanse coachquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:39 schreef StefanP het volgende:
Franse sukkelzwemmer: "France will 'smash' U.S."
Goh, wat is 'ie nu stil... PWNT, FROG!
Op de een of andere manier heb ik bij Dekker elke keer het gevoel dat ze bij belangrijke wedstrijden compleet stijf staat van de spanning of prestatiedrang. Het komt er gewoon niet echt uit.quote:
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:49 schreef TheVulture het volgende:
VDH kan goud echt vergeten denk ik... een finaleplaats wordt al een hels karwei
Dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:47 schreef Ericr het volgende:
VDH kan opgaan voor een Olympisch diploma, ook al zou het me niks verbazen als hij de finale niet eens haalt.
Dat vind ik ook, ze staat al als een bang vogeltje te kijken bij het voorstellen, gisteren ook bij de 4* 100m weer... ze heeft volgens mij al hulp van een sportpsycholoog maar het mag vooralsnog niet echt batenquote:
Vrije slag.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een briljante wedstrijd was de 4x100m wisselslag.
Wat is sport toch mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |