En dan de volgende dag me ramen eruit gegooid zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Zeg er dan wat van!
Die is voor TS.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:07 schreef GizartFRL het volgende:
Klopt iets niet, waarom is er een strop ongebruikt.
De 2e van links kijkt iets te vredigquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:30 schreef BozoNightmare het volgende:
slechte fotoshop
Wij hadden laatst ook een mooie BBQ in het bos.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Snap er niks van, vroeger waren ze vriendelijk, toen kwamen ze nog op de BBQ bij me![]()
[ afbeelding ]
voor Marokkanenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:07 schreef GizartFRL het volgende:
Klopt iets niet, waarom is er een strop ongebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Die domme opmerking toch maar niet laten staan
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:13 schreef agter het volgende:
Was dat niet die reclame van Amnesty waarin kinderen dorpen konden plunderen of zo?
Iets met kindsoldaten?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef Lidl het volgende:"Excuse me, did you see my dog?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk plaatje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef 100procent het volgende:
Dat plaatje klaart dit hele topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |